Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2009, 21:22
napsu's schermafbeelding
napsu napsu is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Nieuwegein
DTV: Samsung DCB-H360R
Berichten: 3
Standaard Geen signaal en datum 02-01-1970 in decoder

Hallo allen,

ik heb sinds vanmiddag iets heel vreemds.
Ik heb zowel analoog als digitaal geen signaal en het hele vreemde is dat de datum in mijn ontvanger "02 januari 1970" is???? De bekabeling is allemaal goed.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Groet,
Tom
  #2  
Oud 23 november 2009, 22:03
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is nu online
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Locatie: Hoofddorp
Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Berichten: 3.661
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napsu Bekijk bericht
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Een paar jaar geleden. Een telefoontje naar het storingsnummer leerde dat een paar mensen verderop hier in de straat dachten dat ze de tuin wel een half metertje groter konden maken en met de paal voor het nieuwe hek de coax finaal doormidden hadden geslagen met als resultaat dat anderhalve straat zonder kabel zat.
  #3  
Oud 23 november 2009, 23:26
napsu's schermafbeelding
napsu napsu is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Nieuwegein
DTV: Samsung DCB-H360R
Berichten: 3
Standaard

Ik heb contact gehad met de helpdesk. Zij hadden geen melding over een storing/kabelbreuk.
Mijn buren hebben wel gewoon tv, zowel analoog als digitaal.
Al zou er een kabelbreuk zijn dan verklaart dat nog niet die uiterst vreemde datum in mijn ontvanger, 02 januari 1970.
  #4  
Oud 24 november 2009, 12:29
napsu's schermafbeelding
napsu napsu is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Nieuwegein
DTV: Samsung DCB-H360R
Berichten: 3
Standaard

Het is opgelost.
Ééns in de zoveel maanden wordt er ge-checked wie niet betaald/illegaal kijkt of een andere reden.
Ziggo huurt een extern bedrijf in om dan in hun kasten diegenen die niet betaald, illegaal kijkt of zo af te sluiten. Het extern bedrijf krijgt per afsluiting betaald. Nu heeft iemand van zo'n extern bedrijf niet goed gekeken in de kast en de verkeerde afgesloten. Monteur van Ziggo heeft alles in orde gebracht.
Snelle service van Ziggo, slordig van het externe bedrijf.
  #5  
Oud 24 november 2009, 12:38
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napsu Bekijk bericht
Het is opgelost.
Ééns in de zoveel maanden wordt er ge-checked wie niet betaald/illegaal kijkt of een andere reden.
Ziggo huurt een extern bedrijf in om dan in hun kasten diegenen die niet betaald, illegaal kijkt of zo af te sluiten. Het extern bedrijf krijgt per afsluiting betaald. Nu heeft iemand van zo'n extern bedrijf niet goed gekeken in de kast en de verkeerde afgesloten. Monteur van Ziggo heeft alles in orde gebracht.
Snelle service van Ziggo, slordig van het externe bedrijf.
Laat me raden, deze verklaring heb je van Ziggo gekregen. Zoals gewoonlijk probeert Ziggo de verantwoording af te schuiven naar door hen ingehuurde onderaannemers. Zo werkt dat natuurlijk niet. Ziggo is en blijft vanuit het oogpunt van de klanten verantwoordelijk voor uitgevoerde werkzaamheden. Als de door hen geselecteerde onderaannemers hun werkzaamheden niet goed uitvoeren dan had Ziggo een betere onderaannemer moeten selecteren om die werkzaamheden wel naar behoren uitgevoerd te krijgen.
  #6  
Oud 24 november 2009, 15:50
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 27 april 2009
Locatie: Emmeloord / Ziggo
Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Berichten: 2.864
Standaard

Fouten maken blijft menselijk, Ziggo of geen Ziggo.

Blij toe dat dit vervelende probleem zo'n simpele oplossing had.
__________________
RTFM, Google or Search
  #7  
Oud 24 november 2009, 16:00
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napsu Bekijk bericht
Het is opgelost.
Ééns in de zoveel maanden wordt er ge-checked wie niet betaald/illegaal kijkt of een andere reden.
Ziggo huurt een extern bedrijf in om dan in hun kasten diegenen die niet betaald, illegaal kijkt of zo af te sluiten. Het extern bedrijf krijgt per afsluiting betaald. Nu heeft iemand van zo'n extern bedrijf niet goed gekeken in de kast en de verkeerde afgesloten. Monteur van Ziggo heeft alles in orde gebracht.
Snelle service van Ziggo, slordig van het externe bedrijf.
Het gebeurt helaas wel eens vaker dat een verkeerde tap wordt omgezet. Zoals eerder gezegd, fouten zijn menselijk.
__________________
Please Google your question before asking.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl