Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 november 2009, 18:27
Petar's schermafbeelding
Petar Petar is offline
Junior Member

Standaard

Na veel vuldig contact zonder resultaat te hebben gehad met de helpdesk van Ziggo is er een monteur gestuurd. Deze heeft geconstateerd dat mijn Cisco niet helemaal in orde is (was ik zelf ook al achter ). Hij zou een procedure in werking zetten waardoor ik, zo begreep ik het, een nieuwe zou krijgen waarna ik mijn oude retour moest sturen. Het blijkt allemaal anders te zijn. Ik krijg een stickertje thuis, stuur mijn Cisco op en zit vervolgens 6 weken zonder TV. Wat zijn dat voor praktijken meneer Ziggo?

Dus als iemand die pincode nog eens wil geven wil ik het risico wel nemen.

Petar
Oud 25 november 2009, 19:40
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Lightbulb Stuur een PB

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petar Bekijk bericht
Hij zou een procedure in werking zetten waardoor ik, zo begreep ik het, een nieuwe zou krijgen waarna ik mijn oude retour moest sturen.
Het blijkt allemaal anders te zijn. Ik krijg een stickertje thuis, stuur mijn Cisco op en zit vervolgens 6 weken zonder TV.
Toen mijn cisco er de brui aangaf, kreeg ik eerst een nieuwe en moest in dezelfde doos de oude terugsturen.
Ik mocht (gelukkig) mijn tv overigens gewoon houden.

Misschien helpt een PBtje naar Kitaro1 om sneller een nieuwe te krijgen

Citaat:
Dus als iemand die pincode nog eens wil geven wil ik het risico wel nemen.
Ik denk dat je dan toch beter een PBtje naar RoelVB kunt sturen, want anders wordt het antwoord mogelijk weer aangepast.
Oud 26 november 2009, 20:24
Bergkees's schermafbeelding
Bergkees Bergkees is offline
Junior Member

Standaard

Zojuist mijn cisco geupdate mbv de procedure van Roel, en dit is zonder problemen verlopen! Bedankt RoelVB!

Ik ben blij dat ik geen vrije dag heb hoeven te nemen om op een ziggo-monteur te wachten, of nog erger de box 3 tot 6 weken kwijt geweest te zijn.
Maar ik blijf het schandalig vinden dat ziggo nu nog steeds ontvangers met deze zeer verouderde en niet zelf up te daten firmware naar nieuwe klanten verstuurd
Oud 28 november 2009, 18:20
mx5's schermafbeelding
mx5 mx5 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bergkees Bekijk bericht
Zojuist mijn cisco geupdate mbv de procedure van Roel, en dit is zonder problemen verlopen! Bedankt RoelVB!

Ik ben blij dat ik geen vrije dag heb hoeven te nemen om op een ziggo-monteur te wachten, of nog erger de box 3 tot 6 weken kwijt geweest te zijn.
Maar ik blijf het schandalig vinden dat ziggo nu nog steeds ontvangers met deze zeer verouderde en niet zelf up te daten firmware naar nieuwe klanten verstuurd
Ik probeer dit ook maar wat is de pincode?
Oud 28 november 2009, 19:34
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mx5 Bekijk bericht
Ik probeer dit ook maar wat is de pincode?
PM naar RoelVB lijkt me. Denk niet dat de mod de pincode terug laat zetten.
Oud 29 november 2009, 20:34
Geezer's schermafbeelding
Geezer Geezer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Arris Touchstone TM702B | ZyXEL NBG-460N
DTV: Cisco 8455DVB | Samsung DCB-9401R
Standaard

RoelVB,

Hartelijk dank voor de uitleg, mijn systeem is up-to-date.

Geezer
Oud 13 januari 2010, 22:11
xrom's schermafbeelding
xrom xrom is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z1
DTV: cisco
Standaard

Ziggo=>

heel erg bedankt voor de "" pincode nu is mijn ITV Tuner ook up to date :appla use::a pplause:
Oud 25 februari 2010, 23:16
8472's schermafbeelding
8472 8472 is offline
Junior Member

Standaard cisco 8455DVB foute firmware 1.0.2.5.

Halo ik wil even melden dat ik ook een cisco box van ziggo heb met firmware 1.0.2.5. Hij werk gewoon bij digitale tv en HD. Maar wat ik nu het gekke vind is als ik nu interactieve tv wil installeren zeg hij dat het het niet beschikbaar is. In het menu kan ik dan ook geen TVteek en vod vinden. Er staat alleen Videoteek in het menu en als ik daar op klik zegt hij VOD niet beschikbaar. Verder heb ik ook gemerkt dat de cisco de software niet deed updaten. Weet iemand hoe dit kan. Ik word echt gek van dat ding. dit is nu all de tweede box bij de eerste was de HDD all na 6 maanden overleden.
Oud 26 februari 2010, 09:57
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Standaard foute firmware

zie discussie op pag 6 ; cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Iemand heeft het nodig gevonden deze discussie te sluiten maar ik zie dat ziggo nog steeds de foute cisco's in huis heeft .

Dus ff terug bladeren op dit forum en zoeken naar cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ? , dan weet je wat je moet doen .

De mogelijkheden zijn : terug sturen met retoursticker van ziggo of een ziggo monteur zo gek krijgen dat hij hem up gaat daten , zie discussie .

Laatst gewijzigd door veerlj; 26 februari 2010 om 13:08
Oud 26 februari 2010, 11:42
Wolffje's schermafbeelding
Wolffje Wolffje is offline
Junior Member

DTV: Cisco 8455
Standaard

Heeft iemand de verwijderde pincode nog? Ik zou er erg mee geholpen zijn, aangezien ik een 2e hands cisco heb met een verkeerde smartguide versie en dus geen recorder menu. Ook kan ik hem dus niet omruilen bij Ziggo en wil het risico wel nemen met het service menu. Graag een PM!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten