Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2009, 12:06
golfje's schermafbeelding
golfje golfje is offline
Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: nieuw-vennep
Ziggo Internet: Connect and Play
DTV: Horizonbox, Humax 5200 (2X), Cam modules (2)
Berichten: 31
Standaard Ingangsdatum alles in 1 plus

Hoi allen,

Ik heb op 30 oktober alles in 1 plus aangevraagd met een opzegservice om dat ik op dit moment nog tele2 compleet heb. Krijg binnen een week netjes een brief met inloggegevens en met als leveringsdatum 7 november 2009.

Nu heb ik vorige week een brief ontvangen van tele2 dat mijn abbo stopt per 27-12-2009. Heb toen gebeld met Ziggo om te vragen wanneer nu precies ziggo ingaat. Alle 5 zeiden ze dat ik niet dubbel zou gaan betalen.

Op hun website zeggen ze ook ziggo gaat pas in per de datum dat uw oude abbo stopt.

Nu is mijn vraag hebben ze gelijk of gaan ze toch echt abbo inrekening brengen vanaf 7 november. Ik ben wel al in het bezit van het installatie pakket maar heb de modem nog niet geactiveerd of aangesloten.
  #2  
Oud 23 november 2009, 13:24
Netbios's schermafbeelding
Netbios Netbios is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2008
Locatie: Geen
Berichten: 320
Standaard

je gaat betaling inderdaad vanaf de ingangsdatum die op papier staat.
  #3  
Oud 23 november 2009, 14:45
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Dus de TS gaat wel dubbel betalen.
  #4  
Oud 23 november 2009, 15:23
golfje's schermafbeelding
golfje golfje is offline
Member
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: nieuw-vennep
Ziggo Internet: Connect and Play
DTV: Horizonbox, Humax 5200 (2X), Cam modules (2)
Berichten: 31
Standaard

Dan ga ik toch weer eens bellen. Ik bedoel op hun site vermelden ze bij het kopje overstappen dat je pas gaat betalen zodra je oude abbo is beeindigd.... Heb het in iedergeval zwart op wit.......
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl