Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2009, 10:39
HHawk's schermafbeelding
HHawk HHawk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 15
Exclamation Samsung LE40B650 / LE40B650T2PXXN ?!?

Dag beste mensen. Ik ben nieuw op het forum.

Ik heb een vraag. Wellicht een domme vraag, maar wil het toch voor de zekerheid vragen.

Ik heb zojuist een nieuwe TV besteld bij Redcoon voor op de slaapkamer, namelijk een Samsung LE40B650. Aangezien deze geschikt zou zijn voor Ziggo CI+ CAM.

Echter nu kom ik erachter dat dit niet het LE40B650T2PXXN model is. Gaat dit problemen opleveren met Ziggo CI+ CAM? Of stelt die certificeering niks voor en gaat het alsnog gewoon werken?

Zoals jullie kunnen begrijpen wil ik het zekere voor het onzekere nemen en niet dat ik straks met een TV "opgescheept" zit, die niet werkt met Ziggo CI+ CAM.

Ik kan de bestelling nu nog cancelen, want als ik de LE40B650T2PXXN wil bestellen, ben ik 2 á 3 tientjes duurder uit. Dit is geen probleem, maar de levertijd van 4 weken is wel een probleem!

Alvast reuze bedankt voor jullie reacties!
  #2  
Oud 23 november 2009, 10:43
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

als het niet het PXXN model is,gaat het niet werken,helaas staat het forum vol van mensen die de laatste lettertjes negeerden en nu met een niet werkende versie zitten.
Daarom ook vermoedelijk die langere levertijd,van mensen die wel weten dat ze echt dat andere model moeten hebben.
Als die levertijd te lang is,kun je wellicht ergens anders kijken.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #3  
Oud 23 november 2009, 11:01
HHawk's schermafbeelding
HHawk HHawk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 15
Standaard

En hoe zit dit i.c.m. Cai abonnement gemeente Albrandswaard (Rhoon)?
  #4  
Oud 23 november 2009, 11:15
HHawk's schermafbeelding
HHawk HHawk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 15
Standaard

Heb mijn huidige order geannuleerd en ergens anders de goede TV besteld.
  #5  
Oud 23 november 2009, 11:16
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HHawk Bekijk bericht
En hoe zit dit i.c.m. Cai abonnement gemeente Albrandswaard (Rhoon)?
Als het verzorgd wordt door Ziggo gaat het niet werken.
CI+ werkt alleen bij Ziggo met de genoemde modellen incl de type letters achteraan.
Als deze niet identiek zijn,werkt het gewoon niet.

Ik zie dat Albrandswaard UPC gebied is (Rhoon ) daar gaat het zowieso niet werken.
UPC heeft nog geen CI+ of andere ondersteuning,daar ben je overgeleverd aan de decoder die zij leveren.
Ze willen het wel gaan ondersteunen maar welke eisen zij gaan stellen weet UPC zelf nog niet eens want het ligt daar alleen nog maar in de "plannen" la.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #6  
Oud 23 november 2009, 11:21
HHawk's schermafbeelding
HHawk HHawk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Als het verzorgd wordt door Ziggo gaat het niet werken.
CI+ werkt alleen bij Ziggo met de genoemde modellen incl de type letters achteraan.
Als deze niet identiek zijn,werkt het gewoon niet.

Ik zie dat Albrandswaard UPC gebied is (Rhoon ) daar gaat het zowieso niet werken.
UPC heeft nog geen CI+ of andere ondersteuning,daar ben je overgeleverd aan de decoder die zij leveren.
Ze willen het wel gaan ondersteunen maar welke eisen zij gaan stellen weet UPC zelf nog niet eens want het ligt daar alleen nog maar in de "plannen" la.
Is geen UPC.
Barendrecht is UPC, maar Rhoon dus niet, de gemeente zelf zorgt daar voor kabel (CAI-Albrandswaard).

En inmiddels daarmee contact gehad en alles werkt met de Ziggo CI+ CAM module.
  #7  
Oud 23 november 2009, 11:40
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HHawk Bekijk bericht
Is geen UPC.
Barendrecht is UPC, maar Rhoon dus niet, de gemeente zelf zorgt daar voor kabel (CAI-Albrandswaard).

En inmiddels daarmee contact gehad en alles werkt met de Ziggo CI+ CAM module.
Ik wens je veel succes er mee, vond op internet : UPC in Rhoon, dus nam aan dat daar UPC leverde.
Cai Albrandswaard gebruikt Irdeto met smartcard.
Het werkt dus wel met de Ziggo module,maar die werkt NIET in jouw genoemde tv dat is het probleem.
Als je een ander toestel hebt besteld dat wel in de type lijst staat werkt het wel mits dat tot op de laatste type letter hetzelfde is, anders zul je met een alphacrypt cam moeten gaan werken maar die doet het niet in een CI+ tv.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 23 november 2009 om 11:46
  #8  
Oud 23 november 2009, 11:46
HHawk's schermafbeelding
HHawk HHawk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 november 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Ik wens je veel succes er mee, vond op internet : UPC in Rhoon, dus nam aan dat daar UPC leverde.
Cai Albrandswaard gebruikt Irdeto met smartcard.
Het werkt dus wel met de Ziggo module,maar die werkt NIET in jouw genoemde tv dat is het probleem.
Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al aangaf in mijn reactie van 11:15, heb ik mijn huidige order bij Redcoon geannuleerd en ergens anders wel de goede versie besteld van de Samsung PXXN-versie.

Dus dit gaat allemaal goed komen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.
  #9  
Oud 23 november 2009, 22:31
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HHawk Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al aangaf in mijn reactie van 11:15, heb ik mijn huidige order bij Redcoon geannuleerd en ergens anders wel de goede versie besteld van de Samsung PXXN-versie.

Dus dit gaat allemaal goed komen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.
Ik zag je reactie ervoor niet staan,mijn excuus,je zult er geen spijt van krijgen,ik was heel erg anti samsung maar mijn laatste 2 tv's zijn wel van Samsung.
Puur persoonlijk,maar het beeld sprong er zo uit dat het merk voor mij een winnaar was.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl