Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Mededelingen

CI+ Nieuws, algemene vragen en opmerkingen over CI+ modules en CI+ geschikte TV's
(specifieke posts over bepaalde merken TV's of CI+ CAMS in de eigen subforums)

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 november 2009, 20:44
vjdb's schermafbeelding
vjdb vjdb is offline
Junior Member

Standaard 26 inch CI+ tv

Ik ben op zoek naar een 26" LCD (misschien zelfs LED?!) tv die geschikt is voor de cam-module van ziggo. Tot nu toe heb ik alleen de 26pfl5604h van philips gevonden, heeft iemand nog suggesties voor andere tv's de philips vind ik namelijk nogal prijzig (ca. 500 euro incl verzendkosten). Bvd voor de suggesties

Laatst gewijzigd door vjdb; 22 november 2009 om 20:45 Reden: typo
Oud 22 november 2009, 21:52
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjdb Bekijk bericht
Ik ben op zoek naar een 26" LCD (misschien zelfs LED?!) tv die geschikt is voor de cam-module van ziggo. Tot nu toe heb ik alleen de 26pfl5604h van philips gevonden, heeft iemand nog suggesties voor andere tv's de philips vind ik namelijk nogal prijzig (ca. 500 euro incl verzendkosten). Bvd voor de suggesties
Hij is inderdaad niet goedkoop maar ik heb hem sinds deze aangeschaft en ik moet zeggen dat het een geweldige TV is voor op de slaapkamer. Beeld is prachtig en de vele mogelijkheden (Full HD welke andere 26" TV heeft dat !) o.a. USB en cam-module maken de investering het toch weel waard. Voor 100-150 euro minder krijg je wel een andere 26" TV maar die zullen allemaal minder zijn dan deze. Ik ben in ieder geval blij dat ik deze heb aangeschaft en niet ben gegaan voor een 26" met alleen HD-ready.

P.S. ik kijk overigens naar Ziggo via een HD-decoder en nog niet via de ziggo cam-module.
Oud 26 november 2009, 13:39
vjdb's schermafbeelding
vjdb vjdb is offline
Junior Member

Standaard

Bedankt voor de info, niemand andere suggesties?
Oud 26 november 2009, 14:54
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Als je een 26" CI+ TV wilt hebben is de 26pfl5604h de enige mogelijkheid, tot nu toe.
Ik heb nog geen berichten van andere fabrikanten gezien die een 26" CI+ aankondigen.

Groet,
JW
Oud 12 december 2009, 16:31
NieuweTV's schermafbeelding
NieuweTV NieuweTV is offline
Junior Member

Ziggo Internet: basis
DTV: hummax
Standaard CI+Plus en 26PFL5604

Ik ben bij meerdere winkels (o.a. BCC, Saturn) geweest en allemaal raden ze deze combinatie af, met name omdat Ziggo deze combinatie nog niet heeft gecertificeerd. Wat moet ik nu?
Oud 12 december 2009, 16:50
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

Standaard

Flauwekul, die combinatie werkt prima.
Ik heb 'm zelf ook, in de 22" uitvoering, en in de 14 dagen dat ik 'm nu gebruik geen enkel probleem mee gehad.
Gewoon kopen, als gezegd, het is op dit moment de enige 26" met CI+. Vervolgens de .066 Firmware er op zetten, kanalen scannen en de CAM er in. Zie de uitvoerige en uitstekende handleiding hierover op dit forum.

Veel plezier er mee, het is een prima toestel

Groet,
JW
Oud 12 december 2009, 17:35
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuweTV Bekijk bericht
Ik ben bij meerdere winkels (o.a. BCC, Saturn) geweest en allemaal raden ze deze combinatie af, met name omdat Ziggo deze combinatie nog niet heeft gecertificeerd. Wat moet ik nu?
Ik heb zelf deze TV (26PFL5604H) ook sinds 3 weken en sinds vorige week gebruik ik daarbij het CI+ cam kaartje met de laatste software versie (66) en het werkt gewoon prima. Tot nu toe zeer stabiel en geen noemenswaardige problemen gehad (gebruiksgemaak kan wel wat beter). Dus dat ze het in de winkel afraden slaat nergens op en Philips zelfs is ook nog bezig met een nieuwe software versie om officeel gecertificeerd te worden. Kortom het zal alleen maar beter gaan werken.
Oud 13 december 2009, 12:43
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Flauwekul, die combinatie werkt prima.....
eigenlijk niet,
het werkt prima maar de verkoper had misschien wel gelijk dat ziggo hem (nog) niet "officeel" gecertificeerd heeft.
misschien eindelijk iemand die de lijst heeft uitgeprint.
en niet een TV verkoopt die niet werkt.
https://www.ziggo.nl/#producten/tele...us/televisies/

Oud 13 december 2009, 13:46
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

Standaard

In die posting stond dat die verkopers 'm afraden, met name omdat 'ie nog( !) niet gecertificeerd is.
Dat 'ie nog niet gecertificeerd is klopt, maar om 'm om díe reden af te raden, dat is flauwekul.

Op dit forum is te lezen hoe goed déze TV (5000 serie) werkt icm de CI+ en Firmware 066, de certificering is een formaliteit. Daar hoef je als gebruiker niet op te wachten.
En het is (op dit moment) de enige 26" CI+ TV op de markt

Groet,
JW
Oud 14 december 2009, 22:36
Schizo007nl's schermafbeelding
Schizo007nl Schizo007nl is offline
Senior Member

Ziggo Internet: -
DTV: Humax IR-Fox C, Humax IRHD 5000c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
In die posting stond dat die verkopers 'm afraden, met name omdat 'ie nog( !) niet gecertificeerd is.
Dat 'ie nog niet gecertificeerd is klopt, maar om 'm om díe reden af te raden, dat is flauwekul.

Op dit forum is te lezen hoe goed déze TV (5000 serie) werkt icm de CI+ en Firmware 066, de certificering is een formaliteit. Daar hoef je als gebruiker niet op te wachten.
En het is (op dit moment) de enige 26" CI+ TV op de markt

Groet,
JW

Ik vind dat verkopers juist wel de klanten een eerlijk advies moeten geven.. wat zou jij als klant doen als er gezegd wordt.. het werkt.. en het blijkt in de praktijk niet te werken? Dan ga je terug naar de winkel en/of naar Ziggo.. in de veronderstelling dat hun het werkend krijgen.. terwijl dat nog niet altijd het geval is!

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten