Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 november 2009, 11:48
NATHALIE's schermafbeelding
NATHALIE NATHALIE is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 22 november 2009
Locatie: UTRECHT cASEMA
Berichten: 1
Standaard Melding: Vervormd signaal

Bij het aansluiten van onze nieuwe Samsung HD TV leek alles goed te gaan (we hebben digitale TV van Ziggo er bij). Maar...alleen NL 1 is te ontvangen, hoewel de instellingen geslaagd zijn komt er op elke andere zender te staan: vervormd signaal.
Balen, want alles lijkt te kloppen behalve dat... ANYONE???

Nathalie

P.s. Ik had al gezocht in eerdere topics, maar met de aanwijzingen die daar staan kom ik er niet uit.
  #2  
Oud 22 november 2009, 12:05
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NATHALIE Bekijk bericht
Bij het aansluiten van onze nieuwe Samsung HD TV leek alles goed te gaan (we hebben digitale TV van Ziggo er bij). Maar...alleen NL 1 is te ontvangen, hoewel de instellingen geslaagd zijn komt er op elke andere zender te staan: vervormd signaal.
Balen, want alles lijkt te kloppen behalve dat... ANYONE???

Nathalie

P.s. Ik had al gezocht in eerdere topics, maar met de aanwijzingen die daar staan kom ik er niet uit.
Geef eens wat meer info Nathalie, welk type tv heb je,en heb je een zogenaamde cam module aangeschaft en geplaatst ?
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 22 november 2009 om 13:28 Reden: abonnement
  #3  
Oud 28 november 2009, 12:00
scenic54's schermafbeelding
scenic54 scenic54 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: heiloo, multikabel
Berichten: 5
Standaard Vervormd signaal

Wij hebben precies hetzelfde probleem.
ons type pc is LE32B650T2P. we hebben al een firmware upfgrade uitgevoerd. Ziggo weet het ook niet...Wie wel????
Monica
  #4  
Oud 28 november 2009, 12:14
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scenic54 Bekijk bericht
Wij hebben precies hetzelfde probleem.
ons type pc is LE32B650T2P. we hebben al een firmware upfgrade uitgevoerd. Ziggo weet het ook niet...Wie wel????
Monica
Wat is het exacte type, dus met de letters er achter.
Heb je een cam aangeschaft, zit deze er in ?
Zonder de bijbehorende cam krijg je uiteraard geen beeld.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #5  
Oud 28 november 2009, 12:31
scenic54's schermafbeelding
scenic54 scenic54 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: heiloo, multikabel
Berichten: 5
Standaard Vervormd signaal

het type is LE32B650T2PXXN.
  #6  
Oud 28 november 2009, 12:33
scenic54's schermafbeelding
scenic54 scenic54 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: heiloo, multikabel
Berichten: 5
Standaard

en o ja de kaart zit erin.
  #7  
Oud 28 november 2009, 12:39
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scenic54 Bekijk bericht
en o ja de kaart zit erin.
Gaf de tv wel e.e.a. over authorisatie en zo ?
De cam zijde met Ziggo geschikt moet naar de achterkant,muurzijde wijzen.

"
Geen beeld.
a. Controleer of er beeld is op Ned 1 HD positie 1 ( voor installatie v/d TV is ook een specifieke
instructie gemaakt).
I. Ja, ga verder naar stap b
II. nee, ga verder naar pagina 10.
b. Controleer op de CAM goed is aangesloten. De zijde met de barcode moet naar de voorzijde
wijzen, de zijde met Ziggo geschikt moet naar de muur wijzen.
c. Controle of het CAM functioneert, door middel van de verdere instructies. "
Belangrijk is dat een volledige installatie gedaan moet worden van de zenders VOORDAT de cam er in zit.
De tv moet ook een melding maken dat er een cam geplaatst is,anders zit deze er niet diep genoeg in.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #8  
Oud 28 november 2009, 12:45
scenic54's schermafbeelding
scenic54 scenic54 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: heiloo, multikabel
Berichten: 5
Standaard Vervorms Signaal

. Ja, ga verder naar stap b
.
b. Controleer op de CAM goed is aangesloten. De zijde met de barcode moet naar de voorzijde
wijzen, de zijde met Ziggo geschikt moet naar de muur wijzen. Dat zit goed
c. Controle of het CAM functioneert, door middel van de verdere instructies. " Wat bedoel je hiermee?


Dit heb ik ook zo gedaan
Belangrijk is dat een volledige installatie gedaan moet worden van de zenders VOORDAT de cam er in zit.
De tv moet ook een melding maken dat er een cam geplaatst is,anders zit deze er niet diep genoeg in. En aangedrukt en als de tv aangaat krijg ik een melding voor authenticatie met Ok daarna
  #9  
Oud 28 november 2009, 13:08
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Berichten: 3.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scenic54 Bekijk bericht
. Ja, ga verder naar stap b
.
b. Controleer op de CAM goed is aangesloten. De zijde met de barcode moet naar de voorzijde
wijzen, de zijde met Ziggo geschikt moet naar de muur wijzen. Dat zit goed
c. Controle of het CAM functioneert, door middel van de verdere instructies. " Wat bedoel je hiermee?


Dit heb ik ook zo gedaan
Belangrijk is dat een volledige installatie gedaan moet worden van de zenders VOORDAT de cam er in zit.
De tv moet ook een melding maken dat er een cam geplaatst is,anders zit deze er niet diep genoeg in. En aangedrukt en als de tv aangaat krijg ik een melding voor authenticatie met Ok daarna
Daarna wat ?
Daarna krijg je vervormd beeld op alle kanalen behalve nederland 1 ?
De smartcard zit er ook juist in ?
Chip naar de muur ?
Is de smartcard geactiveerd via http://www.ziggo.nl/smartcard ?

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/att...0&d=1256496306 hier staat ook stapsgewijs vermeld hoe of wat.
__________________
Voorkomen is beter dan genezen,de negeerlijst is dan al snel juist de goede sfeer lijst... voor als echt niets meer helpt.. Vanish !
  #10  
Oud 29 november 2009, 14:11
scenic54's schermafbeelding
scenic54 scenic54 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: heiloo, multikabel
Berichten: 5
Standaard Vervormd signaal

Bedankt voor de laatste link. ik weet nu wat er mis is. De kaart doet het maar even, als je de kaarthouder goed aandrukt, dan is er even contact, maar daarna valt het weg. Dus ik denk dat de kaart houder stuk is.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl