Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > TV's met ingebouwde Irdeto ontvanger (IDTV) > JVC LT-32DC9B

Mededelingen

JVC LT-32DC9B Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze TV met ingebouwde gecertificeerde, digitale kabel-decoder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 november 2009, 19:34
wrcveen's schermafbeelding
wrcveen wrcveen is offline
Member

Standaard E34 foutmelding

Sinds een week zie ik een "E34 foutmelding" op NL1. Bij het 'doorzappen' is het een fractie van een seconde en bij het rechtstreeks in typen van de "1" blijft de melding soms staan met een zwart beeld of wel beeld na een fractie van eens seconde na de melding. Ik heb 2 van deze televisies in huis en allebei hebben ze het zelfde euvel.

Wat is er veranderd dat dit nu gebeurd?
Oud 26 november 2009, 19:46
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support

DTV: Allemaal
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wrcveen Bekijk bericht
Sinds een week zie ik een "E34 foutmelding" op NL1. Bij het 'doorzappen' is het een fractie van een seconde en bij het rechtstreeks in typen van de "1" blijft de melding soms staan met een zwart beeld of wel beeld na een fractie van eens seconde na de melding. Ik heb 2 van deze televisies in huis en allebei hebben ze het zelfde euvel.

Heb je deze problemen nu nog?
Oud 26 november 2009, 19:48
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:

Ik veronderstel dat je geen CAM gebruikt?
Oud 26 november 2009, 22:16
wrcveen's schermafbeelding
wrcveen wrcveen is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ik veronderstel dat je geen CAM gebruikt?
Ja zeker, nog steeds het zelfde. Krijg overigens ook soms de melding mét beeld op de achtergrond. Alleen dus op NL1. Er zit geen CAM in, kaart gaat rechtstreeks in het toestel.
Oud 26 november 2009, 23:00
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Ja zeker, nog steeds het zelfde. Krijg overigens ook soms de melding mét beeld op de achtergrond. Alleen dus op NL1. Er zit geen CAM in, kaart gaat rechtstreeks in het toestel.
als het probleem aanhoudt dan raad ik je een factory default setting uit te voeren, daarna zul je de tv opnieuw moeten installeren.
Oud 28 november 2009, 13:20
rampage's schermafbeelding
rampage rampage is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Motorola SB5121
DTV: Neotion CI+ i.c.m. Samsung LE40B650, Samsung DCB-9401R, Humax IR-FOX C
Standaard

Hoi wrcveen,

Eerder deze week sprak ik iemand met een ander type JVC-toestel met hetzelfde euvel.

Wat hij mij aangaf is dat hij de E34-melding op Nederland 1 in beeld kreeg wanneer hij de TV inschakelde en dat dit probleem na het zappen was verholpen.

Wat gebeurt er als de blijvende variant van de melding hebt en naar een ander kanaal zapt?

Citaat:
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > TV's met ingebouwde Irdeto ontvanger (IDTV) > JVC LT-32DC9B

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten