Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 november 2009, 21:43
luma28's schermafbeelding
luma28 luma28 is offline
Junior Member

DTV: Cisco 8455
Standaard

Volgens http://www.sharp.nl/pers/persdetail....d=&presseart=1 zit er wel HDCP op je TV, dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Heb je hetzelfde HDMI kabeltje gebruikt als op je andere TV?
Als ik het goed begrijp ben je eigenlijk wel blij dat het niet werkt omdat je nu een reden hebt om een nieuwe TV te kopen.....
Oud 24 november 2009, 13:11
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Als de Cisco met dezelfde HDMI kabel op een andere TV wel werkt is er vrees ik weinig anders te doen dan nagaan of er een firmware update voor je TV is.

Of anders hopen dat de firmware update eind december van de Cisco soelaas biedt.

Eens bij Sharp support navragen lijkt me.

Dat de Cisco nml überhaupt geen beeld geeft, zeker als er geen receiver tussen zit, is vrij uniek. Dus licht vrees ik aan de Sharp.
Oud 24 november 2009, 15:47
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member

DTV: Cisco 8455 & 8485
Standaard

Misschien klinkt het dom, maar de standaard meegeleverde HDMI kabel deed het bij mij niet op HDMI ingang1 op mijn tv, wel andere ingangen. Een andere kabel loste dit op en toen werkte de Cisco wel op HDMI1.

Misschien helpt het bij jou niet, maar probeer eens andere kabel en/of ingang op je tv.
Oud 24 november 2009, 17:48
heho's schermafbeelding
heho heho is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ubee modem
DTV: cisco 8455 dvb
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bouter Bekijk bericht
Ik heb een cisco 8455DVB.

en inderdaad ik heb geen hd pakket maar ik zou toch gewoon de cisco op mijn tv kunnen aansluiten via de hdmi?

Nog wat anders. mijn interactiev tv doet het ook nog niet er staat voor een abbonement op deze dienst neem contackt op met ziggo.
Maar ik heb wel mijn smartcard geactiveerd met een interactief abbonement.

al met al een raar verhaal.
Bouter,

Ik had hetzelfde probleem. Ook ik heb een SHARP LCD tv en dezelfde CISCO PVR. De CISCO staat op automatisch qua firmware upate, dus die is wel bijgewerkt!

Ik heb de standaard HDMI kabel verwisseld. Op de tv werd op ingang 7 een 720dpi signaal weergegeven. Opeens geluid maar geen beeld?
Via de syteemopties op de tv kon ik een keuze maken uit oa. instellingen voor HDMI - Geluid aan geen beeld of geluid aan en beeld. De keuze voor 'geluid en beeld' na een OK sorteerde geen effect!
Tot dat ik bij deze keuze eens ging spelen met de keuzeknoppen (noem het maar even) 'links' en 'rechts' op de afstandsbediening. En ja hoor!... eindelijk beeld en geluid via HDMI. Gauw op OK gedrukt om de instellingen op te slaan. Het lijkt erop dat het voor elkaar is.

Doe met dit verhaal je voordeel en laat ons allen weten of dit bij jouw resulteerd in 'de oplossing'.

Henk
Oud 24 november 2009, 21:49
lennygee's schermafbeelding
lennygee lennygee is offline
Junior Member

Standaard

Beste,

Ook ik had vandaag exact dezelfde problemen. De Cisco gaf mij de melding dat er geen goed kabel signaal beschikbaar was. Als ik de kabel rechtstreeks op mijn tv plugde was er weldegelijk signaal.

Later heb ik de scart EN de HDMI op de tv aangesloten en ineens had ik beeld. Nu heb ik beide aangesloten, maar mijn TV ingesteld op de HDMI aansluiting. Nu geen problemen meer.

Ik heb overigens een Philips HD tv.

Mocht je verder vragen hebben dan hoor ik het wel.

Overigens een heel erg super apparaat die Cisco. Opnemen en pauzeren was nog nooit zo makkelijk! De interactieve TV heb ik eerst meer overgeslagen. Ik kon de activatie niet afronden via de decoder. Best vaag allemaal.
Oud 25 november 2009, 14:49
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennygee Bekijk bericht
Overigens een heel erg super apparaat die Cisco. Opnemen en pauzeren was nog nooit zo makkelijk!
Jij hebt dan kennelijk nog nooit een andere PVR gehad.... geloof me, de Cisco is juist uitermate onhandig en spartaans in vergelijking met alternatieven.
Oud 25 november 2009, 18:29
Bouter's schermafbeelding
Bouter Bouter is offline
Member

DTV: cisco 8455
Standaard

Nou bedank voor jullie hulp allemaal, maar niks helpt,
het enigste wat ik nog niet heb gecontroleerd is of er nieuwe firmware voor mijn tv is.
Overigens werkt interactief nu wel, dit heeft kitaro voor mij geregeld echt super
ik ga nu maar eens kijken of ik en nog belangrijker HOE ik mij tv kan updaten.

super bedankt allemaal, en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten