Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 november 2009, 02:50
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
En weer ff back on topic... als oudere denk ik dat er genoeg van dit soort zenders zijn,normaal zoals bij ip tv maakt het weinig uit welke zender er in het pakket zit maar nu wordt de capaciteit wel van de andere mogelijk toekomstige zenders weggehaald,of er wordt weer een nieuwe zender toegevoegd waardoor een andere verdwijnt.
We hebben TMF, MTV,Slam,TMF Dance,TMF Pure,MTV Brand New,VH1,VH1 classic,tv oranje,sterren 24, kom op zeg, wat wordt de nieuwe trend, 538 tv, Q FM tv, tv10 gold, arrow classic tv,tv Decibel ?
Ik hoop nu toch echt op een BBC HD of een andere kwaliteitszender.
En Ziggo zou hiervoor willen betalen ?
Dat betekent dus dat de abonnees betalen.
Er zijn genoeg zenders zoals Disney Channel die hun nut en bestaan allang bewezen hebben,maar Ziggo betaalt liever ongezien aan een tv station dat er nog niet eens is.Ik respecteer een ieders keuze en smaak,maar persoonlijk zit ik niet op dit soort zenders te wachten met al 11 muziekzenders in het pakket.
Sorry, maar zenders als MTV Brand New zijn toch echt voor een totaal andere doelgroep als Sterren 24! En dat geldt ook weer voor VH1 Classic.
Het enige wat ze gemeen hebben is dat het muziek zenders zijn.
Misschien dat u een muziek hater bent, maar dan bent u vrees ik in de minderheid. Zelf vind ik het wel prettig als ik naar muziek wil kijken dat ik een beetje keuze heb zodat ik mijn favoriet kan selecteren.
Oud 26 november 2009, 09:25
prodix's schermafbeelding
prodix prodix is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1 Extra + TV Extra / Ubee (wachtend op alternatief)
DTV: EU40B6000 met Neotion / EU37Fxxx met Smit / Humax 5300C / Anysee / iR-FOX
Standaard

Ik moet wel zeggen dat bij een hoop zenders het in de categorie eenheidsworst valt.. veel van hetzelfde.
En dan ook nog een 3x niks content.

Kijk en vraag eens om je heen, de enkeling die RTL8 kent kijkt er ook nooit naar.
Laat staan RTL Lounge 90% van de kijkers kent het niet eens of vind het niet intressant.
Misschien dat 538 iets leuks kan neerzetten of even lekker kan kicken in de RTL groep..

Neem nou MTV Networks; die zijn wel oververtegenwoordigd op de kabel.
De VH1, TMF, Nickelodeon, Commedy Central en de eigen MTV kanalen zijn allemaal in bezit van MTV Networks / Viacom.
ik tel even snel 15 zenders van ze op de kabel, hoezo veel van het zelfde?
En ja, ik kijk ook wel VH1 Cassic, Nickelodeon en Commedy central.

En dan hebben klagen we over het aanbod nederlandse commerciele zenders de we hebben?

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten