Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 november 2009, 14:08
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_db Bekijk bericht
ik heb mijn cisco met een optische kabel aangesloten op mijn receiver. werkt prima. nooit problemen gehad.!
Exact, niet via HDMI dus. En dat is dus het verschil. Jij hebt kennelijk het beeld direct via HDMI naar je TV lopen wat idd geen issues lijkt te geven.

Maar ik vertik het om gedwongen te worden mijn HDMI switching receiver niet te gebruiken waarvoor hij bedoeld is alleen maar omdat de Cisco geen HDMI handshake goed kan doen. Nogmaals, al mijn andere HDMI apparaten hebben nergens last van.
Bovendien heeft mijn TV geen vrije HDMI ingang meer, dus aansluiten direct op de TV is geen optie zonder heel veel zaken overhoop te halen.

Cisco moet dit gewoon oplossen.
Oud 19 november 2009, 18:22
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Standaard

Erg jammer dat het probleem van de ondertitels op de BBC niet is aangepakt: Niet alleen blijft die steken als er meer dan twee regels gebruikt worden: hij gaat zochzelf spontaan resetten, dat laatste vooral, maar niewt alleen bij een opname.
Laatst bij een opname van 50 minuten wel vijf keer een reset gekregen. Om gek van te worden.
Voor de rest is extra snelheid en stabiliteit natuurlijk ook mooi megenomen als dat betekend dat ik dan niet meer de stekker uit het apparaat hoef te halen.
Oud 19 november 2009, 20:40
veerlj's schermafbeelding
veerlj veerlj is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 ,Hd tv ,totaal pakket
DTV: Samsung HD ontvanger ,cisco nr 3 , humax 5050
Standaard snel snel sneller

Tja het menu is wel sneller , maar als ik de vod lijst door kijk bij bv films blijft hij af en toe hangen . Daarna schiet hij weer door de film lijst heen . Bij de vorige versie had ik dan wel eens de fout melding netwerkfout en nu dit weer....zucht het blijft een cisco.... cisco no 3 , och in december weer een update ? . Zegt een hoop dat ze dat nu al vertellen .

ooohh ik snap het, sinterklaahaas kadootje.
Oud 19 november 2009, 20:47
jong710's schermafbeelding
jong710 jong710 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / Ubee
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Bij mij werkt het menu na de update inderdaad een stuk sneller, maar ook hier bij VOD (o.a. net gemist, rtl gemist) blijft het menu soms hangen. Het lijkt erop dat het laden van de afbeelding deze vertraging veroorzaakt. Zodra de afbeelding verschijnt kun je weer verder door het menu scrollen.
Oud 19 november 2009, 21:54
wappoo's schermafbeelding
wappoo wappoo is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8455 PVR
Standaard

Het laden van de afbeeldingen vertragen idd het menu. Hij blijft hangen tot de afbeelding geladen is. Als je in de tussentijd een paar keer naar beneden hebt gedrukt schiet hij idd als een dolle door het menu heen.
Bij mij schijnt het probleem van het verspringen van de resolutie opgelost te zijn. Geen last meer van gehad sinds de update. Hopen dat het zo blijft.
Oud 20 november 2009, 10:08
tkteun's schermafbeelding
tkteun tkteun is offline
Junior Member

Standaard

Die HDMI=>DVI kabel werkt nu dus wel!!!

Dankuwel Ziggo!
Oud 20 november 2009, 10:49
peter_db's schermafbeelding
peter_db peter_db is offline
Member

DTV: Samsung
Standaard

Hier nog steeds vastlopers als je naar het menu gaat. kon gister de stekker er weer uit trekken.

snap niet dat het probleem nog niet is opgelost!!!
Oud 20 november 2009, 12:10
ronbrax's schermafbeelding
ronbrax ronbrax is offline
Member

Ziggo Internet: geen ziggo internet
DTV: Humax 5050c en Cisco 8455DVB
Standaard

Mensen het is duidelijk DEZE UPDATE IS NIET GOED.

Ik heb nu al meerdere malen moeten resetten (stekker erin en eruit), wat ik voorheen nooit had.
Probleem: de guide heeft af en toe ineens een zwarte achtergrond en het beeld slaat vast, andere kanalen kiezen kan dan niet meer. Ik moet dan de cisco resetten.
Ook het menu heeft af en toe ineens een zwarte achtergrond en slaat dan vast.

Als hij het wel doet dan is het menu wat sneller dan voorheen, maar verder heb ik geen verbeteringen alleen verslechteringen.

Ik hoop niet dat ik de enige ben want dan sta ik alleen met dit probleem.

Ik heb ook een humax en daar heb ik totaal geen problemen mee.
Oud 20 november 2009, 16:31
Kitaro1's schermafbeelding
Kitaro1 Kitaro1 is offline
Ziggo VOD Helpdesk

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung
Standaard

Voor degenen die vastlopers hebben: probeer een factory reset gevolgd door opnieuw installeren. In VOD kan het overigens langer duren dan normaal voordat o.a. de gegevens en de plaatjes worden geladen vanwege netwerkproblemen.
Oud 20 november 2009, 16:36
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitaro1 Bekijk bericht
Voor degenen die vastlopers hebben: probeer een factory reset gevolgd door opnieuw installeren.
Been there, done that, helpt uiteindelijk niet en wel weer alle ingestelde opnames foetsie en wederom een relatiecrisisje.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten