Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony

Mededelingen

Sony Nieuws, vragen en opmerkingen over Sony CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 november 2009, 22:34
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans71 Bekijk bericht
dank voor jullie suggestie van een universele AB. Ik heb dit ooit geprobeerd met een philips prestigo, en was toch niet helemaal tevreden.
Met name harder/zachter is een functie die wij veel gebruiken. Als ik dan met een universele ab werk, moet ik toch weer overschakelen. De tv hard zetten en dan dimmen met een decoder vind ik geen optie. ALs de kinderen dan een spelcomputer kijken of we zetten een dvd op moet ie toch weer zachter.
...
bij de instellingen van de logitech vertel je welke apparaten worden gebruikt voor een bepaalde activiteit en dan word ook die volume harder of zachter gezet.

Oud 25 november 2009, 08:46
EA Junk's schermafbeelding
EA Junk EA Junk is offline
Member

DTV: CI+
Standaard

De logitec kan je inlezen via een online database waarna het een kinderspel is om activiteiten te programmeren. Dus zappen op de humax en in de zelfde activiteit het volume aanpassen is geen enkel probleem. Verder kan je met macro's zo gek niet bedenken of er is wel een oplossing voor. En CI+ is ook niet alles (voorkeurszenders instellen en sorteren).
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Sony

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten