Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 november 2009, 10:21
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Dit is te simpel rekenen. Je gaat uit van dezelfde inkoopprijs. Die is er gewoon niet. Ik weet het niet zeker maar UPC en EL zijn geloof ik verbonden, zodat er een hele andere rekenprijs is.

Dit laatste bewering klopt niet. EL is niet verbonden aan welke kabelmij dan ook. EL verkoopt zijn diensten voor ca € 7/8 euro. De winst van Ziggo is dus te berekenen op dit manier. We trappen met zijn allen al tijden tegen de belachelijke prijs bij Ziggo aan, maar kennelijk ishet Ziggo niet om meer abonnees te doen, maar om de winst.
Oud 14 november 2009, 10:59
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Je vergeet de combinatiekorting die we allemaal hadden voor telefonie in combinantie met internet van € 5,95. Dit betekent dat mijn oude bundel per 1 januari goedkoper zou zijn dan alles in 1.

Kortom was ik niet overgestapt op alles in 1 dan had ik per 1 januari gewoon een goedkoper pakket dan alles in 1. Ziggo heeft altijd geroepen dat AIE goedkoper is dan je huidige bundel en ik zie de verhoging dan ook als en stukje verraad naar de consument. Eerst lok je mensen naar een bepaald pakket omdat het goedkoper is en daarna straf je dat af door dat pakket opeens fors te verhoging. Als ik had geweten dat AIE zo fors verhoogd zou worden per 1 januari 2010 dan was ik beslist bij mijn oude bundel gebleven. Die snelheidsverhoging merk je echt niet heel veel van tenzij je veel download.

Kortom zeer oneerlijke politiek van Ziggo en een klusje voor de OPTA. Dit is een manier van mensen naar een bepaalde hoek lokken waar de honden geen brood van lusten.
Zelfs als je de korting van 4 euro eraf trekt is los nog duurder dan A-in-1.

TV + Z2 + Telefoon = 16,45 + 29,95 + 5,95 = 52,35 (voor 10Mbit). Maar die korting geldt nu niet meer.

A-in-1 Plus = 51,50 (voor 20Mbit)
Oud 14 november 2009, 11:02
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Dit laatste bewering klopt niet. EL is niet verbonden aan welke kabelmij dan ook. EL verkoopt zijn diensten voor ca € 7/8 euro. De winst van Ziggo is dus te berekenen op dit manier. We trappen met zijn allen al tijden tegen de belachelijke prijs bij Ziggo aan, maar kennelijk ishet Ziggo niet om meer abonnees te doen, maar om de winst.
Prijsverhogingen per 1-1-2010 staan los van de premium pakketten, die worden niet verhoogd. Wel zou het zo kunnen zijn dat de prijsverhoging slechts 1,55 is mede door de winst op de premium pakketten?
Oud 14 november 2009, 11:03
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Kortom zeer oneerlijke politiek van Ziggo en een klusje voor de OPTA. Dit is een manier van mensen naar een bepaalde hoek lokken waar de honden geen brood van lusten.
Hey, een waakhond die we nog niet gehoord hadden, na Radar, Kassa en Frits Bom, is ook de Opta wakker geschud.

Succes ermee, mijn zegen heb je
Maar de OPTA is niet om prijsverhogingen door inflatie tegen te gaan, maar als ze 'ineens' 10 of 15 euro erop gooien, zonder mogelijkheid om over te stappen.
Oud 14 november 2009, 11:23
rednas77's schermafbeelding
rednas77 rednas77 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Max /Ubee EVW 321b (met Netgear WNR3700 erachter)
DTV: Horizon mediabox & 2x Humax IRHD-5200c
Standaard

Zelf vind ik de prijsverhoging van € 1,55 niet zo'n probleem. Snap wel dat er mensen zijn die vinden dat de verhoging niet evenredig is. € 1,55 op € 39,95 is toch procentueel meer dan op € 49,95 enz.

Citaat:
Ik meen me te herinneren dat Sport 1 bij UPC hoort (onderdeel van de holding of zo). Hierdoor kan UPC EL + Sport1 goedkoper aanbieden.
Oud 14 november 2009, 11:44
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard Tariefsverhoging Ziggo

€1,55 per maand, een stuiver per dag.
Reden om op te zeggen?
Oud 14 november 2009, 12:38
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rednas77 Bekijk bericht
Zelf vind ik de prijsverhoging van € 1,55 niet zo'n probleem. Snap wel dat er mensen zijn die vinden dat de verhoging niet evenredig is. € 1,55 op € 39,95 is toch procentueel meer dan op € 49,95 enz.
Die €1,55 prijsverhoging geldt vooral voor het televisieaanbod (Z1).
De procentuele verhoging is dan ook gelijk voor elk Alles-in-1 pakket.

Ik snap ook niet dat internet steeds sneller moet, 20 Mbit zou voor iedereen meer dan genoeg moeten zijn.
Oud 14 november 2009, 15:13
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Zelfs als je de korting van 4 euro eraf trekt is los nog duurder dan A-in-1.

TV + Z2 + Telefoon = 16,45 + 29,95 + 5,95 = 52,35 (voor 10Mbit). Maar die korting geldt nu niet meer.

A-in-1 Plus = 51,50 (voor 20Mbit)

"Maar die korting geldt niet meer". Daar is het mij nu juist om te doen. We zijn weggelokt bij onze oude bundel door Ziggo. De uitspraak was immer en altijd dat AIE goedkoper is dan je huidige bundel. Wanneer ik mijn oude bundel had behouden dan betaalde ik 16,45 + 29,95 + (9,95-5,95)= € 50,40. Dat die korting niet meer geldt is omdat ik oude rechten ben verloren toen ik door Ziggo ben weggelokt van deze oude rechten. Had Ziggo mij die streek niet geleverd en netjes verteld dat AIE vanaf 1 januari 2010 € 1,55 duurder zou worden dan had ik mijn oude bundel behouden, met slechts een verhoging van een paar dubbeltjes.

Overigens waarom veranderd het digitaal gratis pakket niet mee ??? Of moet ik het nu zo lezen dat je voor de basis gratis digitale kanalen opeens €1,55 moet betalen?? Ik denk van wel namenlijk en dat alleen omdat je AIE hebt. Heb je losse pakketten dan heb je de basis digitale kanalen gratis????

Dit lijkt me geen eerlijke politiek.
Oud 14 november 2009, 16:28
cra1n's schermafbeelding
cra1n cra1n is offline
Senior Member

Ziggo Internet: All in 1 pakket Extra
DTV: Samsung "standaard" én Humax
Standaard

Citaat:
Eredivisie verkoopt 7 euro, is te lezen op VI blad, begin dit jaar.
Oud 14 november 2009, 17:06
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

pfff werden de boodschappen alleen maar in totaal met 1,55 per maand duurder en dan vast voor het hele jaar,kan ik hier tekenen ?
Tipje,in juni kunnen we weer de barricaden op want per 1 juli gaat de huur weer met zo'n 2 % omhoog... voor de doorsnee huurder is dat minimaal al weer ruim 10 euro.
Een verhoging is nooit leuk maar zie het wel even in het bredere geheel.
We staan ook niet met spandoeken bij de Appie of bij de huurbaas.. en voor heel veel mensen is door de afschaf van de extra kosten voor de 2e en 3e smartcard alles juist met een behoorlijk bedrag goedkoper geworden.
En zometeen smijten we weer met zijn allen tientallen tot honderden euro's over de balk met kerst en sinterklaas.. waar blijft die 1,55 in verhouding tot dat ?

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten