Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 november 2009, 20:55
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy54 Bekijk bericht
Mijn hemeltje .... en dat allemaal om € 1,55 ????

Ik trek het niet meer; eerst 2 jaar langer doorwerken, toen een nieuwe router om van de verhoogde snelheid profijt te hebben, daarbij drie nieuwe 11N netwerk kaartjes, morgen nieuwe kabels trekken met een versterkertje om boven ook tv te kunnen kijken, een andere decoder erbij en dan nu het droevige bericht dat het hele pakket met het onoverkomelijke bedrag van € 18,60 p/j omhoog gaat ..... ik trek het echt niet meer.

Hé .... voor degene die er niet om gevraagd hebben, ga lekker downgraden, ben je een stuk goedkoper uit.
Het steekt mij enorm dat Ziggo iedereen naar Alles in 1 heeft gelokt omdat dit EN goedkoper was dan losse paketten EN je hogere snelheid had. Ik wil je de advertenties en de rekenvoorbeelden op de oude site nog wel even laten zien hoor!!!!! Nu iedereen over is gaat men de prijs met € 1,55 verhogen, en dat ook nog eens voor alle pakketten. Mensen met een lager pakket zouden toch echt een lagere verhoging moeten hebben! Iedereen dezelfde verhoging ongeacht het pakket strookt niet! Waar is Ziggo nu helemaal mee bezig? Willen ze nu iedereen weer op losse pakketten hebben ofzo????????????

€ 18,60 is overigens op jaarbasis een behoorlijk bedrag en dan te bedenken dat downgraden dus geld op gaat leveren ipv dat het duurder wordt. Dit is een zeer slechte actie van Ziggo en nogmaals het laagste AIE-pakket wordt wel erg zwaar verhoogd tov het hoogste pakket. Als je echt een inflatiecorrectie wil toepassen dan moet je gewoon de pakketten met een bepaald percentage verhoging en niet met een bedrag. Dit is zeer inconsequent.

Mijn advies: in december allemaal downgraden! Hebben we lekker allemaal geprofiteerd van een gratis decoder en Ziggo kan met zijn niet te begrijpen verhoging de allerhoogste boom in!

Ziggo, dit druist tegen alles in wat jullie de afgelopen anderhalf jaar geroepen hebben namenlijk dat AIE goedkoper is tov de losse pakketten en we dus daarom over moesten op AIE! Dat is per 1 januari 2010 niet meer zo, dus gaan we massaal weer downgraden. We zijn toch niet gek!
Oud 13 november 2009, 21:08
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Ziggo, dit druist tegen alles in wat jullie de afgelopen anderhalf jaar geroepen hebben namenlijk dat AIE goedkoper is tov de losse pakketten en we dus daarom over moesten op AIE! Dat is per 1 januari 2010 niet meer zo, dus gaan we massaal weer downgraden. We zijn toch niet gek!
Ik ga absoluut niet downgraden want ik ben zeer zeker niet gek!

Ik blijf mij mijn standpunt dat deze hele ophef om €1,55 verhoging sterk overdreven is!
Oud 13 november 2009, 21:17
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Zigmund kan niet zo best rekenen. Met de nieuwe prijzen:

TV + Z2 + Telefoon = 16,45 + 29,95 + 9,95 = 56,35 (voor 10Mbit)

A-in-1 Plus = 51,50 (voor 20Mbit)
Oud 13 november 2009, 21:28
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

De hele issue is eigenlijk, klopt het verhaal van Ziggo naar ons toe? Het is een eenzijdig verhaal. Mocht het verhaal kloppen, dan doe ik zelfs bij een prijsverhoging van 10 tot 20 euro niet moeilijk. Zou het daarentegen gaan om drogredenen, dan is elke cent er een teveel. Ik ga het niet uitzoeken, ik ben daar veel te lui voor.
Oud 13 november 2009, 21:30
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Zigmund kan niet zo best rekenen. Met de nieuwe prijzen:

TV + Z2 + Telefoon = 16,45 + 29,95 + 9,95 = 56,35 (voor 10Mbit)

A-in-1 Plus = 51,50 (voor 20Mbit)
En vergeet de analoge kosten daar niet bij, van 16 en een beetje
die komen nl. te vervallen bij de alles in 1
Anders heb je nog geen digitale tv (vanziggo )
Oud 13 november 2009, 21:32
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartagek Bekijk bericht
En vergeet de analoge kosten daar niet bij, van 16 en een beetje
die komen nl. te vervallen bij de alles in 1
Ehh, die heb ik meegerekend....
Oud 13 november 2009, 21:38
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Ehh, die heb ik meegerekend....
is toch 16,25 + de kosten van een pakket, of heb ik het mis

nm. mijn fout ... ik ga er automatisch van het volle pakket uit ( + 9,95 )
Oud 13 november 2009, 21:41
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Ik ga absoluut niet downgraden want ik ben zeer zeker niet gek!

Ik blijf mij mijn standpunt dat deze hele ophef om €1,55 verhoging sterk overdreven is!
Eens, kreeg vandaag het nieuwe polisbedrag van de ziektekosten door, gaat met 4% omhoog. Terwijl de voorwaarden gelijk blijven. En dan kan ik niet eens kiezen om de zwangerschap vergoedingen er uit te halen. Terwijl de kans dat ik daar gebruik van moet maken zelfs theoretisch 0% is.

De nieuwe Ziggo AIE prijs blijft nog steeds een nette prijs en de verhoging is minimaal, zeker als je weet dat de snelheid van het internet met 140% gaat stijgen in 2010 en er een scala aan HD zenders in het basis pakket gaan bij komen.
Oud 13 november 2009, 21:59
FullHD1's schermafbeelding
FullHD1 FullHD1 is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angelo Bekijk bericht
Vond net deze mail in mijn mailbox. We gaan meer betalen per 1 januari.

U heeft Alles-in-1 Extra van Ziggo. Met dit pakket kijkt u (digitale) televisie, heeft u extreem snel internet en belt u gratis met ruim 900.000 andere telefonie-abonnees van Ziggo. Wij willen u laten weten dat de tarieven voor Alles-in-1 gaan wijzigen. Dit komt door gestegen kosten.

Wat verandert er voor u?
Per 1 januari 2010 betaalt u € 66,50 per maand. Dat is een verhoging van € 1,55.
Omdat u Alles-in-1 Extra een maand vooruit betaalt, vindt u eind december al het nieuwe tarief terug op uw factuur en/of rekeningafschrift.

Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijziging, dan kunt u uw abonnement kosteloos opzeggen. Dit kunt u tot en met 31 december 2009 telefonisch doen. Uw abonnement wordt dan per 1 januari 2010 stopgezet.
Heeft u nog vragen?
Ga dan naar onze website met tariefswijzigingen.
Met vriendelijke groet,

Marcel Nijhoff
Commercieel Directeur

Dit is inderdaad het beleid van Ziggo. Heb dus niet de illusie dat het Ziggo een malemoer interesseert of u abonnee bent of niet.
Deze praktijken passen ook bij Ziggo, iets "gratis" weggeven en je maanden later naaien.

De gestegen kosten zijn de kosten die Ziggo maakt omdat ze er een puinhoop van hebben en dadelijk Mevr. Ferment moeten afkopen omdat zij het niet waar maakt op de oude stek van ome Joop.

Mensen, men smeert mij de ogen niet dicht.
Oud 13 november 2009, 22:05
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Eens, kreeg vandaag het nieuwe polisbedrag van de ziektekosten door, gaat met 4% omhoog. Terwijl de voorwaarden gelijk blijven. En dan kan ik niet eens kiezen om de zwangerschap vergoedingen er uit te halen. Terwijl de kans dat ik daar gebruik van moet maken zelfs theoretisch 0% is.

De nieuwe Ziggo AIE prijs blijft nog steeds een nette prijs en de verhoging is minimaal, zeker als je weet dat de snelheid van het internet met 140% gaat stijgen in 2010 en er een scala aan HD zenders in het basis pakket gaan bij komen.

Volkomen met je eens, eigenlijk mogen we niet eens klagen over de AIE pakketten t.o.v. andere providers.
Ben bang dat dit een langdradig geneuzel wordt over die € 1,55 (2 pijpjes bier ) per maand.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten