Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 november 2009, 18:22
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cra1n Bekijk bericht
Ik zou best 30mb willen nemen, wat kost het? misschien 55 euro? Dat doen ze niet, ze hebben het liever dat we anders 50 mb moeten nemen.
Ehm ... als je 30 Mb wilt ... kwestie van wachten tot AiE Plus verhoogd wordt.
Dat duurt niet heeeeeel erg lang meer ...
Of begrijp ik nu bovenstaande quote niet goed?!

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 13 november 2009, 18:28
someone's schermafbeelding
someone someone is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: 2x CI+, Cisco 8485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cra1n Bekijk bericht
UPC - Eredivisie live + sport 1 = 15 euro.
Ziggo - Alleen Eredivisie Live = 15 euro.

Waar zijn ze bezig?
Je kunt altijd wel verschillen vinden waar de ene keer Ziggo mee duurder is en de andere keer UPC.
Baby TV kost bij UPC bijvoorbeeld 5 euro, bij Ziggo zit die met meerdere zenders in het kids pakket voor € 3,95.
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden.
Oud 13 november 2009, 18:32
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Je kan altijd een pakket omlaag, dan bespaar je 10 tot 15 euro
en hou je ( in verhouding na de volgende update ) je snelheid

probleem dan wel opgelost ?
Oud 13 november 2009, 18:41
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Zelf heb ik jarenlang veel meer betaald voor veel minder. Samen met losse tv van Ziggo en nog wat knaken naar KPN haast een bedrag waar je 2x alles in een extra voor hebt. Mij hoor je niet over die 1,50 ,wat koop je daarvoor, een pak melk?
Oud 13 november 2009, 19:47
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

On topic verder:

A) Wat zijn de verhogingen precies per pakket. Ik neem aan dat de verhogingen niet voor alle AIE paketten gelden??? Dus voor een lager AIE-pakket ook een lagere verhoging!

B) Hoe zit het met de afzondelijke paketten, worden deze ook duurder???????????????? Ik mag dat toch aannemen! anders zijn we straks mooi duur uit met AIE tov losse paketten. Kortom meer info SVP!!!!

C) Wat bezielt Ziggo het uberhaupt om twee jaar lang goede sier te maken met AIE-paketten en daarna juist deze pakettten te verhogen??? Wat was immers de extra service???? Alleen de snelheidsverhoging!!! Nieuwe tv zenders als DisneyChannel en PebbleTV worden niet doorgegeven laat staan de nieuwe HD-zenders van RTL/SBS etc.

D) Hoe zit het met Eredivisie Live, gaat deze dan in prijs om laag naar €9,95 (marktconform!) Of wil Ziggo nu nog meer en aan alle kanten de klant een poot uitdraaien.

E) Volgende mij is de marge op analoge tv dusdanig hoog (dus veel winst op analoge tv) dat Ziggo helemaal geen verhoging van AIE kan billijken??? Schrijf gewoon op dat Ziggo meer winst wil maken ipv minder, dat is eerlijker richting de klant!
Oud 13 november 2009, 19:49
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
On topic verder:

A) Wat zijn de verhogingen precies per pakket. Ik neem aan dat de verhogingen niet voor alle AIE paketten gelden??? Dus voor een lager AIE-pakket ook een lagere verhoging!

B) Hoe zit het met de afzondelijke paketten, worden deze ook duurder???????????????? Ik mag dat toch aannemen! anders zijn we straks mooi duur uit met AIE tov losse paketten. Kortom meer info SVP!!!!

C) Wat bezielt Ziggo het uberhaupt om twee jaar lang goede sier te maken met AIE-paketten en daarna juist deze pakettten te verhogen??? Wat was immers de extra service???? Alleen de snelheidsverhoging!!!

D) Hoe zit het met Eredivisie Live, gaat deze dan in prijs om laag naar €9,95 (marktconform!) Of wil Ziggo nu nog meer en aan alle kanten de klant een poot uitdraaien.

E) Volgende mij is de marge op analoge tv dusdanig hoog (dus veel winst op analoge tv) dat Ziggo helemaal geen verhoging van AIE kan billijken??? Schrijf gewoon op dat Ziggo meer winst wil maken ipv minder, dat is eerlijker richting de klant!

Staat toch in het mailtje? Het gaat met name om de tv, niet om internet.
Oud 13 november 2009, 19:50
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Een prijsverhoging als deze is zeer normaal. Zeker gezien de snelheidverhogingen die er zijn geweest en de voordelige Alles in een pakketten die we sinds die tijd hebben. Concurrenten zijn niet met hun snelheden omhoog gegaan, maar wel de prijs fors omhoog gedaan. Ik denk hierbij even aan digitenne Die heeft de prijs in Euro's ongeveer hetzelfde omhoog gedaan. En dan praat ik niet over het percentage.
Niet tevreden: je mag per 1 januari opzeggen. En nog voldoende tijd om een andere provider te nemen. Wat wil je nog meer.
Oud 13 november 2009, 19:53
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapp Brannigan Bekijk bericht
Linkje voor alle details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
On topic verder:

C) Wat bezielt Ziggo het uberhaupt om twee jaar lang goede sier te maken met AIE-paketten en daarna juist deze pakettten te verhogen??? Wat was immers de extra service???? Alleen de snelheidsverhoging!!! Nieuwe tv zenders als DisneyChannel en PebbleTV worden niet doorgegeven laat staan de nieuwe HD-zenders van RTL/SBS etc.

Al op de eerste pagine stond al een link !
Oud 13 november 2009, 19:54
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Een prijsverhoging als deze is zeer normaal. Zeker gezien de snelheidverhogingen die er zijn geweest en de voordelige Alles in een pakketten die we sinds die tijd hebben. Concurrenten zijn niet met hun snelheden omhoog gegaan, maar wel de prijs fors omhoog gedaan. Ik denk hierbij even aan digitenne Die heeft de prijs in Euro's ongeveer hetzelfde omhoog gedaan. En dan praat ik niet over het percentage.
Niet tevreden: je mag per 1 januari opzeggen. En nog voldoende tijd om een andere provider te nemen. Wat wil je nog meer.
Wacht even: de losse paketten zijn vanaf januari goedkoper tov alles in 1, alleen heb je dan lagere snelheden. Ik ga weer over op losse paketten ! Dan maar de helft snelheid, maar ik ben dan wel goedkoper uit. Wat denk ziggo nu werkelijk?? Eerst iedereen binnenlokken bij AIE en dan snel de prijs opdrijven. Ik dacht het dus niet! We zijn toch niet gek met zijn allen!!! Dan maar een iets lagere snelheid. Ik heb nu 20 mb/sec wanneer ik naar de helft ga dan ben ik nog snel genoeg.

En wanneer dit om tv zou gaan is het helemaal belachelijk. Je krijgt analoog al minder zenders, dus hoe kan je dan een verhoging billijken en qua digitale tv blijft het aanbod ver achter bij UPC.

Daarbij is de verhoging voor de laagste paketten procentueel veel hoger dan tov het hoogste pakket. Dat strookt ook niet! Als je het laagste AIE-pakket hebt dan wordt je dubbel genaaid!!!!
Oud 13 november 2009, 20:49
Jimmy54's schermafbeelding
Jimmy54 Jimmy54 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE Extra
Standaard

Mijn hemeltje .... en dat allemaal om € 1,55 ????

Ik trek het niet meer; eerst 2 jaar langer doorwerken, toen een nieuwe router om van de verhoogde snelheid profijt te hebben, daarbij drie nieuwe 11N netwerk kaartjes, morgen nieuwe kabels trekken met een versterkertje om boven ook tv te kunnen kijken, een andere decoder erbij en dan nu het droevige bericht dat het hele pakket met het onoverkomelijke bedrag van € 18,60 p/j omhoog gaat ..... ik trek het echt niet meer.

Hé .... voor degene die er niet om gevraagd hebben, ga lekker downgraden, ben je een stuk goedkoper uit.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten