Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 november 2009, 13:18
Jimmy54's schermafbeelding
Jimmy54 Jimmy54 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE Extra
Standaard

En mocht het wel zo zijn dat er extra betaald moet worden voor de HD kanalen, dan gaat Film 1 er gewoon uit (er zijn grenzen)

Het wordt dus een beetje schipperen ... vestzak-broekzak verhaal zeg maar.
Maar van die € 1,55 kan ik nog steeds niet wakker liggen
Oud 21 november 2009, 13:40
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Behalve dat Ziggo met zijn tarieven omhoog gaat, is Ziggo van plan om HD-TV van de commerciele zenders alleen door te geven als de klant hier ook voor betaalt!!!! Bij andere providers (UPC en Tele2) krijg je de HD-recorders voor I-TV zelfs in bruikleen en niets van bijbetalen voor de interactieve diensten en ook NIET extra betalen voor de zenders die in HD gaan uitzenden. Ziggo JE DENKT OOK AAN ALLES (dat wordt de nieuwe slogan van Ziggo)
XMS/Reggefiber rekent 5,95 voor een HD pakket, de bijbehorende HD iptv ontvanger kost 189 euro.
Wil je uitzending gemist in betere kwaliteit en voor een week terug dan moet je het plus pakket nemen van 8,95.
Daarnaast ben je verplicht het analoge pakket er bij te nemen terwijl dat bij Reggefiber een andere dienst is,zolang je internet via de vezel hebt hoef je geen analoge tv te hebben om iptv te kijken,dat loopt over een andere vezel.
Er is daar dus sprake van een verplichte koppelverkoop.
Bij UPC betaal je voor dat bruikleen ook nog eens per maand en het is nog lang niet zeker dat de commerciele HD zenders in een betaalpakket verdwijnen.
Oud 21 november 2009, 23:50
geulwijk's schermafbeelding
geulwijk geulwijk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: itv
DTV: cisco
Standaard

Inderdaad ja! De snelheidsverhogingen zijn NIET gratis, we betalen het gewoon zelf!!!

Ze moeten eens naar de concurrentie kijken, nog hogere snelheden voor minder geld.

Ga zo door Sicko.
Oud 22 november 2009, 02:19
LJ_Robin's schermafbeelding
LJ_Robin LJ_Robin is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
Standaard grrr

dit is boel eerst zeggen van gratis snelheids verhogen en dan later wat meer gaan betalen het is dat ziggo de enige kabel aanbieder is en adsl kan ik niet want ik zit 4km van de wijkcentrale af en dat geeft al onstabiel internet en heb hier isdn lijn dus kan maar tot 8mb verbinding krijgen ik zal nog zeker een jaar wachten op glasvezel en als daar hoge snelheid,tv, en telefoon voor minder dan ziggo dan stap ik over heb maar max 50euro per maand te besteden aan alles in 1 nu met die verhogen ze zullen allen die 50 euro krijgen niet meer anders krijgen ze een rechter op zijn dak dat de overheid de rest maar betaald dankzij hun heb ik maar zoveel te besteden echt steletje klootviolen zijn het
Oud 22 november 2009, 02:22
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJ_Robin Bekijk bericht
dit is boel eerst zeggen van gratis snelheids verhogen en dan later wat meer gaan betalen het is dat ziggo de enige kabel aanbieder is en adsl kan ik niet want ik zit 4km van de wijkcentrale af en dat geeft al onstabiel internet en heb hier isdn lijn dus kan maar tot 8mb verbinding krijgen ik zal nog zeker een jaar wachten op glasvezel en als daar hoge snelheid,tv, en telefoon voor minder dan ziggo dan stap ik over heb maar max 50euro per maand te besteden aan alles in 1 nu met die verhogen ze zullen allen die 50 euro krijgen niet meer anders krijgen ze een rechter op zijn dak dat de overheid de rest maar betaald dankzij hun heb ik maar zoveel te besteden echt steletje klootviolen zijn het
Wat is dit? Zelden in mijn leven heb ik zo'n onbegrijpelijke volzin gelezen. Kijk nog maar eens goed. Het is een zin.
Oud 22 november 2009, 02:41
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geulwijk Bekijk bericht
Inderdaad ja! De snelheidsverhogingen zijn NIET gratis, we betalen het gewoon zelf!!!

Ze moeten eens naar de concurrentie kijken, nog hogere snelheden voor minder geld.

Ga zo door Sicko.
Ben ik weer. Sicko is zo'n flauwe.
Kom je met een standpunt aan, sluit je af met Sicko's.

Zeer slap en zeker niet origineel.

Een goedenavond.
Oud 22 november 2009, 02:43
MrDroopy's schermafbeelding
MrDroopy MrDroopy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Ziggo CH7465LG Connect Box | d-link dir-855
DTV: Horizon | Humax 5200c | Cisco 8455 | Samsung dcb-h360r | FireDTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Wat is dit? Zelden in mijn leven heb ik zo'n onbegrijpelijke volzin gelezen. Kijk nog maar eens goed. Het is een zin.
Ach, gaat toch prima? Er staan al komma's in dus alleen een punt er achter en een hoofdletter vooraan en het begint in beginsel al op een zin te lijken. Ok, we moeten nog wat werken aan de zinsopbouw- en structuur, maar de kop is er van af zullen we maar zeggen...
Oud 22 november 2009, 09:05
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Het is inderdaad moeilijk zo te lezen zonder punten en hoofdletters, maar wel met scheldwoorden. Toch kon ik het wel begrijpen. Hij heeft maar 50 Euro te besteden voor een alles in 1 pakket. Zijn hoop is gevestigd op glasvezel. Een hogere snelheid voor een lagere prijs. Niet realistisch maar hoop doet leven. Zijn rode balkje zegt genoeg.
Oud 22 november 2009, 10:26
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Het is inderdaad moeilijk zo te lezen zonder punten en hoofdletters, maar wel met scheldwoorden. Toch kon ik het wel begrijpen. Hij heeft maar 50 Euro te besteden voor een alles in 1 pakket. Zijn hoop is gevestigd op glasvezel. Een hogere snelheid voor een lagere prijs. Niet realistisch maar hoop doet leven. Zijn rode balkje zegt genoeg.
Maar aan de andere kant verwijt hij de overheid dat hij niet meer dan €50 te besteden heeft (zegt hij). Dus de bereidheid meer te betalen is er dan wel?
Is het standpunt nou principieel, of pragmatisch? In geval van het laatste is hij hier bij het verkeerde loket/forum.
Oud 22 november 2009, 10:54
databoy's schermafbeelding
databoy databoy is offline
Senior Member

DTV: Sony KLD46X4500 en Humax IRC5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Behalve dat Ziggo met zijn tarieven omhoog gaat, is Ziggo van plan om HD-TV van de commerciele zenders alleen door te geven als de klant hier ook voor betaalt!!!! Bij andere providers (UPC en Tele2) krijg je de HD-recorders voor I-TV zelfs in bruikleen en niets van bijbetalen voor de interactieve diensten en ook NIET extra betalen voor de zenders die in HD gaan uitzenden. Ziggo JE DENKT OOK AAN ALLES (dat wordt de nieuwe slogan van Ziggo)

Ik weet niet of je het helemaal goed begrijpt maar bij UPC moeten de kijkers juist 13 euro per maand extra betalen om de zenders in HD te kunnen zien.

Dus de UPC klanten moeten juist heel veel extra betalen.
Ziggo wil juist dat het de klant niks extra kost.
Je draait de boel nu wel even heel erg om.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten