Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 november 2009, 15:43
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Hoeveel mogelijkheden moet een aanbieder geven om eventueel te downgraden als het te duur wordt? Ziggo heeft er 6!

bron:
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z3/
Oud 18 november 2009, 18:35
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchman01 Bekijk bericht
Vergeten wodt hier wel weer dat op het moment dat het ziggo geworden werd, de prijs van bijv multikabel gebruikers wel omhoog gegaan is!!!
Nee hoor, dat is niet vergeten, dat staat juist expliciet genoemd in de mail van Ziggo en daarmee heb ik ook gerekend in mijn voorbeeld.

Vanaf mei 2008 zijn de prijzen niet verhoogd zegt Ziggo en dat is precies die datum die jij ook bedoelt. Zie ook mijn bericht hier.
Oud 19 november 2009, 07:48
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Dit pakket had ik namenlijk ca 6 maanden terug nog met mijn oude bundelkortingen. Was ik niet overgegaan op AIE Plus dan had ik per 1 januari 2010 gewoon € 2,= voordeel tov AIE Plus (met ietsje minder snelheid).
Dat klopt niet... Je betaalde 29,95 + 5,95 ofwel 35,90 ten opzichte van 35,- nu en 36,55 straks (prijzen Cogas gebied). In 2010 ben je dus 0,65 duurder uit dan eerst.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
Oud 19 november 2009, 15:47
KLaGoMaL's schermafbeelding
KLaGoMaL KLaGoMaL is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Had je nu nog je oude bundel dan had je niet een mooie gratis decoder ontvangen twv 99 euro...en had je niet onderling gratis kunnen bellen met andere bundelklanten.
Oud 19 november 2009, 16:50
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KLaGoMaL Bekijk bericht
Had je nu nog je oude bundel dan had je niet een mooie gratis decoder ontvangen twv 99 euro...en had je niet onderling gratis kunnen bellen met andere bundelklanten.

Jaaa, eigenlijk heb je helemaal gelijk...... de voordelen zijn er dus nog steeds......
Oud 20 november 2009, 10:45
wallia's schermafbeelding
wallia wallia is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ziggo 1 modem motorola van casema
DTV: humax
Standaard verhogingen

Behalve dat Ziggo met zijn tarieven omhoog gaat, is Ziggo van plan om HD-TV van de commerciele zenders alleen door te geven als de klant hier ook voor betaalt!!!! Bij andere providers (UPC en Tele2) krijg je de HD-recorders voor I-TV zelfs in bruikleen en niets van bijbetalen voor de interactieve diensten en ook NIET extra betalen voor de zenders die in HD gaan uitzenden. Ziggo JE DENKT OOK AAN ALLES (dat wordt de nieuwe slogan van Ziggo)
Oud 20 november 2009, 10:56
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Behalve dat Ziggo met zijn tarieven omhoog gaat, is Ziggo van plan om HD-TV van de commerciele zenders alleen door te geven als de klant hier ook voor betaalt!!!! Bij andere providers (UPC en Tele2) krijg je de HD-recorders voor I-TV zelfs in bruikleen en niets van bijbetalen voor de interactieve diensten en ook NIET extra betalen voor de zenders die in HD gaan uitzenden. Ziggo JE DENKT OOK AAN ALLES (dat wordt de nieuwe slogan van Ziggo)
*zucht* ... ook dat nog ... *zucht*
Het gras is altijd groener etc ....

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 20 november 2009, 11:02
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Ach, niets is gratis, bij Ziggo niet en bij UPC niet. De illusie wordt vaak gewekt. Een dikke telefoon bij een gsm-abo is niet gratis, het lijkt wel zo.
Zelf heb ik het HD pakket, ik ben best bereid om voor nog wat extra HD zenders bij te leggen. Wordt het me te gortig, dan doe ik het niet. En daar heeft Ziggo dan weer niets aan.

Laatst gewijzigd door Vijver; 20 november 2009 om 11:23
Oud 20 november 2009, 11:09
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
Ach, niets is gratis, bij Ziggo niet en bij UPC niet. De illussie wordt vaak gewekt. Een dikke telefoon bij een gsm-abo is niet gratis, het lijkt wel zo.
Zelf heb ik het HD pakket, ik ben best bereid om voor nog wat extra HD zenders bij te leggen. Wordt het me te gortig, dan doe ik het niet. En daar heeft Ziggo dan weer niets aan.
Precies, de keuze om wel of niet te willen betalen voor HD-zenders maakt de klant nog altijd zelf ... volgens mij. Bij elk bedrijf betaal je voor de extra's. En als het niet direct wordt doorberekend voor die betreffende extra's dan toch echt wel op een ander vlak. Voor niks gaat de zon op ...

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 20 november 2009, 13:24
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wallia Bekijk bericht
Die vergelijking met UPC klopt niet !

UPC rekent 9 euro per maand extra als je de HD zenders wilt kijken. Dus ook voor nederland 1/2/3 die bij Ziggo gratis zijn.
Je hebt bij UPC een ontvanger in bruikleen, maar daar betaal je dus wel een maandelijks bedrag voor en dat is dus ook niet gratis.
(zie daarvoor deze pagina van UPC en zet het vinkje HD aan/uit om het prijsverschil wel/geen HD te zien)

Tele2 heeft nog helemaal geen HD, biedt begin 2010 wel enkele kanalen aan, maar niet gratis zo te zien op hun website:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tele2
Vanaf begin 2010 zullen er een paar HD zenders in het Tele2 Internet, Bellen en interactieve TV basispakket zitten. Daarnaast is het vanaf begin 2010 ook mogelijk om een extra HD zenderpakket te bestellen. Houd voor meer informatie de Tele2 website in de gaten.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten