Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 november 2009, 21:17
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Nogmaals en tenovervloede....

Niet alleen AIE gebruikers gaan in prijs omhoog......

"Kabel-aanbieder Ziggo verhoogt per 1 januari 2010 de tarieven van zijn Z1-televisie- en Alles-in-1-abonnementen. In verschillende gemeenten wordt bovendien het lokale tarief verhoogd, waarbij de stijging van het maandbedrag oploopt tot 4 euro.
Het standaardtarief voor Televisie Z1 wordt met 20 eurocent verhoogd naar 16,45 euro, een stijging van 1,23 procent, zo meldt Ziggo. In negen gemeenten, waaronder 's-Hertogenbosch en Zeist, gelden lagere lokale tarieven en deze worden ook verhoogd met 1,23 procent."

Ze berekenden de gestegen kosten dus aan alle kabelabonnees met een TV aansluiting! Echter zijn in bepaalde gemeenten andere regelingen van kracht. maar ook daar wordt de prijs met 1.23% verhoogt zoals je hier boven kan lezen.

Ziggo Z1-klanten in Culemborg, Giessenlanden, Hattem en Leiden krijgen echter te maken met grotere stijgingen omdat de overeenkomsten van Ziggo met deze gemeenten over afwijkende lokale tarieven aflopen. Hier worden de tarieven stapsgewijs verhoogd naar het standaard-tarief van 16,45 euro. De verhoging is het grootst in Culemborg: klanten gaan daar vanaf 1 januari maandelijks 14,50 euro betalen in plaats van 10,45 euro. Ook de budgetpakketten en individueel afgesproken tarieven worden met 1,23 procent aangepast.
De tarieven van de drie Alles-in-1 pakketten van Ziggo worden met 1,55 euro verhoogd. Als reden voor de verhogingen geeft Ziggo op dat het 'op vele vlakken met gestegen kosten te maken heeft'.

Bron: www.tweakers.net

Je kan dus zelfs zeggen dat de duurde abonnement een procentueel mildere verhoging krijgen, immers de €1,55 euro drukt zwaarder op een abonnement van €39.95 dan van €64.95

Wat jij dus schrijft, dat Ziggo het lef heeft de verhoging alleen door brekend aan één groep abonnees (Alles in 1) is dus pertinent onwaar.

Wat wil je nou verder nog bewijzen? Je hebt de mogelijkheid je abonnement op te zeggen wanneer je het niet met de aanstaande verhoging eens bent. Als een aantal mensen echt zozwaar tillen aan deze verhoging, bijvoorbeeld door een persoonlijke situatie kan men dus kosteloos en met relatief veel gemak (het kost je 1 brief + postzegel) van het abonnement af.
Jij bljift de analoge kabel verwarren met de producten internet en telefonie van Ziggo. Als ons AIE met € 0,20 was gestegen dan was dit evenredig geweest aan de overige klanten. Dan ging jouw verhaal inderdaad op.

Ik merk dat we in circeltjes ronddraaien dus stop ik hiermee de discussie die op deze manier niet van de grond komt.
Oud 16 november 2009, 21:31
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zigmund Bekijk bericht
Jij bljift de analoge kabel verwarren met de producten internet en telefonie van Ziggo. Als ons AIE met € 0,20 was gestegen dan was dit evenredig geweest aan de overige klanten. Dan ging jouw verhaal inderdaad op.

Ik merk dat we in circeltjes ronddraaien dus stop ik hiermee de discussie die op deze manier niet van de grond komt.
Waarvan akte.
Oud 16 november 2009, 22:18
pvdvlies's schermafbeelding
pvdvlies pvdvlies is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung
Standaard Meer betalen?

Ik dacht geld terug vorderen!!!! Al vanaf mei 2009 heb ik niet de kwaliteit en dienst die ik betaal voor alles in 1 plus. In schagen is Internet en telefonie beneden peil.
Oud 16 november 2009, 22:26
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvdvlies Bekijk bericht
Ik dacht geld terug vorderen!!!! Al vanaf mei 2009 heb ik niet de kwaliteit en dienst die ik betaal voor alles in 1 plus. In schagen is Internet en telefonie beneden peil.
Dan moet je een klacht indienen en vragen of je geld terugkrijgt.
Als het een gegronde klacht is wordt er over het algemeen niet moeilijk gedaan over een vergoeding, daar zijn voorbeelden genoeg van geweest hier op het forum.

Ik raad je aan om te schrijven naar afdeling klachten via het adres in Utrecht en te verwijzen naar je eerdere klachten en correspondentie over het niet goed werken sinds mei.
Oud 17 november 2009, 05:36
Dutchman01's schermafbeelding
Dutchman01 Dutchman01 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max - Technicolor TC7210 / Asus Router
DTV: CI+ in TV
Standaard

Vergeten wodt hier wel weer dat op het moment dat het ziggo geworden werd, de prijs van bijv multikabel gebruikers wel omhoog gegaan is!!!

Het werd gelijk getrokken voor alle gebruikers.

Gestegen kosten??

Je zal de afdeling helpdesk en storingsdienst bedoelen, inclusief her en der nieuwe installatie's.

Hoe je het went of keert,

al die kleine prijsverhogingen maken wel een forse verhoging samen opgetelt.

1,5 jaar Ziggo, heeft al een grotere prijsstijging opgeleverd dan Multikabel in 10 jaar gepresteerd heeft ondanks de diverse overnamen's in die tijd.

Daarnaast is de service ten opzichten van MK behoorlijk slechter geworden. (Multikabel wist toen namelijk van een slechte provider wel naar de top 3 te komen.)

Er zijn mensen die vinden dat wij lopen te zeuren en ach het is maar 1, zoveel meer in de maand.

In mijn ogen verdienen ze deze verhoging ondanks alle winsten nog steeds niet.

Beloftes worden niet of heel laat nagekomen.

spotjes zoals snelheidsverhoging is daar wel een goed voorbeeld van.

"In het najaar worden de snelheden nog verder verhoogd"

Zeg gewoon eind van het jaar of in het nieuwe jaar.

En zo kan ik nog wel een A4 vol schrijven.

Er moet nog veel gebeuren bij Ziggo om het in de buurt van MK niveau te krijgen.

Ik geloof ook zeker niet dat het de schuld is bij de helpdesks en TD afdelingen, maar daar hoger in de top mogen wel wat mensen nodig bijgeschoold of verplaats worden.

En dat is mijn mening na 11 jaar internetten via de kabel, op 3 woon adressen in de zelfde regio.

Laatst gewijzigd door Dutchman01; 17 november 2009 om 05:51
Oud 17 november 2009, 16:37
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutchman01 Bekijk bericht
Vergeten wodt hier wel weer dat op het moment dat het ziggo geworden werd, de prijs van bijv multikabel gebruikers wel omhoog gegaan is!!!

Het werd gelijk getrokken voor alle gebruikers.

Gestegen kosten??

Je zal de afdeling helpdesk en storingsdienst bedoelen, inclusief her en der nieuwe installatie's.

Hoe je het went of keert,

al die kleine prijsverhogingen maken wel een forse verhoging samen opgetelt.

1,5 jaar Ziggo, heeft al een grotere prijsstijging opgeleverd dan Multikabel in 10 jaar gepresteerd heeft ondanks de diverse overnamen's in die tijd.

Daarnaast is de service ten opzichten van MK behoorlijk slechter geworden. (Multikabel wist toen namelijk van een slechte provider wel naar de top 3 te komen.)

Er zijn mensen die vinden dat wij lopen te zeuren en ach het is maar 1, zoveel meer in de maand.

In mijn ogen verdienen ze deze verhoging ondanks alle winsten nog steeds niet.

Beloftes worden niet of heel laat nagekomen.

spotjes zoals snelheidsverhoging is daar wel een goed voorbeeld van.

"In het najaar worden de snelheden nog verder verhoogd"

Zeg gewoon eind van het jaar of in het nieuwe jaar.

En zo kan ik nog wel een A4 vol schrijven.

Er moet nog veel gebeuren bij Ziggo om het in de buurt van MK niveau te krijgen.

Ik geloof ook zeker niet dat het de schuld is bij de helpdesks en TD afdelingen, maar daar hoger in de top mogen wel wat mensen nodig bijgeschoold of verplaats worden.

En dat is mijn mening na 11 jaar internetten via de kabel, op 3 woon adressen in de zelfde regio.
Uh, Xtra was al €65 euro!!! En nu voor bijna hetzelfde geld een heel pakket en nog sneller ook, dus uh, ik snap niet waar je die wetenschap vandaan haalt. Snap sowieso die onzin hier niet. Maar ja, wie ben ik. Dan maar een half biertje in de maand minder. Men kan altijd nog in abonnement downgraden. Het is hier in NL nog steeds geen Recht om internet te hebben, zoals in Finland nu. Wel klagen en toch blijven gebruiken.

Amen!
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
Oud 17 november 2009, 16:49
Parel's schermafbeelding
Parel Parel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1P Modem: Ubee-EVM 120/12 mb/s. Router: D-Link Dir-825, Switch DGS-1008D,Router2 Asus Wl-500gp v2
DTV: Humax ir-fox + IRHD-5000c + IHDR-5200C + CI+ Quantes 1.3 module + Smit module, Tv 65PFL9708S + 46PF
Standaard

[QUOTE=Ed;231264]Maar ja, wie ben ik.

Dat lees ik vaker van u, dus vertel eens wie ben je?
Je staat dan wel niet op de loonlijst bij Ziggo, dat had je al nagekeken Toch.
Maar volgens mij haal je toch wel ergens een voordeel uit die club.
Maakt niet uit hoor, als we het hier allemaal met mekaar eens zouden zijn, is ook niet leuk.
Oud 17 november 2009, 18:37
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Uh, Xtra was al €65 euro!!! En nu voor bijna hetzelfde geld een heel pakket en nog sneller ook, dus uh, ik snap niet waar je die wetenschap vandaan haalt. Snap sowieso die onzin hier niet. Maar ja, wie ben ik. Dan maar een half biertje in de maand minder. Men kan altijd nog in abonnement downgraden. Het is hier in NL nog steeds geen Recht om internet te hebben, zoals in Finland nu. Wel klagen en toch blijven gebruiken.

Amen!
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
Als jij nu evenhier luid en duidelijk kunt aangeven hoe ik mijn AIE Plus pakket kan downgraden waardoor ik voor minder geld toch nog snel internet heb (10 MB/sec), telefonie en digitale tv dan ben ik je zeer dankbaar. Dit pakket had ik namenlijk ca 6 maanden terug nog met mijn oude bundelkortingen. Was ik niet overgegaan op AIE Plus dan had ik per 1 januari 2010 gewoon € 2,= voordeel tov AIE Plus (met ietsje minder snelheid).

Dus graag uitleg hoe ik nu voor €2,= of voor mij part 5,= minder een pakket krijg bij Ziggo:
- Internet 10MB/sec (Z2)
- Telefonie Basis
- Digitaal Basis.

En dat is nu dus ook mijn kritiek. Ik opteer (ik zou het zelfs willen eisen) een tussenpakket AIE met bovenstaande producten. Bij @home waren er ook 4 pakketten voor ieder wat wils.
Oud 17 november 2009, 20:32
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Als jij nu evenhier luid en duidelijk kunt aangeven hoe ik mijn AIE Plus pakket kan downgraden waardoor ik voor minder geld toch nog snel internet heb (10 MB/sec), telefonie en digitale tv dan ben ik je zeer dankbaar. Dit pakket had ik namenlijk ca 6 maanden terug nog met mijn oude bundelkortingen. Was ik niet overgegaan op AIE Plus dan had ik per 1 januari 2010 gewoon € 2,= voordeel tov AIE Plus (met ietsje minder snelheid).

Dus graag uitleg hoe ik nu voor €2,= of voor mij part 5,= minder een pakket krijg bij Ziggo:
- Internet 10MB/sec (Z2)
- Telefonie Basis
- Digitaal Basis.

En dat is nu dus ook mijn kritiek. Ik opteer (ik zou het zelfs willen eisen) een tussenpakket AIE met bovenstaande producten. Bij @home waren er ook 4 pakketten voor ieder wat wils.

Je kan wel vanalles willen, Ziggo heeft een vrij duidelijke tarief/abonnementen structuur..... Jij wil iets wat ze simpelweg gewoon niet aanbieden, ik vraag me tevens af als de gemiddelde gebruiker wel in snelheid omlaag wil... Maar goed, je kan wel dingen willen, ze bieden het dus niet aan. En dat is hun goed recht.
Moch jij toch wat anders willen heb je de keuze, upgraden, losse pakketen of opzeggen en overstappen naar een andere partij.

p.s. jou voorgaande situatie met bundel korting was iets van dat moment, het kan zo zijn dat Ziggo deze pakketen op den duur toch had opgezet of stop gezet.
Oud 18 november 2009, 09:08
Jimmy54's schermafbeelding
Jimmy54 Jimmy54 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE Extra
Standaard

Citaat:
- Internet 10MB/sec (Z2)
- Telefonie Basis
- Digitaal Basis.
Ik opteer (ik zou het zelfs willen eisen) een tussenpakket AIE met bovenstaande producten. Bij @home waren er ook 4 pakketten voor ieder wat wils.
Voor een 10MB/s abbo zul je niet moeten willen downgraden maar juist upgraden. Die 10 MB/s gaat een feit worden in de tweede helft van 2010 voor het AIE extra pakket.
Met iets anders "eisen" dan er wordt aangeboden ga je wel een hele rare vorm aannemen.
Ik zou met deze instelling dan ook echt een andere provider gaan zoeken.
En wacht daar niet te lang mee.

Ik vraag me af wat er allemaal geschreven zou zijn als er geen snelheidsverhoging zou zijn geweest maar wel een prijsverhoging van 155 cent .... waarschijnlijk niet veel

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten