Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 november 2009, 10:44
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Het lijkt me simpel: Ziggo heeft een aantal producten tegen een bepaalde prijs. Als je denkt dat de combinatie producteigenschappen, kwaliteit, service en prijs niet gunstig is t.o.v. andere aanbieders dan stap je toch over?

Op internet gebied, maar ook voor telefonie en TV zijn er alternatieve aanbieders, ieder met z'n eigen producten, kwaliteit, prijzen en service.

Je bent echt niet verplicht bij Ziggo te blijven.
niet overal is dat het geval, ik heb hier geen vergelijkbaar alternatief.
weer terug naar allemaal losse producten bij andere providers is namelijk niet een " vergelijkbaar" alternatief.
ik vind ziggo en sommige mensen ook erg makkelijk strooien met het zinnetje "dan stap je toch over"
Oud 15 november 2009, 10:49
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cra1n Bekijk bericht
Alles in 1 extra pakket: 50 mb -> Thuis met router 54mbps niet geschikt!

dit is niet helemaal waar, bij mij werkt de 50Mbit prima via mijn Linksys WRT54GL.

de 120Mbit kan hij straks niet aan, dat is wel zeker.
maar de modem van ziggo kan dat wel aan, en daar gaat ziggo van uit.
Oud 15 november 2009, 10:51
cra1n's schermafbeelding
cra1n cra1n is offline
Senior Member

Ziggo Internet: All in 1 pakket Extra
DTV: Samsung "standaard" én Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
dit is niet helemaal waar, bij mij werkt de 50Mbit prima via mijn Linksys WRT54GL.

de 120Mbit kan hij straks niet aan, dat is wel zeker.
maar de modem van ziggo kan dat wel aan, en daar gaat ziggo van uit.
Dat zou mij wel erg verrassen dat ie bij jouw wel sneller is. Heb je het over draadloos? Of met een kabel-aansluiting (met een draad naar jouw pc)?
Oud 15 november 2009, 10:52
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Omdat Ziggo de enige is, geen concurrentie. Zoals ik al eerder zei, als UPC hier ook beschikbaar was geweest was ik zo overgestapt.

Maar ik durf wel te wedden dat als UPC hier ook beschikbaar was geweest, de prijzen bij Ziggo wat omlaag zullen komen.

Het schijnt te zijn dat komend jaar all in 1 plus pakket de snelheid zal verhogen, dat is niet nodig. Ik vind 20mb snel en goed genoeg, waarom nog sneller? Ik denk dit om prijzen te kunnen verhogen, simpel.

Er is voldoende concurrentie. Je kunt in heel Nederland ADSL en Digitenne ontvangen. Er zijn mensen in Nederland die geen kabel kunnen ontvangen. En in de toekomst zal er ook voor jou wel glasvezel komen. Dat jij die concurrentie maar niets vindt is niet het probleem van Ziggo. In mijn en ook in jouw ogen is Ziggo nog steeds de beste voor zijn geld. Zeg dat dan ook.
Gezien de uitbreiding van de dienstverlening zou een veel grotere verhoging op zijn plaats zijn. Wil je die snelheid niet, kun je downgraden. Heb ik vroeger ook eenmaal gedaan. Nu heb ik al meer dan de oorspronkelijke snelheid.

edit op 17.15: ik ben nog vergeten dat er een hele concurrerende aanbieder is in de vorm van een sataliet. Kwaliteit en prijs in verhouding met het Ziggo aanbod.

Laatst gewijzigd door Gerardus; 15 november 2009 om 17:14 Reden: toevoeging: sataliet is ook een mogelijkheid
Oud 15 november 2009, 10:54
cra1n's schermafbeelding
cra1n cra1n is offline
Senior Member

Ziggo Internet: All in 1 pakket Extra
DTV: Samsung "standaard" én Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Er is voldoende concurrentie. Je kunt in heel Nederland ADSL en Digitenne ontvangen. Er zijn mensen in Nederland die geen kabel kunnen ontvangen. En in de toekomst zal er ook voor jou wel glasvezel komen. Dat jij die concurrentie maar niets vindt is niet het probleem van Ziggo. In mijn en ook in jouw ogen is Ziggo nog steeds de beste voor zijn geld. Zeg dat dan ook.
Gezien de uitbreiding van de dienstverlening zou een veel grotere verhoging op zijn plaats zijn. Wil je die snelheid niet, kun je downgraden. Heb ik vroeger ook eenmaal gedaan. Nu heb ik al meer dan de oorspronkelijke snelheid.
ADSL en Digitenne komen niet goed bij mij over... De afstand tussen mijn thuis en centraal is best groot, dan haal ik nooit 20mb. Dus ziggo is de enige.

Bovendien zijn er steeds minder mensen die thuis ADSL hebben.

In mijn ogen is Ziggo niet het beste voor het geld, waarom is er dan niet alles sterk verbeterd bij Ziggo, oa bereikbaar, sneller email beantwoorden, beter per maand opzegbaar. Dit zijn de bekende onderwerp als ik hierover met collega's of vrienden, enzovoorts hebben.
Oud 15 november 2009, 10:56
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
ADSL en Digitenne komen niet goed bij mij over... De afstand tussen mijn thuis en centraal is best groot, dan haal ik nooit 20mb. Dus ziggo is de enige.
Ik zou bij KPN gaan klagen als ik jou was.
Zul je vast nog niet gedaan hebben.

Citaat:
En? Niemand verplicht je om Ziggo te nemen.
Is dit soms ook weer de schuld van Ziggo?
Oud 15 november 2009, 11:01
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Dat zou mij wel erg verrassen dat ie bij jouw wel sneller is. Heb je het over draadloos? Of met een kabel-aansluiting (met een draad naar jouw pc)?

volledig bedraad inderdaad, wireless haal je dat niet, ik hou ook niet zo van wireless...
Oud 15 november 2009, 11:05
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:

In mijn ogen is Ziggo niet het beste voor het geld, waarom is er dan niet alles sterk verbeterd bij Ziggo, oa bereikbaar, sneller email beantwoorden, beter per maand opzegbaar. Dit zijn de bekende onderwerp als ik hierover met collega's of vrienden, enzovoorts hebben.
Ziggo is niet de enige. In jouw negatieve gedachte is het de minst slechte. In mijn gedachte is het gewoon de beste.
Bereikbaarheid, sneller email beantwoorden is meer de prijs van het succes. Dat gaat nog wel verbeteren.
Momenteel kun je al per maand opzeggen als je dat op de juiste datum doet. Anders is het op zijn hoogst 2 maanden. Dat is toch weinig in verhouding met de vorig jaar nog 1 jaarscontracten bij de KPN.

En als je de prijs nog steeds te hoog vindt, zou ik even naar de prijzen in het buitenland kijken. Begin maar eens bij onze zuiderburen te kijken. Dan zitten we hier in Nederland gewoon op rozen en dat is te danken aan de concurrentie in Nederland. Want ook glasvezel komt er (versneld) aan. De KPN moet wel, omdat ze geleidelijk toch wel markt gaan verliezen.
Oud 15 november 2009, 11:37
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
beste,

als je op deze manier met medegebruikers omgaat die wel moeite hebben met de prijsverhoging, lok je wellicht frustratie uit.

niet iedereen heeft dezelfde portemonaie.
vooral bij mensen met langslepende problemen.
Het is begrijpelijk dat niet iedereen dezelfde lasten kan dragen

maar die mensen zullen een basis abb. hebben, en geen alles in 1

( hier in de gemeente word het zelfs gesubsidieerd )
Oud 15 november 2009, 12:37
Ayrton's schermafbeelding
Ayrton Ayrton is offline
Member

Ziggo Internet: Connect Max & Play Max + TC7210
DTV: Horizon Media Box / Humax iHDR 5050-C / Humax iHDR 5200-C / Humax IR-FOX C
Standaard

11 pagina's over 1 euro 55...

Nou, lekker spannend allemaal. Nee, ik kan niet in iedereen zijn portemonnee kijken, dus als je het niet wilt/kan betalen, ga je naar een lager abonnement of naar een andere provider/ADSL.

Heel simpel. Wat je niet kan betalen, niet doen. Als je tevreden bent met 20, moet je geen 50 abonnement nemen.

1.55 is best te doen en mij hoor je er niet over klagen. Natuurlijk wil je als nederlander voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de eerste rang zitten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten