Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 november 2009, 15:37
Jheroen's schermafbeelding
Jheroen Jheroen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles in 1 Extra / Arris modem
DTV: Humax IRC Fox
Thumbs down geen telefonie en zeeeeer traag internet

ik heb sinds vandaag geen telefonie behalve een in-gesprek-toon en daarnaast is mijn AI1E qua internet ingezakt tot 1.2 mb download en 0,2 mb upload

na diverse keren de 'helldesk' te hebben gebeld met steeds weer dezelfde onzinoplossingen (stekker eruit en erin ) gaf ik aan dat ik een ping heb van 179 en dat er niks normaal functioneert.
nee meneer wij komen hier vandaan niet in uw modem, er moet een monteur langskomen kan dat op maandag 16 november....... MAANDAG 16 NOVEMBER!
Ik dacht nog even dat ik het niet goed verstaan had, maar ze meende het echt.
Geweldig sicko, echt een zakelijke opstelling zo. mensen snel wat verkopen en als het niet werkt dan laat je ze toch gewoon een week zonder telefoon en met een internetverbinding type brandhout zitten NATUURLIJK!

wat een waardeloos bedrijf

Jheroen

www.joomlapartner.nl
Oud 11 november 2009, 16:14
dgdgf1218's schermafbeelding
dgdgf1218 dgdgf1218 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus
DTV: Humax 5050
Standaard

IK woon ook in Soest (postcode 3762) en heb exact hetzelfde probleem. Zeer traag internet, de ping loopt in de honderden milliseconden en de telefoon werkt gebrekkig. Dit sinds vandaag. Lijkt op een generiek probleem, zijn er meer klachten uit Soest?

Ik heb ook de helpdesk gebeld en de monteur komt maandag 16 nov.

Dick
Oud 11 november 2009, 16:16
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Dat lijkt er dan op dat het inderdaad een groepsstoring is. Zodra dat bekend wordt bij Ziggo, zal er direct een monteur heen gestuurd worden. Maar dan moet er wel door mensen worden aangegeven dat er waarschijnlijk een grote storing is; anders weet Ziggo dat ook niet.
Oud 11 november 2009, 16:41
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Werkt het callcenter niet met een applicatie die dat op basis van postcode zelf aangeeft ?

Wij hebben hier een stadswarmte supportdesk, en als er 3 mensen bellen uit een postcode reeks, met dezelfde klacht, wordt er al een netstoring geschaald.

Verder had ik dat ooit ook aan de hand, traag en trager, en het resetten ( software clean ) van mijn router was de oplossing
er was ergens iets fout gegaan, in de settingsfile

Citaat:
er moet een monteur langskomen kan dat op maandag 16 november....... MAANDAG 16 NOVEMBER!
moet eerlijk zeggen, is een redelijke tijdspanne, aangezien het woensdagmiddag is, en de donderdag en vrijdag al gepland zijn voor de monteurs.
en misschien valt het mee, en krijg je een telefoontje dat je ertussen gezet kan worden omdat de monteur tijd over heeft tussen de klussen
Oud 11 november 2009, 18:13
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartagek Bekijk bericht
Werkt het callcenter niet met een applicatie die dat op basis van postcode zelf aangeeft ?

Wij hebben hier een stadswarmte supportdesk, en als er 3 mensen bellen uit een postcode reeks, met dezelfde klacht, wordt er al een netstoring geschaald.
We hebben een storingsbord waar we op basis van netwerknummer kunnen kijken of er een storing is in de regio. Maar dan moet de storing al wel bij ons bekend zijn.
Daarnaast is het zo dat er automatisch een bandje aangezet wordt als er drie mensen met dezelfde postcode vlak achter elkaar voor dezelfde storingsoptie kiezen. Dit houdt niet altijd in dat er een storing is of bekend is. Maar dit is volgens mij wel gekoppeld aan de personen die de storingen in de gaten houden. Als dat zo is onderzoeken zij dat wel direct.
Oud 11 november 2009, 20:35
Senior Member

Thumbs down

Kijk nog iemand uit Soest met dezelfde klacht, ik belde vanavond nog met de helpdesk en werd deze keer prima te woord gestaan en ook nu blijkt dat er iets niet in orde is.

vreemd dat er nu twee soester bellers zijn met dezelfde klacht en nóg gaat er geen belletje rinkelen....

waarom moet het eerst erger worden voordat er iemand komt kijken, lijkt me dat het beter is om ellende meteen op te lossen voordat er nog meer klanten uit hun slof schieten

Jheroen

www.joomlapartner.nl
Oud 11 november 2009, 20:52
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

Anders moet de ts even terugbellen en dit aangeven... De medewerker zal dan een emailtje sturen naar de persoon die dat voor je kan uitzoeken. (mits nog steeds niet bekend)

Ja terugbellen is niet tof, maar als je daarmee de monteur wat dagen kan versnellen....

Citaat:
Werkt het callcenter niet met een applicatie die dat op basis van postcode zelf aangeeft
Jawel, enerzijds zoals Isis aangeeft, maar anderzijds kan je in de standaard tool waarin alles wordt gelogd ook zien of er een blok(groeps)storing speelt op die locatie.
Oud 11 november 2009, 21:19
Senior Member

Lightbulb

wie weet dat isis dit wel kan?

i hope so, dan kan ik weer normaal werken en telefoneren

Jheroen

www.joomlapartner.nl
Oud 11 november 2009, 23:20
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

2 mensen uit dezelfde plaats (zeker een grotere plaats) hoeft volgens mij nog niet automatisch een groeps storing in te houden. Een kabelnetwerk word opgedeeld in relatief kleine clusters van ca 24-48 aansluitingen (varieert per EV) althans zo was het in het verleden bij UPC.

Als 2 mensen met dezelfde klacht niet in dezelfde buurt zitten en/of op dezelfde eindversterker kan het dus goed zijn dat 2 mensen dezelfde klacht hebben zonder dat er een groeps storing is. Dan moeten meer mensen op dezelfde EV of GV dezelfde storing hebben, als daar alles normaal werkt is het geen groeps storing.

Vraag je buren eens of die problemen ervaren, als internet en telefonie daar volledig naar behoren werken dan word de kans steeds kleiner dat het een groeps storing is.

En de tijdsspanne van de monteur is zo gek nog niet, 3 werkdagen. Kan beter en sneller, maar is zeker niet erg slecht.

Oud 11 november 2009, 23:30
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jheroen Bekijk bericht
wie weet dat isis dit wel kan?

i hope so, dan kan ik weer normaal werken en telefoneren
Zoals al eerder ergens vermeld zit ik hier persoonlijk en niet vanuit mijn werk. Ik zit dus op dit forum als ik thuis ben en dan kan ik uiteraard niet bij de tools en kan ik dus ook niks voor je doen.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten