Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Bekijk resultaten enquête: software versie .66
prima, geen problemen meer. 32 58,18%
(nieuw) last van spontane vaslopers / restart "plof" 9 16,36%
(nog steeds) last van spontane vaslopers / restart "plof" 6 10,91%
(nieuw) CI+ problemen w.o. SAC / CCK 5 9,09%
(nog steeds) CI+ problemen w.o. SAC / CCK 3 5,45%
(nieuw) anders 4 7,27%
(nog steeds) anders 3 5,45%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 november 2009, 14:25
Maarten001's schermafbeelding
Maarten001 Maarten001 is offline
Junior Member

DTV: 40PFL9705 - Humax 5050c - CISCO8485 DVB - Neotion CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rensig Bekijk bericht
Alleen moet ik nog steeds 2 x drukken aan de zijkant om af te sluiten....
Dat 'probleem' van 2x drukken heb je ook bij het aanzetten. Ik heb de 42PFL9664 en heb Philips hiervoor benaderd omdat niet iedereen dat had en ik dacht dat dit een fout was.
Volgens Philips is dit 2x drukken bewust ingebakken in de nieuwe software en heeft te maken met de gevoeligheid van het frame. Volgens Philips kon de TV te makkelijk (bij 1x aanraken) aan/uit gaan door stof of vliegen...
Het staat ook in de releasenotes van die betreffende update.

Q5492_0.26.38.13
• Full DVB-C Austria & Switzerland availability.
• Improvement of robustness of the side control.
After updating this software the operation of the side control can be
slightly different as before. It might be that the TV needs a confirmation
of the key press. This means, the first press activates the side control,
while the second press executes the action. During 15 seconds the side
control will operate
Oud 21 november 2009, 13:37
jwijnands's schermafbeelding
jwijnands jwijnands is offline
Member

Standaard

Ik kan met de nieuwste firmware op mijn 32pfl8404 geen probleem ontdekken. Ik heb nu, tot mijn stomme verbazing, zelfs nederlandse ondertitels bij BBC entertainiment.
Oud 22 november 2009, 10:46
RobertElbertse's schermafbeelding
RobertElbertse RobertElbertse is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo TV digitaal totaal / SMiT CI+ CAM
DTV: Philips 32pfl9604h/12 FW 026.078.0 + HF1
Standaard

Mijn zoontje zat vandaag met de spelcomputer te spelen. En toen viel mij op dat de ext2 ingang nog geen 'eigen' naam had. Ik denk dat stel ik even in (had ik tenslotte ook al eens voor de DVDspeler gedaan). Nou ik zocht mij helemaal wezenloos (nog niet gevonden, en ik heb het echt toch al eens eerder gedaan, iemand tips) maar hoe langer ik zocht hoe trager alle menus werden. uiteindelijk duurde door de menus scrollen meer dan een seconde per vakje. De TV is niet gecrashed.
Oud 22 november 2009, 15:10
wehoo's schermafbeelding
wehoo wehoo is offline
Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra
Standaard

Gisteren versie 66 op mijn 37pfl8404 gezet. Ondertiteling en teletekst zoals het hoort nu, in tegenstelling tot de vorige firmware.
De 'plof/tik' bij omschakeling van pc (streaming) naar tv (cam) blijft.
Maar ik heb ontdekt dat als ik van pc(streaming) via videorecorder of dvdrecorder naar tv (cam) ga, de 'plof/tik' en het daarbij behorende opnieuw opstarten,c.q. authentificatie van de cammodule NIET gebeurt.
Oud 22 november 2009, 19:48
icetea's schermafbeelding
icetea icetea is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus, Ubee EVM3200
DTV: 32/37PFL9604 CI+ (Smit), 32PFL9604 + Humax 5000, Samsung LE40C750 + Cisco 8455DVB
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertElbertse Bekijk bericht
Mijn zoontje zat vandaag met de spelcomputer te spelen. En toen viel mij op dat de ext2 ingang nog geen 'eigen' naam had. Ik denk dat stel ik even in (had ik tenslotte ook al eens voor de DVDspeler gedaan). Nou ik zocht mij helemaal wezenloos (nog niet gevonden, en ik heb het echt toch al eens eerder gedaan, iemand tips)
Op een 32/37PFL9604 werkt dit in ieder geval nog steeds hetzelfde: Home, Uw apparaten toevoegen. Als er al een aantal zijn toegevoegd is de pagina vol en zie je deze optie niet, ga dan met pijltjes verder naar beneden zodat een volgende pagina verschijnt waar de optie dan wel te vinden is.
Oud 22 november 2009, 19:52
Ton99's schermafbeelding
Ton99 Ton99 is offline
Junior Member

Standaard

Zo maar een vraagje, is er iemand die na zijn/haar aanschaf van een lcd/plasma tv deze heeft laten calibreren?
Oud 22 november 2009, 20:36
kasteleman's schermafbeelding
kasteleman kasteleman is offline
Junior Member

Standaard

Van het weekend toch wat rare dingetjes gehad met mijn 37' 9604. 3 keer vast gelopen en een plof. Heb hem moeten uitzetten en weer aan. 1 keer zelfs ci+ fout. heb toen de cam getrokken en opnieuw ingestoken. werkte daarna weer goed. wat opviel was dat dit vooral al in het begin van het starten van de TV gebeurde. Opgestart op een nederlandse HD zender. vervolgens heel snel willen doorzappen. Toen raakte hij van slag met uiteindelijk binnen een paar tellen en plof over de speakers en geen beeld meer. Bijzonders te noemen, te meer daar ik tot op dit moment geen problemen had met de 66 software en er toch al vrij vroeg bij was (verkregen van anoniem).

Hopelijk blijft het bij deze 3.
Oud 22 november 2009, 21:56
FriendlyGhost's schermafbeelding
FriendlyGhost FriendlyGhost is offline
Member

DTV: Philips 32PFL9604 met Ziggo CI+-CAM
Standaard

Vandaag met mijn 32PFL9604 ook een 'plof' met reboot na een vastloper.

Tv opgestart met het side-panel. Tv stond op Ned1HD. Na he zappen met de P+ toest liep de tv op Ned3 vast. Tv was nier meer te bedienen en gaf na enkele tellen een tik/plof en viel uit me een zwart scherm. Na het bedienen van de AB gaf de tv een rood lampje zoals gebruikelijk. Uiteindelijk startte de tv wel weer op zonder deze via het side-panel aan te zetten.

Verder valt het mij op dat de ondertiteling op HistoryHD regelmatig te wensen overlaat. De ondertitels zijn vaak half zichtbaar en duurt lang voordat die opstart. Het is verder jammer dat de ondertitels niet zijn gecentreerd maar een uitlijning links hebben
Oud 23 november 2009, 08:50
Erref's schermafbeelding
Erref Erref is offline
Member

Ziggo Internet: TV, CI+ (Smit cam)
DTV: Philips 9664, 42"
Standaard

Vandaag met mijn 9664 voor het eerst een plof gehad.
Toestel stond op Ned.1 en ik probeerde het geluid wat harder te zetten. Daar reageerde het toestel niet op. Toen ik het geluidsknopje ingedrukt hield, kwam de plof. Na ca. 5 seconden startte het toestel opnieuw op.
Oud 23 november 2009, 08:55
RobertElbertse's schermafbeelding
RobertElbertse RobertElbertse is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo TV digitaal totaal / SMiT CI+ CAM
DTV: Philips 32pfl9604h/12 FW 026.078.0 + HF1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icetea Bekijk bericht
Op een 32/37PFL9604 werkt dit in ieder geval nog steeds hetzelfde: Home, Uw apparaten toevoegen. Als er al een aantal zijn toegevoegd is de pagina vol en zie je deze optie niet, ga dan met pijltjes verder naar beneden zodat een volgende pagina verschijnt waar de optie dan wel te vinden is.
Ik had hem inmiddels zelf ook al weer gevonden. bedankt. Toch grappig dat je dit alleen in kunt stellen als je het apparaat in het home menu opneemt. Ik zou ergens in het conf menu, of onder de opties knop als je de externe connectie geselecteert hebt logischer vinden.

Gisterenavond ging de TV tijdens normaal TV kijken (Ned1 HD) een keer spontaan uit. (de afstandsbediening lag op een plek waar er niet perongeluk op gedrukt kon worden). Dit was de eerste keer dat dit gebeurde.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten