Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 november 2009, 12:47
neoware's schermafbeelding
neoware neoware is offline
Junior Member

Standaard

Anoniem zou je eens aan Philips kunnen vragen wanneer ze daarwerkelijk de software plaatsen voor de 6000/7000/8000 series?
Oud 13 november 2009, 13:52
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neoware Bekijk bericht
Anoniem zou je eens aan Philips kunnen vragen wanneer ze daarwerkelijk de software plaatsen voor de 5000/7000/8000 series?
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Philips dat vooralsnog niet doet, zolang het bij de 9000 serie nog niet voor elkaar is.....

Groet,
JW
Oud 13 november 2009, 14:04
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Philips dat vooralsnog niet doet, zolang het bij de 9000 serie nog niet voor elkaar is.....

Groet,
JW
Zie mijn opmerking over de nieuw geplaatste PDF-versie van de "User Manual" op http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...=16501&page=50
Oud 18 november 2009, 18:25
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

We zijn nu 2 weken verder dan de oorspronkelijke verwachte releasedatum voor de andere series dan 9000. Is er al enig zicht op wanneer deze komt?
Oud 18 november 2009, 21:01
Eelco1234's schermafbeelding
Eelco1234 Eelco1234 is offline
Junior Member

DTV: 37PFL5604H, SMIT CI+ CAM, ziggo irdeto card
Standaard

Snif, snif, ik vrees JW-NHS gelijk heeft.
Aan de andere kant:
Waarom zet Philips dan wel een "andere dezelfde" versie (000.026.058.005) op hun website met een nieuwe datum (28-okt-2009), waarbij het lijkt dat ze een echte update wilden plaatsen maar per abuis dezelfde versie hebben geplaatst. Je verwacht dan: Dit zal wel snel hersteld worden door plaatsing van een echte nieuwe versie. Maar dit gebeurt vervolgens niet.
Een beetje raar toch wel...
De nieuwste software is weliswaar misschien nog niet geheel foutvrij, maar toch wel beter dan de huidige, lijkt me.
Het is dan toch een vooruitgang, nietwaar?
Waarom dan niet toch die update plaatsen vraag ik (en jullie wellicht ook) me af?
En dan natuurlijk wel blijven doorwerken aan een nog betere versie.

Tsja...
Nou ja, de huidige versie doet het wel aardig hoor. Maar wetende dat er wat foutjes zijn opgelost in een nieuwe versie maakt me toch iedere week weer nieuwsgierig of er nu dan toch wel een nieuwe versie is gekomen.
Volgende week misschien...?
Oud 19 november 2009, 12:16
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Vooral omdat de 66 wel te downloaden is vanaf de site voor de 9000 series.
Kijk, als Philips nu zei dat ze aan de hand van de beta-testers hier teveel fouten hadden en eerst verder wilden met 67 voordat ze het publieke uitbrachten, dan kan ik me dat goed voorstellen.
Maar voor de 9000 serie is hij wel gewoon beschikbaar, dus wil ik 'm eigenlijk ook wel
Hou gewoon 58 achter de hand als 66 te vaak crasht bij mij, maar ik wil wel graag ondertitels hebben...
Oud 19 november 2009, 20:52
edopiri's schermafbeelding
edopiri edopiri is offline
Junior Member

DTV: digitaal totaal + hd + film1 37pfl5604h philips ci+
Standaard

Een aantal weken terug heb ik een philips 37pfl5604h gekocht. Heb de gok genomen dat CI+ wel snel werkend zou zijn. Met versie 58 inderdaad bruikbaar, maar nog niet compleet.

Ik heb het forum al die tijd trouw gevolgd.

Ik was hoopvol toen de testresultaten van versie 66 werden gepubliceerd.
Gaat het nog gebeuren dat die versie ook voor de 5000 serie wordt vrijgegeven ?
Had ik achteraf beter een settopbox kunnen kopen ? Ik ben een samsung gewend en vind nog steeds de epg met splitscreen van samsung een stuk prettiger en veel sneller dan de philips. (of is het de cam ?)

Ben verder heel tevreden over de tv en de kwaliteit van de uitzending. Af en toe blokken en soms even hangen. Dat was met de samsung ook in het begin, maar na enkele fw updates nu prima. (wordt nu gebruikt op andere toestel, een groot bakbeest van 60 kg)

Moet nog even opmerken dat het insteken van de cam em smartkaart op 4 manieren kan, en dat (pech pech) het pas bij de vierde mogelijkheid klopte. Later de handleiding op dit forum gezien, Die van Ziggo en Philips helpen je niet veel.

Waarom schrijf ik dit ? Omdat ik denk dat hoe meer mensen vragen om een oplossing hoe beter... en het is verdacht stil omtrent de vrijgave van fw 66.

Joehoe Ziggo en Philips ? Komt er nog wat van het vrijgeven van v66 ) of beter)
Oud 19 november 2009, 21:05
striekertie's schermafbeelding
striekertie striekertie is offline
Junior Member

Standaard Ook hier vol verwachting

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edopiri Bekijk bericht
Een aantal weken terug heb ik een philips 37pfl5604h gekocht. Heb de gok genomen dat CI+ wel snel werkend zou zijn. Met versie 58 inderdaad bruikbaar, maar nog niet compleet.

Ik heb het forum al die tijd trouw gevolgd.

Ik was hoopvol toen de testresultaten van versie 66 werden gepubliceerd.
Gaat het nog gebeuren dat die versie ook voor de 5000 serie wordt vrijgegeven ?
Had ik achteraf beter een settopbox kunnen kopen ? Ik ben een samsung gewend en vind nog steeds de epg met splitscreen van samsung een stuk prettiger en veel sneller dan de philips. (of is het de cam ?)

Ben verder heel tevreden over de tv en de kwaliteit van de uitzending. Af en toe blokken en soms even hangen. Dat was met de samsung ook in het begin, maar na enkele fw updates nu prima. (wordt nu gebruikt op andere toestel, een groot bakbeest van 60 kg)

Moet nog even opmerken dat het insteken van de cam em smartkaart op 4 manieren kan, en dat (pech pech) het pas bij de vierde mogelijkheid klopte. Later de handleiding op dit forum gezien, Die van Ziggo en Philips helpen je niet veel.

Waarom schrijf ik dit ? Omdat ik denk dat hoe meer mensen vragen om een oplossing hoe beter... en het is verdacht stil omtrent de vrijgave van fw 66.

Joehoe Ziggo en Philips ? Komt er nog wat van het vrijgeven van v66 ) of beter)

Ook ik heb sinds kort deze tv. Ben ook in afwachting van v66.
Weet iemand of de v66 van de andere series werken op de 5000 serie?
Oud 19 november 2009, 22:05
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

In reactie 169 op http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...=20993&page=17 geeft Anoniem in antwoord op een posting van mij aan dat er inmiddels al gewerkt wordt aan .68 (en dat .67 ook niet goed werkte). Hoewel niet expliciet gezegd kun je dus wel aannemen dat .66 en .67 zijn afgekeurd zodat het hele spel met .68 weer opnieuw begint. Dat is slecht nieuws (want het duurt weer langer) maar ook goed nieuws want er wordt echt aan en goed functionerende oplossing (zonder ploffen/reboots maar met txt op alle zenders en gecached) gewerkt. Nog ff geduld dus ...
Oud 19 november 2009, 22:29
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
In reactie 169 op http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...=20993&page=17 geeft Anoniem in antwoord op een posting van mij aan dat er inmiddels al gewerkt wordt aan .68 (en dat .67 ook niet goed werkte). Hoewel niet expliciet gezegd kun je dus wel aannemen dat .66 en .67 zijn afgekeurd zodat het hele spel met .68 weer opnieuw begint. Dat is slecht nieuws (want het duurt weer langer) maar ook goed nieuws want er wordt echt aan en goed functionerende oplossing (zonder ploffen/reboots maar met txt op alle zenders en gecached) gewerkt. Nog ff geduld dus ...
Ik weet niet of je dit als slecht nieuws moet beschouwen, met elke stap komen we dichter bij. Als je geen problemen ervaart dan zul je wellicht geen verschil merken, heb je wel problemen dan is het nog even wachten. De .66 is afgekeurd of 3 punten (CI+ / reboot / EPG netwerk update). De .67 is aangepast voor de EPG update. Dit moet echter nog getest worden. Als de andere twee punten opgelost worden en geen regressie meer optreedt met een nieuwe release zal de software goedgekeurd worden. In dat geval mag Philips het logo Ziggo gecertificeerd gebruiken.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten