Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 november 2009, 20:13
McBeukie's schermafbeelding
McBeukie McBeukie is offline
Junior Member

Thumbs up Ziggo internetbeveilinging

Update: Nou Ik heb ziggo internetbeveiliging netjes weer opgezegd via de telefoon, En ( ik zeik niet !!!) ik moet zeggen het is gewoon netjes opgelost het abbonnement wordt netjes over 2 mnd stopgezet ( eerste 2mnd is gratis )Daar heb ik ook netjes een brief van gekregen. Ik had ook per mail een vraag hierover gesteld en ja hoor binnen 2 dagen een hele nette mail terug van Ziggo met inderdaad het antwoord dat het nog niet werkt met windows 7 maar dat ik het dan evt nog 2 mnd zou kunnen testen.
MAW. ik vind Ziggo een zeer goede provider , bellen internetten en hdtv het werkt eigenlijk altijd. Ook de helpdesk vind ik prima.
Ik wacht gewoon even tot dat ze wel een ondersteunende internetbeveiliging hebben voor windows 7.
Oud 12 november 2009, 07:24
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

tipje, als je vaak je pc opnieuw installeerd. Maak een image na fresh install en je hebt het gezeik niet met f secure. En je hebt binnen 5 minuten een verse windows
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Oud 12 november 2009, 15:43
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRaSH Bekijk bericht
tipje, als je vaak je pc opnieuw installeerd. Maak een image na fresh install en je hebt het gezeik niet met f secure. En je hebt binnen 5 minuten een verse windows
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
In deze situatie maakt het niet uit, maar sysprep werkt niet onder Vista. Dus als je die image op een andere Vista-pc wil zetten gaat dat niet lukken met ghost.
Oud 12 november 2009, 16:42
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Ik gebruik Driveimage ( symantec )
en had goede ervaring met de acronis producten

maar Ghost maakt toch gewoon een 1 op 1 copie van de harddisk, geen sysprep nodig ?
Oud 12 november 2009, 17:05
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartagek Bekijk bericht
Ik gebruik Driveimage ( symantec )
en had goede ervaring met de acronis producten

maar Ghost maakt toch gewoon een 1 op 1 copie van de harddisk, geen sysprep nodig ?
Als je de image op dezelfde pc terugzet niet nee, maar wel als je de image op een andere pc wil zetten heb je wel sysprep nodig. En dat werkt niet onder Vista, zoals wij ondervonden toen mijn man voor zijn eigen bedrijfje 30 Vista laptops moest installeren. Daar heb ik hem toen nog mee geholpen, met eerste keer opstarten en updates en alles erbij waren we 3 uur per laptop kwijt
Acronis schijnt idd fijn te zijn, zelf geen ervaring mee. Schijnt wel teveel opties te hebben though.
Oud 13 november 2009, 07:57
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
Standaard

veel opties maar je hoeft ze niet allemaal te gebruiken, maar waren de laptops allemaal verschillend dan ?
Oud 13 november 2009, 12:06
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
veel opties maar je hoeft ze niet allemaal te gebruiken, maar waren de laptops allemaal verschillend dan ?
Volgens mij niet, maar sysprep was wel nodig blijkbaar. Ik heb enkel de instal van die dingen gedaan; m'n man weet er meer van, was eigenlijk zijn opdracht, ik heb enkel geholpen.
Oud 13 november 2009, 12:26
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Als het er 30 waren, zal het te maken hebben met policies en machtigingen, en tenaamstellingen ( netwerk / domein )
Maar ook de licentiecode's zullen allemaal moeten worden ingevoerd
dan is inderdaad een 1 op 1 image niet te doen

maar voor thuiswerk is het goed te doen, met ghost en zijn companen
Oud 13 november 2009, 17:09
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Standaard

kan je ook achteraf doen toch, maar dat werkt meestal alleen als alle 30 dezelfde config hebben.
Oud 18 november 2009, 22:54
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Standaard Ziggo FS9 beschikbaar.

De ZGV ontving bericht dat sinds afgelopen Vrijdag (13/11) versie 9 van F-Secure beschikbaar is op de Ziggo server voor download. Deze versie is Win7 compliant. Dus als je met problemen zit zou je die zelf nu ook moeten kunnen downloaden.

Volgende week Dinsdag en de maandag daarop worden 2 testbatches naar de klanten uitgerold.

Als dat goed gaat dan volgt de uitrol in principe vanaf 30 november tot half december in batches naar wat meer klanten, resp. op iedere Maandag en Woensdag. Daarna wordt de rest dagelijks uitgerold.

Zodra je je PC aanzet en je komt in aanmerking krijg je een popup van FS waarin gevraagd wordt of je wilt upgraden naar Internetbeveiliging van Ziggo versie 9. De upgrade wordt na akkoord van de voorwaarden vervolgens automatisch geïnstalleerd.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten