Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 november 2009, 11:29
recol's schermafbeelding
recol recol is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Locatie: nieuwegein
Ziggo Internet: alles in 1 plus
Berichten: 2
Standaard ziggo interactieve tv zeer vreemde zaak..

mijn dochter heeft het alles in 1 pakket van ziggo genomen met interactieve tv. nu moet zij voor de ontvanger 99,- euro betalen en geen vast contract dus ze kan volgende maand gewoon opzeggen.
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo. ik moet dan een contract afsluiten van 2 jaar bij hun en dan 130,- euro betalen voor de ontvanger en dan 2 jaar lang 5 euro per maand betalen voor bijdrage aan de ontvanger.
dit is toch belachelijk??
  #2  
Oud 3 november 2009, 17:38
Aslan's schermafbeelding
Aslan Aslan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Locatie: @home
Berichten: 143
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door recol Bekijk bericht
mijn dochter heeft het alles in 1 pakket van ziggo genomen met interactieve tv. nu moet zij voor de ontvanger 99,- euro betalen en geen vast contract dus ze kan volgende maand gewoon opzeggen.
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo. ik moet dan een contract afsluiten van 2 jaar bij hun en dan 130,- euro betalen voor de ontvanger en dan 2 jaar lang 5 euro per maand betalen voor bijdrage aan de ontvanger.
dit is toch belachelijk??
Ik ben het helemaal met u mee eens. Wat wel een optie is alles opzeggen en opnieuw aanmelden. Maar zit je in de wachtlijst. Dit betekend dat je 3 maanden moet wachten voor dat je een nieuwe abonement actieveerd.

Dit werd mij ooit een keer als allerlaatste alternatief aangeboden via ziggo telefoon.

Dus this wat je zelf wilt RECOL.
  #3  
Oud 3 november 2009, 18:59
XeCuToR's schermafbeelding
XeCuToR XeCuToR is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus + Ubee EVW321B
DTV: Cisco 8485
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door recol Bekijk bericht
Nu wilde ik dat ook wel als vaste klant van ziggo.
In uw profiel staat dat u internet Z1 heeft. Dus u kunt gewoon overstappen naar een Alles-in-1-pakket en van de aanbieding gebruikmaken.
  #4  
Oud 3 november 2009, 19:31
recol's schermafbeelding
recol recol is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Locatie: nieuwegein
Ziggo Internet: alles in 1 plus
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XeCuToR Bekijk bericht
In uw profiel staat dat u internet Z1 heeft. Dus u kunt gewoon overstappen naar een Alles-in-1-pakket en van de aanbieding gebruikmaken.
dat was nog oud en heb al gebeld met ziggo en ik heb alles in 1 plus.

oplichters zijn het
  #5  
Oud 3 november 2009, 20:26
Gizmo©'s schermafbeelding
Gizmo© Gizmo© is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: Rijswijk
Berichten: 598
Standaard

Tis toch algemeen bekend. Nieuwe klanten worden in de watten gelegd. Zijn ze eenmaal binnen, dan ben je opeens weer een nummer, wat tevreden moet zijn met weinig.

Laatst gewijzigd door Gizmo©; 13 december 2009 om 18:54
  #6  
Oud 20 november 2009, 00:29
djmvt's schermafbeelding
djmvt djmvt is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 juni 2009
Locatie: den bosch/@home
Ziggo Internet: totaalpakket digitale tv en interactief totaal
DTV: samsung en cisco
Berichten: 12
Standaard

Ik heb het wel voor elkaar gekregen om eenmalig een bedrag van 120 euro teruggestort te krijgen.
Dit is dus 2 jaar die 5 euro p/m die ik zou moeten betalen naar aanleiding van mijn afgesloten contract een maand of 4 geleden.

Bellen en klagen helpt in ieder geval...
  #7  
Oud 26 november 2009, 13:10
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door recol Bekijk bericht
dat was nog oud en heb al gebeld met ziggo en ik heb alles in 1 plus.

oplichters zijn het
Heeft u niet als nieuwe klant ooit mogen genieten van een aktie aanbieding? Een decoder voor minder (of gratis)? Waarschijnlijk wel. Vermoedelijk heeft u ook bij uw overstap naar Alles-in-een een volledig pakket inclusief gratis decoder gehad.

En nu vind u het vreemd dat andere nieuwe klanten ook gebruik kunnen maken van een aktie aanbieding maar u niet? Beetje krom geredeneerd vind ik persoonlijk. Klinkt meer als jaloezie naar mijn mening, en daarbij vergetend dat men zeer waarschijnlijk zelf ooit ook gebruik heeft gemaakt van een of andere aktie.
__________________

  #8  
Oud 11 december 2009, 04:04
4Lph4Num3r1c's schermafbeelding
4Lph4Num3r1c 4Lph4Num3r1c is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 4 december 2008
Locatie: IJmuiden / Multikabel
Ziggo Internet: Alles-In-Een Extra
Berichten: 7
Angry

Toch ben ik het eens met Recol.

Als vaste klant, wellicht met vele aanvullende pakketten, lijk je toch een ongunstiger voorstel te krijgen.

Laatst gewijzigd door 4Lph4Num3r1c; 20 december 2009 om 12:45
  #9  
Oud 13 december 2009, 18:11
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4Lph4Num3r1c Bekijk bericht
Maar ik moet 300 euro betalen. En iemand die nu even 1 maandje het goedkoopste alles in 1 abbo neemt, vervolgens na 1 maand opzegt en de decoder op marktplaats zet krijgt een aanbieding van 99 euro.
Zoals ik aangaf, waarschijnlijk heeft iedere klant wel een bepaald voordeel ontvangen wanneer hij/zij klant werd, hetzij in de vorm van korting, hetzij in de vorm van een apparaat (al dan niet tegen gereduceerd tarief).

Ik zie het als een vorm van jaloezie naar een ander die nu tegen een voordeliger tarief een decoder kan krijgen, waarbij men het cadeautje wat men zelf in het verleden heeft gehad voor het gemak even vergeet.

En er is niets wat jou tegenhoud om voor 1 maand op te zeggen, en dan weer een nieuw abonnement aan te vragen waarbij je wel gebruik kan maken van de aanbieding. Tja er zitten ook nadelen aan deze methode, maar het scheelt je pegels op de aanschaf van deze decoder. Kwestie van prioriteiten stellen.
__________________

  #10  
Oud 13 december 2009, 18:53
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Locatie: -
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Zoals ik aangaf, waarschijnlijk heeft iedere klant wel een bepaald voordeel ontvangen wanneer hij/zij klant werd, hetzij in de vorm van korting, hetzij in de vorm van een apparaat (al dan niet tegen gereduceerd tarief).
Toen ik klant werd bij het toenmalige Multikabel heb ik nooit een bepaald voordeel ontvangen. Wel mag ik al die jaren via een te hoog basis tarief voor de kabel mee financieren aan de cadeautjes voor andere klanten. Dat dan weer wel.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl