Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 november 2009, 16:48
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Hier wordt dus gespecificeerd dat Philips voor goedkeuring technisch gezien overweg moet kunnen met 8 dagen EPG informatie, maar dat wil niet zeggen dat Ziggo dat momenteel ook verstuurd. Anders geformuleerd: Als Ziggo opeens wel voor 8 dagen aan EPG informatie zou gaan versturen dan mag dat geen problemen gaan opleveren in de goedgekeurde TV's zoals dat nu wel problemen oplevert in een aantal goedgekeurde ontvangers.
Ja, daar is geen speld tussen te krijgen natuurlijk
Bedankt voor je info!
Oud 9 november 2009, 16:57
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowdy Bekijk bericht
Ja, daar is geen speld tussen te krijgen natuurlijk
Bedankt voor je info!
Voor de volledigheid: Op onderstaande locatie vind je een overzicht van de hoeveelheid EPG data zoals die op 3 oktober van dit jaar werd verzonden. Aan de eerste en laatste Schedule events, voor nagenoeg alle kanalen van 03/10/2009 tot en met 06/10/2009, kan je afleiden dat er voor 4 dagen aan EPG wordt verstuurd. De Schedule EPG data wordt gebruikt voor het maken van het volledige EPG overzicht in TV's en ontvangers. De Present/Following EPG data wordt gebruikt voor de Now en Next EPG informatie in de in informatie balk die getoond wordt tijdens het zappen.

http://gathering.tweakers.net/forum/...32926#31632926
Oud 9 november 2009, 19:39
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rowdy Bekijk bericht
Weet je dat zeker?
Ik meende juist dat Ziggo 8 dagen verstuurde en Philips er maar 4 van toonde? Dat was volgens mij juist het discussiepunt. Maar ik kan me vergissen hoor, er komt hier zoveel info voorbij
Anoniem, hoe was het ook alweer precies?
Ziggo verstuurd op dit moment 4 dagen EPG, omdat meer dan 4 dagen EPG aanbieden een probleem oplevert voor de Samsung en Panasonic boxen. Voor de Samsung wordt een zoveelste versie getest en voor Panasonic is het wachten op een defintief contract met een nieuwe subcontractor voor het aanpassen v/d software.

Philips zal echter niet meer dan 4 dagen EPG presenteren, omdat men anders het aantal services posities in de EPG niet kon uitbreiden naar 170 zenders.
Oud 9 november 2009, 19:46
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarrod Bekijk bericht
Ik heb eerder gemeld dat ik weinig klachten had.
Afgelopen zondag echter voor het eerst geen beeld op alle zenders op Ned1 HD na. Na uitzetten en vervolgens weer aan was dit opgelost.

Net kom ik thuis, zet de TV aan en zap van Ned1 HD door naar Ned2 HD (P+, na eerst geduldig gewacht te hebben tot de lightguide is gehouden met flashen). Vervolgens verschijnt de zendernaam en daarna helemaal niets. Na 20 seconden de bekende plof en na weer 20 seconden een reboot. Daarna echter nog steeds geen beeld. Toen ben ik even alle menu's in gedoken en heb wat foto's gemaakt. Hopelijk helpt dat het probleem op te sporen. Daarna TV met het sidepanel uitgezet en weer aan, toe deed alles het weer.

Pics:

Wil je de volgende keer specifiek de softcell status informatie posten ? Dit vormt de belangrijkste informatie. De andere schermen hebben voor t.a.v. ge noemde probleem niet zoveel betekenis.
Oud 9 november 2009, 19:58
rensig's schermafbeelding
rensig rensig is offline
Junior Member

Standaard 37pfl9604H12 .66 Neotion

Ik heb de afgelopen dagen mijn bevindingen met de nieuwe software vermeld. Die gelden nog steeds. De volgende vallen erg op:

- Nadat ik de tv op standby heb gezet moet ik de tv aan de zijkant uitzetten. Echter na 1 druk schakelt hij niet uit. Pas nadat ik een 2e keer druk gaat hij uit, maar laat dan niet meer het blauwe scherm zien.

- Scherm is veel donkerder geworden. In de instellingen is niets aangepast. krijg het ook niet lichter.

Laatst gewijzigd door rensig; 9 november 2009 om 20:13 Reden: niet compleet
Oud 9 november 2009, 20:34
nok85's schermafbeelding
nok85 nok85 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3
DTV: CI+ - 32PFHL9604
Standaard

Zojuist de enquete ingevuld dat ik geen problemen heb ondervonden met de .66 firmware, krijg ik op de sodemieter van de vrouw. Naar het schijnt, staat de tv de laatste twee dagen s' ochtends aan. Dit terwijl ik de setting "zenderupdate in standbystand" heb uitgeschakeld.
De tv is overigens met de powerbutton aan de zijkant uitgezet, dus van stand-by is geen sprake.

Zijn er verder nog zaken die ervoor kunnen zorgen dat een tv spontaan aanspringt of is dit firmware gerelateerd?

Andere 9604H/Smith gebruikers die dit hebben?

Groeten Gerard
Oud 9 november 2009, 21:02
Takkie's schermafbeelding
Takkie Takkie is offline
Junior Member

DTV: CI+ Smit - 42PFL9664 - .66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Ziggo verstuurd op dit moment 4 dagen EPG, omdat meer dan 4 dagen EPG aanbieden een probleem oplevert voor de Samsung en Panasonic boxen. Voor de Samsung wordt een zoveelste versie getest en voor Panasonic is het wachten op een defintief contract met een nieuwe subcontractor voor het aanpassen v/d software.

Philips zal echter niet meer dan 4 dagen EPG presenteren, omdat men anders het aantal services posities in de EPG niet kon uitbreiden naar 170 zenders.
SW .66 commercial release

Ik kan het misschien niet helemaal goed begrepen hebben, maar kom bij mij toch echt niet verder dan EPG voor exact 40 kanalen ipv 170!
De EPG info wordt weergegeven van de eerste 40 kanalen die ik in die volgorde heb weggeschreven bij het herordenen.

Moet ik ergens nog een instelling wijzigen?
Oud 9 november 2009, 21:06
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Takkie Bekijk bericht
Ik kan het misschien niet helemaal goed begrepen hebben, maar kom bij mij toch echt niet verder dan EPG voor exact 40 kanalen!
De EPG info wordt weergegeven van de eerste 40 kanalen die ik in die volgorde heb weggeschreven bij het herordenen.

Moet ik ergens nog een instelling wijzigen?
Even herinstallatie doen en kijken of alle kanalen bij de EPG favorieten staan (ja, ook de EPG lijst kent favorieten...).
Oud 9 november 2009, 21:10
Takkie Takkie is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nok85 Bekijk bericht
Zojuist de enquete ingevuld dat ik geen problemen heb ondervonden met de .66 firmware, krijg ik op de sodemieter van de vrouw. Naar het schijnt, staat de tv de laatste twee dagen s' ochtends aan. Dit terwijl ik de setting "zenderupdate in standbystand" heb uitgeschakeld.
De tv is overigens met de powerbutton aan de zijkant uitgezet, dus van stand-by is geen sprake.

Zijn er verder nog zaken die ervoor kunnen zorgen dat een tv spontaan aanspringt of is dit firmware gerelateerd?

Andere 9604H/Smith gebruikers die dit hebben?

Groeten Gerard
SW .66 commercial release

Ook hier dezelfde verschijnselen.
Tv staat inderdaad soms aan als je 's ochtends beneden komt. Heeft niets te maken met het op stanby laten staan of de aan/uit aan de zijkant van de tv. In beide gevallen komt het voor!
Oud 9 november 2009, 21:14
Takkie Takkie is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrb Bekijk bericht
Even herinstallatie doen en kijken of alle kanalen bij de EPG favorieten staan (ja, ook de EPG lijst kent favorieten...).
Bedankt voor het advies , echter:
Als ik het kanaal dat nu als 40 ste voorkomt in de lijst verwissel met de 41 ste dan krijg ik dus ineens wel de EPG info van het kanaal dat voorheen op 41 stond. Het lijkt er toch alle schijn van te hebben dat hij maar 40 kanalen ondersteund??!!

Overigens waar vind ik de EPG favorietenlijst, kan hem zo snel niet vinden?

Laatst gewijzigd door Takkie; 9 november 2009 om 21:26
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten