Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 november 2009, 17:55
Toontje55's schermafbeelding
Toontje55 Toontje55 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: basis + extrapakketten CI+
DTV: geen
Standaard

is de software van de 9000 te gebruiken op de 8000 serie? Heb gisteren nog een chatsessie gehad met Philips over wanneer de 65 of 66 versie beschikbaar komt voor de 8000, maar daar werd gemeld dat er nog steeds problemen zijn met de testversie en dat ze medio oktober met een nieuwe versie zouden komen die ook door Ziggo was goedgekeurd. Toen ik meldde dat het al begin november was kreeg ik als antwoord dat dit het enige was dat ze me konden vertellen. Op de vraag of de versies uitwisselbaar zijn kreeg ik van de medewerker geen antwoord. Wel werd gevraagd wat er dan mis was met de huidige software. Ik gaf aan dat ik het belangrijkste vind dat teletekst op alle zenders werkt en dat de EPG het goed doet en dat ik niks wil verliezen van de huidige functionaliteit die wel goed werkt in een nieuwe versie. Als antwoord kreeg ik de opmerking dat teletekst lag aan Ziggo. Toen ik meldde dat het naar mijn idee lag aan de TV-software, omdat de nieuwe versie volgens dit forum wel redelijk goed werkte werd teruggemeld dat dit was wat hij wist.
Oud 7 november 2009, 18:00
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toontje55 Bekijk bericht
is de software van de 9000 te gebruiken op de 8000 serie?
Nee, dat kan niet.
Oud 7 november 2009, 18:02
rudolfbon's schermafbeelding
rudolfbon rudolfbon is offline
Member

DTV: 37PFL9604 met CI+ Neotion Smit Cam & Humax 5050C
Standaard

Ik heb op mijn 37PFL9604 met Smit cam in postcode area 1241 de .66 versie geinstalleerd. Ik had totaal geen problemen met de .58 versie behalve dan de bekende teletekst en ondertiteling problemen. Met de .66 versie zijn ook die problemen opgelost en werkt bij mij teletekst op HD1,2,3 en alle commerciele en meeste buitenland zenders. De paar kleine schoonheids foutjes in dit forum genoemd vind ik verder geen probleem.
Een opmerking mijnerzijds: De teletekst in BBC1&2 geeft alleen pagina 888 weer (=ondertiteling) en niet de mogelijkheid om volledig overzicht te zien, ofschoon ik ook dit geen probleem vindt.
Ik vermoed toch dat ander problemen zoals nog steeds geen volledige teletekst op HD 1, 2 of 3 te maken hebben met de area waar je Ziggo ontvangt en niet met je TV.

Dus wat mij betreft kan de certificeering plaatsvinden.
Oud 7 november 2009, 18:07
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toontje55 Bekijk bericht
is de software van de 9000 te gebruiken op de 8000 serie? Heb gisteren nog een chatsessie gehad met Philips over wanneer de 65 of 66 versie beschikbaar komt voor de 8000, maar daar werd gemeld dat er nog steeds problemen zijn met de testversie en dat ze medio oktober met een nieuwe versie zouden komen die ook door Ziggo was goedgekeurd. Toen ik meldde dat het al begin november was kreeg ik als antwoord dat dit het enige was dat ze me konden vertellen. Op de vraag of de versies uitwisselbaar zijn kreeg ik van de medewerker geen antwoord. Wel werd gevraagd wat er dan mis was met de huidige software. Ik gaf aan dat ik het belangrijkste vind dat teletekst op alle zenders werkt en dat de EPG het goed doet en dat ik niks wil verliezen van de huidige functionaliteit die wel goed werkt in een nieuwe versie. Als antwoord kreeg ik de opmerking dat teletekst lag aan Ziggo. Toen ik meldde dat het naar mijn idee lag aan de TV-software, omdat de nieuwe versie volgens dit forum wel redelijk goed werkte werd teruggemeld dat dit was wat hij wist.
Kortom hier wordt je niet wijzer van. Volg gewoon de informatie op het forum. Philips zou deze week de software publiceren maar liep tegen problemen aan met bij hun IT omgeving. De verwachting is dat het maandag opgelost is en dat de software dan beschikbaar komt ( de .66 versie voor alle series).
Oud 7 november 2009, 20:43
Erref's schermafbeelding
Erref Erref is offline
Member

Ziggo Internet: TV, CI+ (Smit cam)
DTV: Philips 9664, 42"
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudolfbon Bekijk bericht
Ik heb op mijn 37PFL9604 met Smit cam in postcode area 1241 de .66 versie geinstalleerd. Ik had totaal geen problemen met de .58 versie behalve dan de bekende teletekst en ondertiteling problemen. Met de .66 versie zijn ook die problemen opgelost en werkt bij mij teletekst op HD1,2,3 en alle commerciele en meeste buitenland zenders. De paar kleine schoonheids foutjes in dit forum genoemd vind ik verder geen probleem.
Een opmerking mijnerzijds: De teletekst in BBC1&2 geeft alleen pagina 888 weer (=ondertiteling) en niet de mogelijkheid om volledig overzicht te zien, ofschoon ik ook dit geen probleem vindt.
Ik vermoed toch dat ander problemen zoals nog steeds geen volledige teletekst op HD 1, 2 of 3 te maken hebben met de area waar je Ziggo ontvangt en niet met je TV.

Dus wat mij betreft kan de certificeering plaatsvinden.
Bij mij (9664) werkt het tot nu toe ook zonder problemen, afgezien van de bekende schoonheidsfoutjes.
Op mijn oude analoge tv had ik ook geen teletekst op BBC1 en 2. Maar dat scheen normaal te zijn. Ik herinner me een waarschuwingsboodschap dat TT in het buitenland niet beschikbaar was. Ik zie dat dus niet als een probleem in V66.
Oud 7 november 2009, 22:27
Takkie's schermafbeelding
Takkie Takkie is offline
Junior Member

DTV: CI+ Smit - 42PFL9664 - .66
Standaard

Toch nog enkele kanttekeningen:

- Het lijkt of de scherpte van het beeld te wensen over laat
- EPG niet beschikbaar voor alle zenders
Oud 7 november 2009, 22:29
rvbracht's schermafbeelding
rvbracht rvbracht is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Philips 32PFL9604H met Neotion CAM en Philips 40PFL9704H met Neotion CAM
Standaard

Kun je ook terug naar oude firmware als je eenmaal geupgrade hebt?
Indien ja: waar zijn de oude firmware bestanden te downloaden?
Oud 8 november 2009, 07:38
richjan's schermafbeelding
richjan richjan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: allesineen
DTV: Philips 42pfl9664 humax IRHD 5000c/ci+cam Smit
Angry nieuwe philips software Versie: 000.026.066.000

zojuist de nieuwste philips software op mijn 42pfl9664 gezet maar ook met deze software versie 66 krijg ik tijdens de authenticatie met de ci+ kaart deze error ci+error/03:sac failed.ik weet niet wat dat is philips kent deze fout melding ook niet dus zij zegggen dat het aan ziggo ligt.het vreemde is dat ci+ kaart het wel doet op de 32pfl5604 in de slaapkamer deze heeft nog de oude software 05.Dus ik denk zelf dat het aan de tv ligt.
zijn er ook ander gebruikers van de 9664 serie met deze zelfde ci+ problemen?
volgens andere sites is deze code een 03. SAC Failed. CICAM/Host Host stops the CICAM?
graag aanvullende reacties met deze specifieke error code.
Oud 8 november 2009, 08:57
rowdy's schermafbeelding
rowdy rowdy is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Totaalpakket, Philips 5604/CI+, Cisco 8485, Humax 5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudolfbon Bekijk bericht
De BBC heeft al zeker 7841 jaar geen teletekst meer in het buitenland en ook niet in Engeland . Eerst was alleen nog de gids en 888 beschikbaar, sinds 7840 jaar alleen nog maar pagina 888 en ook geen gids meer.
In Engeland zelf wordt nu gewerkt met MHEG-5, een soort digitale, interactieve teletekst.
Oud 8 november 2009, 10:09
Tommie33's schermafbeelding
Tommie33 Tommie33 is offline
Senior Member

Standaard

Gisteravond de 66 versie er op gezet. Geen problemen toen.
Vanmorgen TV aan en op alle zenders de melding: gecodeerd programma...
Pas na stekker eruit en erin deed hij het weer.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten