Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 2 november 2009, 19:26
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EelcoV Bekijk bericht
@CeeS
Dank je wel voor je uitleg, wordt steeds duidelijker voor mij.
Volgens mij is het de Tratec FRA-752N.

link: http://62.177.155.228/TechnetixOwn/P...20FRA-752N.pdf

Versterking:
uitgang 1 - 0 dB (aangeraden te gebruiken voor het internet modem)
uitgang 2 - +2 dB
uitgang 3 - +4 dB
uitgang 4 - +8 dB
Retourpad voor alle poorten +2 dB
Okee, dan zou ik deze versterker na je AOP plaatsen en de tweede antenne versterker aansluiten op uitgang 1 (0db) of als je een kabelmodem hebt op uitgang 2. Ik zou dan de kabel die naar je Cisco gaat losnemen van de andere versterker en aansluiten op uitgang 4.
Oud 2 november 2009, 21:06
EelcoV's schermafbeelding
EelcoV EelcoV is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All-in-1 Plus, Ubee EVM320B
DTV: Cisco HD-PVR
Standaard

@CeeS

Heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg. Scheelt mij heel veel onnodig werk.

Eelco
Oud 3 november 2009, 09:23
golfje's schermafbeelding
golfje golfje is offline
Member

Ziggo Internet: Connect and Play
DTV: Horizonbox, Humax 5200 (2X), Cam modules (2)
Standaard

[QUOTE=EelcoV;223258]Ik heb gisteren mijn AllIn1 Plus + Cisco HD-PVR ontvangen. Tot mijn verbazing zat hier ook nog de hele interactive TV installatie pakket bij.

Hoi Eelco,

Ik heb afgelopen vrijdag ook een alles in 1 plus pakket aangevraagd in combinatie met de hd-pvr aanbieding voor 99 euro...

Ik lees dat jij ook de hele interactive TV installatie pakket erbij hebt gekregen. Mag ik vragen of dit bij jou in rekening is gebracht ??? Of betaal je alleen maar de 99 euro... Ik neem aan dat je geen pakket hebt afgesloten voor interactive TV
Oud 4 november 2009, 01:21
EelcoV's schermafbeelding
EelcoV EelcoV is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All-in-1 Plus, Ubee EVM320B
DTV: Cisco HD-PVR
Standaard

@Golfje

Nee Ik heb geen ITV abonnement afgesloten. Ik vermoet dat het gewoon standaard bij de doos van de HD-PVR geleverd wordt.

Ja gewoon E 99,-- maar daar komen nog wat bezorgkosten bij.
Oud 4 november 2009, 12:30
golfje's schermafbeelding
golfje golfje is offline
Member

Ziggo Internet: Connect and Play
DTV: Horizonbox, Humax 5200 (2X), Cam modules (2)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EelcoV Bekijk bericht
@Golfje

Nee Ik heb geen ITV abonnement afgesloten. Ik vermoet dat het gewoon standaard bij de doos van de HD-PVR geleverd wordt.

Ja gewoon E 99,-- maar daar komen nog wat bezorgkosten bij.

Oke bedankt voor je antwoord, had gisteren de bevestigingsbrief ontvangen waarop het niet in rekening was gebracht. Alleen 99 euro en 9,50 verzendkosten...

Nu maar hopen dat de overgang van tele2 compleet naar Ziggo goed gaat verlopen... Medewerker vertelde mij dat Ziggo voor de opzegging van tele2 zou zorgen..
Oud 1 december 2009, 17:08
Frank K's schermafbeelding
Frank K Frank K is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All-in-1
DTV: cisco interactieve PVR
Standaard 1-gats en 2-gats aansluitingen ITV

Ik had in mijn meterkast ook al een 1-gats aansluiting voor Casema internet, tv en telefonie. (dit was geen all-in-1 pakket). Omdat alles er al lag dacht ik de cisco pvr zo te kunnen aansluiten. De aanwezige versterker is ook een breedband versterker. Helaas dat werkte niet, dus heb ik de meegeleverde versterker er tussen gedaan, de bestaande versterker aangesloten op de ziggo versterker, en alles werkt... op het interactieve deel na. In de woonkamer heb ik nog steeds de 2-gats inbouw wcd in gebruik en daar is het probleem. Ik moet deze dus vervangen door een 1-gats wcd, maar die is niet meegeleverd in het aansluitpakket.

Hierboven wordt gesteld dat de 1-gats aansluiting van ziggo gebruikt kan worden, maar dan past het afdekplaatje van bush-jaeger niet meer.

Heeft iemand een idee?

DANK Frank
Oud 1 december 2009, 19:33
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank K Bekijk bericht
Ik had in mijn meterkast ook al een 1-gats aansluiting voor Casema internet, tv en telefonie. (dit was geen all-in-1 pakket). Omdat alles er al lag dacht ik de cisco pvr zo te kunnen aansluiten. De aanwezige versterker is ook een breedband versterker. Helaas dat werkte niet, dus heb ik de meegeleverde versterker er tussen gedaan, de bestaande versterker aangesloten op de ziggo versterker, en alles werkt... op het interactieve deel na. In de woonkamer heb ik nog steeds de 2-gats inbouw wcd in gebruik en daar is het probleem. Ik moet deze dus vervangen door een 1-gats wcd, maar die is niet meegeleverd in het aansluitpakket.

Hierboven wordt gesteld dat de 1-gats aansluiting van ziggo gebruikt kan worden, maar dan past het afdekplaatje van bush-jaeger niet meer.

Heeft iemand een idee?

DANK Frank
De aansluiting waar je interactieve TV aansluiting op zit moet je direct op de Ziggo versterker aansluiten. Je moet dus niet je eigen versterker er nog eens tussen zetten. Dit komt omdat de interactieve TV ontvanger ook signalen terug moet sturen richting Ziggo. De meeste breedbandversterkers zijn niet geschikt om retoursignaal te verwerken. Dus probeer eerst eens de 'kamer-aansluiting' rechtstreeks aan te sluiten op de Ziggo versterker.
Oud 1 december 2009, 20:37
monaster's schermafbeelding
monaster monaster is offline
Junior Member

Ziggo Internet: All-in-1-plus
DTV: CISCO PVR
Smile een gats AOP/WCD

Ik had in mijn meterkast een twee gats aansluiting en die heb ik vervangen door de meegeleverde 1-gats aansluiting die in het all-in-1-plus pakket zit.

De cisco pvr moet in de woonkamer woren aangesloten. De rest van de meegeleverde spullen aangesloten en alles werkt... op het interactieve deel na. De ontvangst van het interactieve beld is heel slecht.
In de woonkamer heb ik nog steeds de 2-gats inbouw wcd in gebruik en daar zit waarschnlijk het probleem. Ik moet deze dus vervangen door een 1-gats wcd, maar die is niet meegeleverd in het aansluitpakket.

In de meegeleverde handleiding en spullen wordt gesteld dat ik dan de 1-gats afdekplaat van ziggo moet gebruiken, maar die past niet op de tweegats wcd. Er is verder niet meegeleverd om van de tweegats wvc in de woonkamer een een gats wvc te maken.
Wat moet ik nu doen, en waqt moet ik gebruiken (merk 1-gats inbouw)?Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat bedankt voor jullie hulp!!
Oud 1 december 2009, 21:18
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monaster Bekijk bericht
Ik had in mijn meterkast een twee gats aansluiting en die heb ik vervangen door de meegeleverde 1-gats aansluiting die in het all-in-1-plus pakket zit.

De cisco pvr moet in de woonkamer woren aangesloten. De rest van de meegeleverde spullen aangesloten en alles werkt... op het interactieve deel na. De ontvangst van het interactieve beld is heel slecht.
In de woonkamer heb ik nog steeds de 2-gats inbouw wcd in gebruik en daar zit waarschnlijk het probleem. Ik moet deze dus vervangen door een 1-gats wcd, maar die is niet meegeleverd in het aansluitpakket.

In de meegeleverde handleiding en spullen wordt gesteld dat ik dan de 1-gats afdekplaat van ziggo moet gebruiken, maar die past niet op de tweegats wcd. Er is verder niet meegeleverd om van de tweegats wvc in de woonkamer een een gats wvc te maken.
Wat moet ik nu doen, en waqt moet ik gebruiken (merk 1-gats inbouw)?Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat bedankt voor jullie hulp!!
In je meterkast moet je normaal de 1 gats die bij het kabelmodem hoort plaatsen. Dat is dus een apart installatiepakket. Bij de Cisco-interactieve TV ontvanger zit dacht ik ook een 1 gats doos en een versterker. Blijkbaar in jouw geval dus niet ?. Maar je moet zelfs op de 2gats-doos een mooi signaal kunnen zien van de normale digitale kanalen zonder storing. Alleen zal de decoder zich vermoedelijk niet aanmelden zodat je geen interactieve zaken kunt doen.
Oud 2 december 2009, 00:15
martin56's schermafbeelding
martin56 martin56 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alin1/cisco8455/ubee
DTV: cisco 8455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door golfje Bekijk bericht
Oke bedankt voor je antwoord, had gisteren de bevestigingsbrief ontvangen waarop het niet in rekening was gebracht. Alleen 99 euro en 9,50 verzendkosten...

Nu maar hopen dat de overgang van tele2 compleet naar Ziggo goed gaat verlopen... Medewerker vertelde mij dat Ziggo voor de opzegging van tele2 zou zorgen..
dat gaat niet goed ,je moet even wachten dat je tel en internet werkt,
dan ZELF tele2 bellen en de boel opzeggen.anders ben ik bang dat alles wel werkt maar dat je wel tele2 blijft betallen ,,ik heb dit net achter de rug
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Favorieten/bladwijzers

Labels
aop wcd itv

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten