Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+

Mededelingen

CI+ Nieuws, algemene vragen en opmerkingen over CI+ modules en CI+ geschikte TV's
(specifieke posts over bepaalde merken TV's of CI+ CAMS in de eigen subforums)


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 oktober 2009, 17:37
migroen's schermafbeelding
migroen migroen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: West-Graftdijk (1486 MK) - Multikabel
Ziggo Internet: Connect en Play Max + Volop bellen
DTV: Horizon + Humax 5050c (2x) + Humax 5200c
Berichten: 1.458
Standaard Upgrade CI+ firmware

Hoe zit het eigenlijk met een eventule upgrade van de Smit CI+ kaart. Via de TV kan ik wel kiezen de optie

Menu --> Uitzenden --> Algemene Interface --> CI-menu --> Module Info en upgrade --> TV Module software vernieuwen.

Vervolgens verschijnt onderstaande melding

Kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Daarna kan ik alleen kieszen voor Exit.

Hoe gaat dit in zijn werk als er via Ziggo een update van de firmware van de CI+ module is.
  #2  
Oud 28 oktober 2009, 18:25
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 maart 2009
Locatie: ***
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migroen Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met een eventule upgrade van de Smit CI+ kaart. Via de TV kan ik wel kiezen de optie

Menu --> Uitzenden --> Algemene Interface --> CI-menu --> Module Info en upgrade --> TV Module software vernieuwen.

Vervolgens verschijnt onderstaande melding

Kan de TV module vanuit het menu niet upgraden.

Daarna kan ik alleen kieszen voor Exit.

Hoe gaat dit in zijn werk als er via Ziggo een update van de firmware van de CI+ module is.
Volgens anoniem krijg je automatisch een melding als er nieuwe software voor de Ziggo CI+ CAM op het Ziggo netwerk beschikbaar is. Je hoeft dat dus niet zelf in de gaten te houden.
  #3  
Oud 26 november 2009, 22:57
HimSjo's schermafbeelding
HimSjo HimSjo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 november 2009
Locatie: Weert/@Home
DTV: 37PFL8404H/12 met Neotion CI+ CAM
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is

Laatst gewijzigd door HimSjo; 26 november 2009 om 23:06
  #4  
Oud 26 november 2009, 23:13
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Elders al uitgelegd. dit is een bug in de software v/d TV. We hebben dit vandaag onderzocht. Het probleem zou met een tijdelijke work-around opgelost moeten zijn. Dit probleem zou dus niet meer mogen plaatsvinden. Zorg als je het probleem nog steeds ondervindt dat je de TV niet uitzet op Ned 1, maar bv. op Ned 2.

  #5  
Oud 27 november 2009, 00:19
SchenkOnline's schermafbeelding
SchenkOnline SchenkOnline is offline
Member
 
Geregistreerd: 23 oktober 2009
Locatie: Roosendaal
Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus
DTV: Neotion CI+ CAM
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Ik had vanochtend (26-11) precies hetzelfde met mijn 8404 (versie .66).

@ Anoniem - "Elders al uitgelegd." - heb gezocht, maar niet gevonden. Kun je mij een link geven naar het betreffende topic? Thanks!
  #6  
Oud 27 november 2009, 10:11
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Multikabel
Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Berichten: 1.434
Standaard

Even voor je gezocht op de berichten van @anoniem in het CI* forum en voila.
__________________
BenJ
  #7  
Oud 27 november 2009, 11:57
HimSjo's schermafbeelding
HimSjo HimSjo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 november 2009
Locatie: Weert/@Home
DTV: 37PFL8404H/12 met Neotion CI+ CAM
Berichten: 3
Standaard

Anoniem bedankt! Had niet gezien dat dit topic al ergens anders besproken werd.
  #8  
Oud 28 november 2009, 13:58
rvbracht's schermafbeelding
rvbracht rvbracht is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Vianen
Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Philips 32PFL9604H met Neotion CAM en Philips 40PFL9704H met Neotion CAM
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HimSjo Bekijk bericht
Ik heb een Philips 8404 (versie .66) met Neotion CI+ CAM. Sinds vandaag (bij aanzetten) geeft de TV de melding dat er een nieuwe software voor de CI+ cam is. Als ik deze probeer te installeren krijg ik direct bij het downloaden (0%) de melding dat het downloaden mislukt is. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Als ik de software handmatig probeer te installeren via het menu dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe software aanwezig is
Heb met mijn Philips 9604 met Neotion CAM sinds gisteren precies hetzelfde. Mijn preview periode is sinds deze week verlopen, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft?
Ik zie in dit topic dat er een workaround is, maar ik neem aan dat nog wel middels nieuwe firmware van Philips wordt opgelost.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl