Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 oktober 2009, 18:16
alfatje's schermafbeelding
alfatje alfatje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2009
Locatie: Sprang-Capelle
Ziggo Internet: All in 1
DTV: Cisco
Berichten: 2
Standaard pieptoon

Hai wij hebben een hinderlijke hoge pieptoon in onze Cisco zitten, is dit bij meer mensen bekend? zo ja wat is er aan te doen?

Laatst gewijzigd door alfatje; 27 oktober 2009 om 21:26
  #2  
Oud 29 oktober 2009, 11:13
Davros's schermafbeelding
Davros Davros is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Locatie: Woudenberg
Ziggo Internet: All-in-1 Plus; Ubee
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 6
Standaard

Wellicht een brakke trafo. Of misschien moet je de kogellagers van de harddisk vervangen.
  #3  
Oud 31 oktober 2009, 17:08
henri II's schermafbeelding
henri II henri II is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Locatie: breda
Ziggo Internet: alles in 1extra
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfatje Bekijk bericht
Hai wij hebben een hinderlijke hoge pieptoon in onze Cisco zitten, is dit bij meer mensen bekend? zo ja wat is er aan te doen?
vandaag mijn cisco aangesloten en inderdaad een constante hoge irritante pieptoon welke waarschijnlijk door de harddisk wordt veroorzaakt.
Helpdesk gebeld , het probleen is bij hun bekend. Apparaat wordt omgewisseld.
  #4  
Oud 1 november 2009, 10:41
alfatje's schermafbeelding
alfatje alfatje is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 oktober 2009
Locatie: Sprang-Capelle
Ziggo Internet: All in 1
DTV: Cisco
Berichten: 2
Standaard pieptoon

bedankt voor jullie reactie, wij zullen ook eens ff bellen naar helpdesk.
  #5  
Oud 18 november 2009, 11:35
JetNet's schermafbeelding
JetNet JetNet is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 18 november 2009
Locatie: Breda
Ziggo Internet: All In One - Cisco
DTV: Cisco
Berichten: 6
Standaard

Hier ook een fluitende HD. Heb ik weer...

Wordt teruggenomen, eerst gecontroleerd en bij defect wordt het geheel vervangen.

Hebben jullie trouwens het hele pakket teruggestuurd inclusief alle boekjes en smartcard, of alleen de decoder met bijbehordende kabels ?

Laatst gewijzigd door JetNet; 18 november 2009 om 11:42
  #6  
Oud 24 november 2009, 12:53
katy87's schermafbeelding
katy87 katy87 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 november 2009
Locatie: Weert/@home
Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 2
Question Cisco 8455DVC maakt veel geluid

hallo,
ik heb onlangs digitale tv aangeschaft, met Cisco als decoder.
Als ik de Cisco aan heb staan maakt deze best veel geluid;
een licht blazend/ventilerend geluid met een pieptoon. Aangezien ik het volume nooit heel hard heb staan blijf ik dit irritante geluid horen.
Zijn er nog mensen die dit hebben of zou er iets mis zijn???
  #7  
Oud 16 december 2009, 00:38
Goriep's schermafbeelding
Goriep Goriep is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 december 2009
Locatie: Harlingen
Ziggo Internet: alles in 1
DTV: cisco
Berichten: 1
Angry Pieptoon

Nu een weekje de cisko ontvanger in gebruik.
Helaas ook een irritante pieptoon.
De hele fam. wordt er horendol van.
We doen hem maar uit als we niet willen opnemen.
Dan gebruiken we hem alleen analoog.
Dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik heb al afgesproken dat ik hem in januari terugstuur.
Heb al een retoursticker van hun ontvangen.
Ben benieuwd als ik dan een pieploos exemplaar terug ontvang
Wordt vervolgd..............

Goriep
  #8  
Oud 16 december 2009, 22:58
Ries1970's schermafbeelding
Ries1970 Ries1970 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 december 2009
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Net alles geinstalleerd. En idd die vreselijke pieptoon. Gelijk geregistreerd op het forum en ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Morgen de helpdesk bellen....

Laatst gewijzigd door Ries1970; 16 december 2009 om 23:10
  #9  
Oud 8 januari 2010, 16:53
Ries1970's schermafbeelding
Ries1970 Ries1970 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 december 2009
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

Vorige week donderdag de HD tuner teruggestuurd. En vandaag kwamen ze alweer een nieuwe brengen. Da's in ieder geval lekker snel.

Opnieuw aangesloten, en de pieptoon is weg!

Ik had er een beetje hard hoofd in, want ik dacht dat ze het allemaal wel zouden hebben en ik er gewoon te gevoelig (=zeikerd?) voor zou zijn.

Wel is de hardeschijf een hoorbaar component, maar het blijft binnen de perken (hoewel ik vind dat alle woonkamer electronica/hifi/reveivers altijd helemaal stil moeten zijn).

Nu verder kijken hoe dat ding werkt. Ik wil de BBC op 10 en 11 (maar ik heb al zo'n vermoeden dat daar talloze threads over zijn en dat het niet gaat..)

Conclusie.. de tuner maakt geluid, maar mag niet fluiten/piepen. Doet 'ie dat wel, stuur het dan terug.
  #10  
Oud 10 januari 2010, 09:31
Joep37's schermafbeelding
Joep37 Joep37 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 januari 2010
Locatie: Venray
Ziggo Internet: Plus
DTV: Cisco
Berichten: 2
Standaard Pieptoon

Gisteren ook de Cisco binnen gekregen... inculsief de pieptoon.
Deze pieptoon zit niet in de harde schijf. Deze hoor je na een tijdje uitgaan terwijl de pieptoon door gaat. (hier wordt je dus echt gek van, deze toon blijft in je hoofd hangen niet normaal)
Meteen met ziggo gebeld. Ik krijg binnenkort een brief hoe ik de PVR terug kan sturen. Het probleem was bij ziggo bekend en er werd mij gezegd dat het een tijdje kan duren???
Waarom geeft ziggo een apparaat met zoveel bugs uit?? Ik zag dat je nu bij een alles in één pakket een samsung PVR krijgt. Dat ze die mij ook maar sturen...
Wat me ook opviel toen ik de doos openmaakte is dat ik het gevoel had dat het een gebruikt apparaat was. (geen folie op display e.d.) Zat er bij jullie wel beschermfolie op het display? Waarschijnlijk heb ik een apparaat gekregen welke door jullie terug is gestuurd i.v.m. de pieptoon. Geven ze deze gewoon weg aan iemand anders in de hoop dat zij deze pieptoon niet horen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl