Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 23 oktober 2009, 20:27
RWZ's schermafbeelding
RWZ RWZ is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Loewe Ful HD met AlphaCript Humax 5050C, Cisco .
Thumbs down Commerciële HD pulp

Wanneer wij als afnemer van ZIGGO er mee akkoord gaan om voor die commerciële pulp in HD nog meer te gaan betalen dan is 'het hek van de dam' Het gaat die commerciëlen er toch alleen maar om om hun zakken zoveel mogelijk te vullen met het vertonen van rommel met af en toe een redelijke franje. Wanneer ze ruiken dat afnememers hier nog meer voor willen betalen dan zullen ze het niet laten om de prijzen hoger en hoger te maken.
Deccenia geleden was het andersom dan moest een zender betalen wanneer het op een net wilde.
Zo, niet extra betalen
Oud 23 oktober 2009, 21:47
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

[QUOTE=ronwijdeveld;219943]
Deccenia geleden was het andersom dan moest een zender betalen wanneer het op een net wilde.
[QUOTE]
Ik zou het ook heel vreemd vinden als de kijker vooraf voor iets moet betalen zonder te weten wat hij ervoor terugkrijgt. Dat heet eigenlijk "een kat in de zak". Op die zak staat in dit geval op de buitenkant in gouden letters "HD", maar ik vrees dat de inhoud voor het grootste deel veredelde "SD" is.
Inderdaad, laat de zender maar een plek op de digitale kabel verdienen!
Letterlijk, wel te verstaan.
Oud 27 oktober 2009, 06:16
databoy's schermafbeelding
databoy databoy is offline
Senior Member

DTV: Sony KLD46X4500 en Humax IRC5050C
Standaard

Gewoon wachten. HD van SBS en RTL komt heus wel.
Ze zeggen weleens: hardlopers zijn doodlopers.

Kijk nu eens naar UPC, daar betalen de abonees nu 13 extra per maand.
En de reacties op hun forum over RTL HD zijn op dit moment nou niet bepaald gigantisch enthousiast.
Oud 27 oktober 2009, 07:18
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door databoy Bekijk bericht
En de reacties op hun forum over RTL HD zijn op dit moment nou niet bepaald gigantisch enthousiast.
Ik vraag me ook af welke RTL-programma's zich nou bij uitstek lenen voor HD. Maakt het door de bank genomen nou uit of je bv. RTL-Boulevard in SD of in HD ziet? Dan moeten er toch echt andere programma's komen die HD de moeite waard maken. Extra bandbreedte, bitsnelheid en HD-apparatuur zijn niet voldoende om HD de moeite waard te maken.
Oud 27 oktober 2009, 08:37
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard08 Bekijk bericht
Ik vraag me ook af welke RTL-programma's zich nou bij uitstek lenen voor HD. Maakt het door de bank genomen nou uit of je bv. RTL-Boulevard in SD of in HD ziet? Dan moeten er toch echt andere programma's komen die HD de moeite waard maken. Extra bandbreedte, bitsnelheid en HD-apparatuur zijn niet voldoende om HD de moeite waard te maken.
Films en series zijn natuurlijk logische kandidaten (want meestal al in HD beschikbaar).

Maar ook bv Expeditie Robinson zou ik graag in HD zien (mooie natuurplaatjes en het tellen van de baardstoppels ).
Ook bij Idols/X-Factor in HD kan ik me wel wat voorstellen, al was het alleen al vanwege het betere geluid.

En ja, zelfs Boulevard zou ik liever in HD dan SD zien. Je schakelt bij Boulevard toch ook niet naar zwart/wit terug omdat het toch niet uitmaakt?
Oud 27 oktober 2009, 19:00
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Films en series zijn natuurlijk logische kandidaten (want meestal al in HD beschikbaar).

Maar ook bv Expeditie Robinson zou ik graag in HD zien (mooie natuurplaatjes en het tellen van de baardstoppels ).
Ook bij Idols/X-Factor in HD kan ik me wel wat voorstellen, al was het alleen al vanwege het betere geluid.

En ja, zelfs Boulevard zou ik liever in HD dan SD zien. Je schakelt bij Boulevard toch ook niet naar zwart/wit terug omdat het toch niet uitmaakt?
Ik wil ook graag meer zenders in HD. Ik heb een geschikte tv en decoder en betaal voor totaal pakket en HD pakket. De wil om te betalen is er, maar nu wil ik graag wat meer kwaliteit. Ik snap ook wel dat mensen die de kwaliteit niet wensen ook niet graag meebetalen. (Die mogen wat mij betreft digitenne nemen) Aan de andere kant hebben de aanbieders tijdelijk ook wel extra kosten. Ik sta in dubio, maar vind het prima dat Ziggo deze politiek voert. Ik wacht wel even op het content wat er toch wel aankomt. Veel voor weinig vind ik en met mij velen prima. Het aanbod van Ziggo valt in die categorie. Zeker wat het AI1 plus pakket.
Oud 27 oktober 2009, 19:23
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht

Enkele specifieke programma's en een HD-film van 13 in een dozijn maken nog geen interessante HD-content. Je ziet nu ook dat de meeste programma's op Ned123 gewoon SD zijn. Dus wat is dan een HD-pakket?
Oud 28 oktober 2009, 09:21
databoy's schermafbeelding
databoy databoy is offline
Senior Member

DTV: Sony KLD46X4500 en Humax IRC5050C
Standaard

Laten we eerlijk zijn; Als je kijkt op het Chelloo-forum zijn de berichten over RTL7 en 8 in HD nou niet bepaald lyrisch.

De UPC abonnees moeten zich blauw betalen voor die HD zenders, maar zijn volgens mij een beetje tereurgesteld, als ik het zo lees.

Ik vind het lovenswaardig dat Ziggo er voor zorgt dat zijn abonnees zich niet blauw hoeven te betalen voor HDTV.

Ik vraag me af hoeveel UPC abonnees zich niet bekocht voelen voor die dertien euro per maand extra.
Er zitten wel meer HD zenders in dat HD pakket, maar het meeste wordt toch gewoon gekeken naar de publieke omroep en RTL en SBS. Dat toont ieder onderzoek weer aan.
Oud 28 oktober 2009, 22:21
mervel's schermafbeelding
mervel mervel is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-één Plus
DTV: Sony KDL37W5500 / Ziggo CI+ CAM
Standaard

Ik zag vanavond op RTL 7 ineens een mededeling die ongeveer luidde: "Dit programma is ook in HD verkrijgbaar"

Zou RTL zelf deze teksten aan het beeldmateriaal toevoegen en laten uitzenden door Ziggo?
Oud 28 oktober 2009, 23:16
Brian2's schermafbeelding
Brian2 Brian2 is offline
Member

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung HD
Standaard

Je bedoelt 'Ook beschikbaar in HD'? Zag ik ook. Zendt RTL natuurlijk uit om aandacht voor de HD variant te trekken, en als Ziggo abonnees die zender niet kunnen vinden, zullen er geheid mensen zijn die gaan bellen naar de helpdesk. Best slim.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten