Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 oktober 2009, 20:47
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax iHDR5050-C / Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brian2 Bekijk bericht
Dat is het hele probleem. Ons ben en blijf zunig. Betalen voor iets? Stel je voor!
Ik ben niet te beroerd om voor iets te betalen. Maar het moet wel de moeite waard blijven. Ik betaal nu 9,95 per maand extra voor het totaalpakket, dus flink wat zenders extra, maar om dan bijvoorbeeld ook nog eens 3,95 voor 3 HD-zenders te betalen, dat vind ik dan weer te veel van het goeie.
Oud 21 oktober 2009, 21:38
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fchut Bekijk bericht
maar om dan bijvoorbeeld ook nog eens 3,95 voor 3 HD-zenders te betalen, dat vind ik dan weer te veel van het goeie.
In dit specifieke geval kan ik je trouwens best wel volgen. Maar dat staat los van het principe dat ik kan billijken dat aan alles een prijskaartje hangt.
Voor niets gaat de zon op, en voor de HD-zenders van de PO hebben wij natuurlijk met zijn allen al betaald.
Oud 21 oktober 2009, 21:39
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / Cisco epc3212 / WNDR3700 v1
DTV: Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Dan ben ik zeker een van de weinigen die wel €3,95 voor het HD-pakket betalen.

Ik vind vooral History Channel een aanwinst in HD.
De andere kanalen kijk ik trouwens ook graag naar maar History Channel is toch wel favoriet.
Oud 22 oktober 2009, 00:03
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax iHDR5050-C / Humax IR-FOX C
Standaard

Aan alles hangt een prijskaartje, da's logisch. Iedereen maakt dan ook z'n eigen keuze waar hij wel of niet voor wil betalen. Waarschijnlijk is Ziggo bang dat er niet genoeg mensen zullen zijn die extra willen betalen voor RTL HD, zodat ze de extra kosten die RTL vraagt weer terug kunnen verdienen.
Oud 22 oktober 2009, 08:42
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Dan ben ik zeker een van de weinigen die wel €3,95 voor het HD-pakket betalen.
Ik vind vooral History Channel een aanwinst in HD.
De andere kanalen kijk ik trouwens ook graag naar maar History Channel is toch wel favoriet.
Ik gaf alleen aan dat ik wel begrijp dat iemand €3,95/mnd veel vindt voor slechts 3 HD-zenders. Dat is iets anders dan onbegrip tonen voor diegenen die over het bedrag heenstappen en genieten van het pakketje. Als je er veel naar kijkt, heb je wel degelijk waar voor je geld.

Maar Garuda is ook niet voor niets ten onder gegaan. Ik denk, dat over het algemeen de Nederlandse kijker grotere pakketten wenst, en geen pakketjes met 1 -3 zenders, die worden al gauw als duur ervaren. Ik denk, dat de themapakketjes van Ziggo van €3,95 daardoor meer worden gewaardeerd.

Je ziet trouwens bij CanalDigitaal hetzelfde verschijnsel. Ook daar zie je maar weinig abonnees op alleen het Themapakket. En wordt eveneens door hen geklaagd over een te klein HD-pakket.
Oud 22 oktober 2009, 08:52
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Standaard

Eigenlijk moet HD ook geen reden zijn om een apart pakket voor in het leven te roepen.
Zeker niet als voor diezelfde HD zenders een SD variant met hetzelfde programma aanwezig is.

Als de mainstream zenders over gaan op HD vind ik ook dat die gewoon in het basispakket thuis horen.
Dus de RTL's en SBS-en horen gewoon in het basispakket en daar mag voor mijn gevoel geen cent extra voor betaald worden.
HD mag geen excuus zijn om het in een apart pakket te zetten zeker niet met de programma's die men nu uitzend.
Ik zit zeer zeker niet te wachten op een zeer mager programma als Hole in the Wall in HD en ben dan ook niet van plan om daar extra voor te betalen.
Oud 22 oktober 2009, 09:11
Silvia_31's schermafbeelding
Silvia_31 Silvia_31 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Digitaal Totaal + Office Basis ZZ3 + EL + HD
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Misschien kort door de bocht maar ziggo moet gewoon voldoen aan de vraag. Doorgeven dus die HD kanalen en werken aan de toekomst. De toekomst is toch HD [kijk naar bv Amerika] en Nederland moet hierin niet achter blijven. Zender 1 t/m 10 in een apart pakket is onzin, daar dit gewoon de basis zenders zijn.
Oud 22 oktober 2009, 09:14
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silvia_31 Bekijk bericht
Misschien kort door de bocht maar ziggo moet gewoon voldoen aan de vraag. Doorgeven dus die HD kanalen en werken aan de toekomst. De toekomst is toch HD [kijk naar bv Amerika] en Nederland moet hierin niet achter blijven. Zender 1 t/m 10 in een apart pakket is onzin, daar dit gewoon de basis zenders zijn.
Ziggo zal wel gek zijn om veel te betalen aan de commerciëlen om dit rond te krijgen.
Lijkt het jou wat als de commerciëlen gaan bepalen wat jij voor je abonnement moet betalen?
Ziggo zal de centen om dit te bekostigen toch ergens vandaan moeten halen.
Oud 22 oktober 2009, 09:51
Senior Member

Standaard Commerciele zenders en HD

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Ziggo zal wel gek zijn om veel te betalen aan de commerciëlen om dit rond te krijgen.
Lijkt het jou wat als de commerciëlen gaan bepalen wat jij voor je abonnement moet betalen?
Ziggo zal de centen om dit te bekostigen toch ergens vandaan moeten halen.
De discussie die Ziggo met de commercielen voert, is een principiele. In dit geval moet ik hen gelijk geven, want en reclamezendtijd verkopen en de kijker te laten betalen om ernaar te kijken is dubbelhartig. Daar is in het verleden veel te gemakkelijk aan toegegeven. Maar de redenatie van de commerciele zenders zal wel zijn, dat Ziggo verdient aan het bestaan van de commerciele zenders. Ook dat is weer dubbel, want zonder de kabelaars blijven deze zenders nergens.

Uiteindelijk moet de kijker gewoon profiteren, want die doet niks anders dan betalen en nog eens betalen. En zeker driedubbelop: de PO, de reclames bekijken en ernaar handelen, en de kabelaar om ernaar te kunnen kijken. En dan ook nog eens met een smartcard, dat is vier. Eigenlijk zot.
Oud 22 oktober 2009, 12:41
TomF's schermafbeelding
TomF TomF is offline
Senior Member

DTV: 1x Philips 40PFL8007K/12 en 2x Philips 32PFL7404H/12
Standaard

Eigenlijk 5, want de consument dient ook de betalen voor een HD-ontvanger of CI+ CAM module die niet nodig was geweest als Ziggo de zenders (SD en HD) uit het basispakket ongecodeerd op de kabel had gezet. (Vooropgesteld dat de TV een DVB-C tuner heeft).

Ik ga hier maar niet in op de vele technische issues die de huidige constructie met zich meebrengt
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten