Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 oktober 2009, 13:38
propper's schermafbeelding
propper propper is offline
Member

DTV: Samsung DCB-H360RSA
Standaard

Ik denk dat het beter van RTL was geweest om eerst met 1 HD zender te komen waar dan alle programma's die in native HD zijn aangekocht/gemaakt op die zender extra uit te zenden. Dan heb je dus alleen echte HD uitzendingen op dat kanaal en geen upscaling. Ik denk dat de bereidheid om voor zo'n zender een klein bedrag te betalen wel iets groter was geweest. Ik heb nu ook het HD pakket en betaal voor NGC HD, Discovery HD, History Channel HD ook per zender meer als een euro. De programma's die daar zijn te zien zijn ook niet alleen voor de HD zenders, maar ook op de SD zenders. Alleen op een andere dag en tijdstip.
Oud 16 oktober 2009, 14:15
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xahmol Bekijk bericht
Wat is er mis met drs voor je naam Ben ook drs. Wil niet zeggen dat ik programmaraden nuttig vind en wil dat Oezbekistan 6 op de kabel moet omdat er twee Oezbeken in de stad wonen.
Niets mis met drs,maar om dan te zeggen dat dan dus ook de halve bollenstreek uit drs-en bestaat gaat wat ver dat is geen afspiegeling van de maatschappij toch hoewel we hier offtopic gaan.
Oud 20 oktober 2009, 12:29
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Ik heb een HD TV met een CI+ module. Ik kan nu nog kijken naar alle zenders (preview periode) en daaruit heb ik al gecocludeerd dat geen haar op m'n hoofd er over nadenkt om ook maar één cent extra uit te geven voor HD. Tot voor een paar maanden keek ik alleen nog maar analoog en de overgang naar digitaal SD is voor mij meer dan voldoende. Mooi als van de bestaande analoge/SD zenders ook HD varianten in het basispakket zitten (zoals nu Ned 1/2/3/ HD en Eurosport HD). De kwaliteit (meestal toch "maar" 720p) is echter voor wat ik tot nu toe gezien heb niet spectaculeer zoveel beter dat ik er geld voor over heb. Als RTL/SBS vinden dat bv. GTST, Gooise vrouwen en Hart van Nederland in HD ons geld moet kosten dan blijven we dat gewoon in SD kijken, hebben we helemaal geen probleem mee. Ik hoop eigenlijk dat wat dat betreft iedereen er zo over denkt en haar/zijn poot stijf houdt en geen extra HD-pakketten gaat afnemen. Als ik al een extra pakket zou afnemen dan zou dat om de inhoud gaan en niet om de vorm/uitvoering.
Oud 20 oktober 2009, 14:04
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Start & Play Max Max
DTV: Horizon TV
Standaard

Jammer dat Ziggo ervoor kiest om deze HD zenders niet door te geven, zit je dan met een HD kastje waar je eigenlijk heel weinig uit kan halen dan alleen Nederland 1,2 en 3 HD - Eurosport HD en Film 1 HD.
Oud 20 oktober 2009, 14:19
fchut's schermafbeelding
fchut fchut is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 plus
DTV: Humax iHDR5050-C / Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Ik heb een HD TV met een CI+ module. Ik kan nu nog kijken naar alle zenders (preview periode) en daaruit heb ik al geconcludeerd dat geen haar op m'n hoofd er over nadenkt om ook maar één cent extra uit te geven voor HD.
Zo denk ik er ook over. Als de zenders in het betaalde HD-pakket komen, dan kijk ik wel SD. Als er nou 30 HD-zenders in dat pakket zouden zitten werd het misschien een ander verhaal, maar om nou voor een paar zenders extra te betalen, nee.
Oud 20 oktober 2009, 22:54
Brian2's schermafbeelding
Brian2 Brian2 is offline
Member

Ziggo Internet: Geen
DTV: Samsung HD
Standaard

Dat is het hele probleem. Ons ben en blijf zunig. Betalen voor iets? Stel je voor!
Oud 20 oktober 2009, 23:29
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fchut Bekijk bericht
dan kijk ik wel SD. Als er nou 30 HD-zenders in dat pakket zouden zitten werd het misschien een ander verhaal, maar om nou voor een paar zenders extra te betalen, nee.
Dan deed je het nog niet, want je vindt SD dus mooi genoeg. Zie je wel het verschil, dan?
Oud 20 oktober 2009, 23:44
vinnie-terranova's schermafbeelding
vinnie-terranova vinnie-terranova is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 "Horizon connect & play Max''
DTV: Horizonbox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard08 Bekijk bericht
Dan deed je het nog niet, want je vindt SD dus mooi genoeg. Zie je wel het verschil, dan?

Ik mag toch hopen dat jij het verschil tussen SD en HD ook ziet, anders heb je wel een slechte LCD/Plasma of hele slechte ogen......
Oud 21 oktober 2009, 08:53
Paros's schermafbeelding
Paros Paros is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max
DTV: Humax iHDR-5050c, Humax iRHD-5300c, Horizon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinnie-terranova Bekijk bericht
Ik mag toch hopen dat jij het verschil tussen SD en HD ook ziet, anders heb je wel een slechte LCD/Plasma of hele slechte ogen......
Er is zeker een duidelijk verschil tussen SD en HD, het is alleen de vraag of je daar extra geld voor over hebt.
De meeste programma's zijn goed genoeg in (upscaled) SD.

En RTL programma's zijn zeker niet goed genoeg om er extra voor te betalen (SD of HD).
Oud 21 oktober 2009, 10:11
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinnie-terranova Bekijk bericht
Je geeft geen rechtstreeks antwoord op mijn vraag Geef nou zelf eerst even een antwoord.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten