Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 november 2009, 12:49
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

De belangrijkste reden was volgens mij dat de portal verouderd was en het niet meer aankon.
SonyEricssonW995/R1EA Browser/NetFront/3.4 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 JavaPlatform/JP-8.4.2
Oud 12 november 2009, 17:23
pboes's schermafbeelding
pboes pboes is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Office Basis ZZ3
DTV: Diversen
Standaard

Het eerste dat mij opvalt aan de Ziggo site is dat er allerlei onzinnige informatie op staat dat totaal niets met de diensten van het bedrijf te maken heeft.

In het midden, op een prominente plaats dus, zit verkeersinformatie. Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik thuis achter de pc zit, heb ik totaal geen behoefte aan verkeersinformatie. En als ik dat wel heb, dan zoek ik het wel apart op en hoef het echt niet op de startpagina van een KABEL-bedrijf.
Ook voor nieuwslinks ga ik wel naar een andere site.

Dus Ziggo: zet op de site waar U voor bent, en geen overbodige zaken.

En spreek de lezer met meer respect aan, om te beginnen met "U" en niet met "jij".
Oud 12 november 2009, 17:38
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Het eerste dat mij opvalt aan de Ziggo site is dat er allerlei onzinnige informatie op staat dat totaal niets met de diensten van het bedrijf te maken heeft.

In het midden, op een prominente plaats dus, zit verkeersinformatie. Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik thuis achter de pc zit, heb ik totaal geen behoefte aan verkeersinformatie. En als ik dat wel heb, dan zoek ik het wel apart op en hoef het echt niet op de startpagina van een KABEL-bedrijf.

En spreek de lezer met meer respect aan, om te beginnen met "U" en niet met "jij".

Dat U en Jij kan ik me niet aan storen. Het handige van deze site is dat je deze persoonlijk kan maken. De dingen die je niet wil zien kun je met een kruisje weghalen en je kan ook de items verplaatsen. Zo creeer je de hompage die jij wilt zien. Je kan bijvoorbeeld alleen het nieuws laten staan en de rest wegklikken
Oud 12 november 2009, 21:05
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht

Met u en jij kan ik met je eens zijn. Met de startpagina niet en zeker het nieuwsgedeelte niet. Ik heb zelfs het nieuwgedeelte als mijn startpagina staan. Op de oude site een half jaar terug stond dat zelfs op de homepage van Ziggo. Helaas een tijdje een klikje verder. Zodoende mijn startpagina maar aangepast
Oud 12 november 2009, 21:20
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Ziet er fraai uit en werkt ook nog. Die widgets die half verzonken onder in je beeld staan zijn even wennen en Tess is ineens een volwassen dame geworden.

Alleen de 'Log uit' link van mijn.ziggo.nl zou wel even iets duidelijker mogen worden weergegeven. Het staat er zo klein dat bij het woord 'uit' de 'i' en de 't' zo goed als over elkaar heen staan.

Zo, heb ik mijn muggenzift momentje ook weer gehad.
Oud 13 november 2009, 10:37
dieco's schermafbeelding
dieco dieco is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AiE Plus + Netgear WNR3500 + Netgear WN111v2
DTV: CI+
Standaard

Onder Firefox 3.6 Beta 2 doet de nieuwe website het niet goed ... althans, bij mij niet.
Kan bijna niet normaal inloggen en als dat wel lukt vallen delen van de widgets weg.
Ik neem aan dat dat een van de nadelen van een Beta-versie is ...

Onder IE is het wel goed ... dus als ik op de website moet zijn switch ik voorlopig wel even naar IE.
Ik vind de website eigenlijk wel heel mooi ... 't is even wennen maar dat is vaak zo.

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
Oud 13 november 2009, 11:52
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Er zijn bekende problemen met de site en daar wordt aan gewerkt. Wat betreft de einddatum bij contracten: dit staat in MM-DD-YYYY.
Oud 13 november 2009, 11:55
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Er zijn bekende problemen met de site en daar wordt aan gewerkt. Wat betreft de einddatum bij contracten: dit staat in MM-DD-YYYY.
Mijn god, is er wel getest dan als er van die basis fouten gemaakt worden met de datum opmaak? Een klant gaat toch uit van de standaard Nederlandse opmaak in DD-MM-YYYY formaat.
Oud 13 november 2009, 11:57
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Lijkt me sterk. Dan zou m'n contract 13 januari 2009 afgelopen zijn. Ik denk eerder dat het zoiets betekend als: niet bestaande datum, dus geen einddatum
Oud 13 november 2009, 11:58
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Ahhh. Dus mijn contract loopt af op 13 januari 2009 (geweest)?! [1-13-2009]
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten