Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 november 2009, 12:49
Micha1's schermafbeelding
Micha1 Micha1 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 +
Standaard

Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....
Foutje site neem ik aan...
Oud 27 november 2009, 12:55
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micha1 Bekijk bericht
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....
Foutje site neem ik aan...
Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.
Oud 27 november 2009, 14:34
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcedwin Bekijk bericht
Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.
En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is (meestal 2 weken achterstand, zeker nu met die nieuwe site), maar dat de factuur en de werkelijke datums en naw-gegevens wel kloppen op papier. Klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen. Ach, wel een reden om te kunnen klagen natuurlijk en erg veilig zo vanachter de PC'tjes.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen
Oud 27 november 2009, 14:37
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is, maar dat de factuur en de werkelijke datums wel kloppen op papier. klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen

Beste Ed,

Mag ik even in je herinnering geven dat Ziggo zojuist een nieuwe website heeft gelanceerd. M.a.w. wat er gaat gebeuren weet niemand. Het is geen spijkers op laag water zoeken, ik krijg nu bijv. van Ziggo facturen (pdf) waar ik niks mee kan. Dat is enorm vervelend. En dat is dan alleen nog maar dat punt.

En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.
Oud 27 november 2009, 14:42
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.
Je aanname is niet correct, maar goed, ik ga verder niet op deze discussie in. Zolang er geen gegronde argumenten naar voren gebracht worden en alleen maar aannames, nee dank je. En trouwens, als je nu al zo in de rats zit over dit, bel je toch even, ben je ook weer gerustgesteld... Als ik mij zoveel zorgen zou maken, dan spendeerde ik daar wel een paar centjes aan, maar goed, verschil in persoon denk ik.
Oud 27 november 2009, 14:48
Senior Member

Standaard

Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:
  • Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
    En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
  • Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen" dan wij!

Laatst gewijzigd door marcedwin; 27 november 2009 om 22:20 Reden: LINK KLAGEN WERKEND GEMAAKT (Voor Ed ;-) )
Oud 27 november 2009, 15:00
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:
  • Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
    En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
  • Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen" dan wij!
Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

Daar irriteer ik me aan.. wel klagen maar geen vinger uitsteken... [punt]

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...

Laatst gewijzigd door Ed; 27 november 2009 om 16:43
Oud 27 november 2009, 15:03
Senior Member

Standaard

Citaat:

Ik geef ze o.a. ook regelmatig advies
Oud 27 november 2009, 15:14
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Standaard

Citaat:
Ik geef ze o.a. ook regelmatig advies
Een topic van 28 november 2008... ze als zijnde Ziggo. Ja, zo kunnen we wel even doorgaan. Advies is geen probleemoplossing.

Maar goed, nutteloos dit.

Zoals ik al zei: voor mij [punt]
Oud 27 november 2009, 17:56
Esy ®'s schermafbeelding
Esy ® Esy ® is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra - Cisco EPC3928
DTV: Humax iRHD-5200C / Samsung UE46F8000
Standaard

Citaat:
Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...
Ed wat kan je af en toe toch raaskallen.

Marcel heeft helemaal gelijk en jij wil blijkbaar zijn punt niet begrijpen.
Een grote organisatie als Ziggo dient zijn zaakjes gewoon keurig op orde te hebben.
Zeker als het je core business is, dien je niet dit soort gigantische blunders te maken met een portal.
Denk je dat bijvoorbeeld een Rabobank zijn website online zet voordat ie 100% functioneel is?

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten