Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 november 2009, 12:16
aZzKiKr's schermafbeelding
aZzKiKr aZzKiKr is offline
Junior Member

Standaard

Ik krijg ook de "Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters." berichtgeving. Zowel in IE8 als Firefox 3.5.5. Het lijkt erop dat er een maximaal aantal karakters is. Als ik minder dan 500 karakters ingeef dan lijkt het wel te werken. Zodra ik er meer ingeef krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze geeft dus niet aan dat er een maximum aantal karakters is.

Helaas kan ik mijn kwestie niet in minder dan 500 karakters uitleggen dus heb ik er niets aan! Lijkt mij dan ook een beetje aan de lage kant die 500 karakters.
Oud 17 november 2009, 12:52
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aZzKiKr Bekijk bericht
Ik krijg ook de "Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters." berichtgeving. Zowel in IE8 als Firefox 3.5.5. Het lijkt erop dat er een maximaal aantal karakters is. Als ik minder dan 500 karakters ingeef dan lijkt het wel te werken. Zodra ik er meer ingeef krijg ik bovenstaande foutmelding. Deze geeft dus niet aan dat er een maximum aantal karakters is.

Helaas kan ik mijn kwestie niet in minder dan 500 karakters uitleggen dus heb ik er niets aan! Lijkt mij dan ook een beetje aan de lage kant die 500 karakters.
Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar:
Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Het webformulier is voor zover ik weet bedoeld voor korte vragen die niet dringend zijn.
Oud 17 november 2009, 12:54
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member

Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Standaard

500 niet genoeg om een storing uit te leggen? Ik word dan wel erg benieuwd wat dat dan mag zijn.
Oud 17 november 2009, 13:56
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
500 niet genoeg om een storing uit te leggen? Ik word dan wel erg benieuwd wat dat dan mag zijn.
Het gaat bij mij om een aantal dingen die verkeerd zijn gegaan bij de overstap naar Ziggo, dus niet om een storing o.i.d. 500 karakters inclusief spaties is een zin of 5-6. Da's dus echt niet zo heel veel! Vooral niet als er nogal wat mis is gegaan en je daar graag een oplossing voor wilt aandragen.

Aangezien je met zowel vragen als klachten terecht kan via het contactformulier zijn die 6 zinnen wel heel erg kort!

Daar komt bij dat een medewerker van de klantenservice me naar dit contactformulier heeft doorverwezen om e.e.a. goed uit te leggen.
Oud 17 november 2009, 16:13
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aZzKiKr Bekijk bericht
Het gaat bij mij om een aantal dingen die verkeerd zijn gegaan bij de overstap naar Ziggo, dus niet om een storing o.i.d. 500 karakters inclusief spaties is een zin of 5-6. Da's dus echt niet zo heel veel! Vooral niet als er nogal wat mis is gegaan en je daar graag een oplossing voor wilt aandragen.

Aangezien je met zowel vragen als klachten terecht kan via het contactformulier zijn die 6 zinnen wel heel erg kort!

Daar komt bij dat een medewerker van de klantenservice me naar dit contactformulier heeft doorverwezen om e.e.a. goed uit te leggen.
Dus zeg je dat je met heel veel klachten zit en gebeld wenst te worden. Simpel toch? Leg je het aan de telefoon uit.

...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
Oud 17 november 2009, 17:14
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Dus zeg je dat je met heel veel klachten zit en gebeld wenst te worden. Simpel toch? Leg je het aan de telefoon uit.

...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7D11 Safari/528.16
Zoals ik al eerder vermeld heb, ben ik door een medewerker van Ziggo's klantenservice naar het contactformulier doorverwezen omdat ik e.e.a. schriftelijk moest voorleggen. 5-6 zinnen zijn dan gewoonweg te weinig om de situatie goed uit te leggen.
Ik doe dat dus nu maar per brief. Het zou gewoon handiger geweest zijn als dit ook gewoon per e-mail kon zoals bij de meeste bedrijven.
Misschien heeft dit gewoonweg te maken met de migratie naar de nieuwe webomgeving en is het over een tijdje wel gewoon mogelijk.
Oud 18 november 2009, 08:43
meermeer's schermafbeelding
meermeer meermeer is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 50/5
Standaard

Ha hier hetzelfde probleem!!!

Echt superslecht. Ik moest ook in detail uitleggen etc. Werkt dat hele formulier niet! Als iig de melding nou goed was van minder dan 500 chars. Maar nee, minimaal 8. Lekker duidelijk. Ze hadden het zeker te druk bij de Helpdesk met beantwoorden van mail.

Het is al geruime tijd fout. Echt SLECHT.
Oud 18 november 2009, 23:25
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Cool

De sectie 'games' op de site komt die nog terug of
Oud 18 november 2009, 23:53
someone's schermafbeelding
someone someone is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: 2x CI+, Cisco 8485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
De sectie 'games' op de site komt die nog terug of
Bedoel je deze?
https://www.ziggo.nl/#spotlight/games
Oud 19 november 2009, 14:23
Enwee's schermafbeelding
Enwee Enwee is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus bundel
Standaard nieuwe website

De afgelopen 6 dagen heb ik slechts 1 keer in Mijn Ziggo kunnen kijken. Ik vraag me af wanneer Ziggo z'n zaakjes nu eindelijk eens op orde heeft.
Sinds het antwoord van Ziggo (zie bij Enwee 15 nov 19.52) werkt het nog steeds niet. Hoeveel weken moet ik het nog blijven proberen Ziggo?

Antwoord Ziggo 19 nov. 17.15
Geachte heer/mevrouw
Er is op dit moment helaas geen oplosdatum bekend.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Ziggo.

Laatst gewijzigd door Enwee; 19 november 2009 om 19:16 Reden: antwoord Ziggo
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten