Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 november 2009, 23:16
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Inderdaad, het enige dat www.ziggo.nl nu oplevert in Firefox is de volgende foutmelding:
Yep...
Oud 13 november 2009, 23:21
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hengelerweend Bekijk bericht
Ziet er wel goed uit en beter als de vorige site, maar om dan gelijk met "tienen" te gaan zitten gooien
Ik houd het op een 7 en als alles goed functioneert zou ik er nog een 8 voor over hebben.
Oeps dat wordt dus nu even een vijfje
De site staat nu even weer in de "prutsers"stand
Oud 14 november 2009, 11:31
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Prutserstand? En welke foutmelding krijgen jullie in Firefox?
Ik gebruik Firefox 3.5.5 en de site werkt bij mij uitstekend ^^
Oud 14 november 2009, 11:39
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Prutserstand? En welke foutmelding krijgen jullie in Firefox?
Ik gebruik Firefox 3.5.5 en de site werkt bij mij uitstekend ^^
Gisteravond was de website uit de lucht, nu doet ie het weer.
Oud 14 november 2009, 11:55
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Ah op zo'n manier Gisteravond was ik pre-occupied door vallende domino-steentjes
Oud 14 november 2009, 20:27
weskos1976's schermafbeelding
weskos1976 weskos1976 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z2 internet+telefonie(nog steeds)+TV Home digitaal totaal modem; motorola SB 5100
DTV: Samsung decoder type ??? + onlangs tegen wil en dank in de Humax decoder extra
Standaard Ziggo site, nieuw en oud

Heb ik het juist als ik denk dat Ziggo ergens, om en nabij vandaag met haar nieuwe site online gekomen is...?? Mijn normale ziggo startpagina startte vandaag niet op namelijk. Ik kreeg een melding met verlopen certificaten e.d. Na doorklikken kwam ik alsnog op Ziggo site, maar lay-out was anders dan ik gewend ben. Toevallig dat ik nou net een klacht wilde versturen via online contactformulier, dus ik inloggen ( wat overigens prima verliep ) en vervolgens naar de desbetreffende pagina. alle gegevens ingevuld en ik schat ongeveer ter groote van een A4 kantje aan tekst ingevuld met mijn klachten ( ik ben klaar met telefonisch benaderen van helpdesk, want ik ben nu inmiddels 3 maanden verder en niets opgeschoten.... ). Vervolgens wil ik het versturen door op OK te klikken, stuurt de pagina mij terug naar het tekstvak, waarboven in rood, met uitroepteken, staat vermeld dat het veld verplichte ingave van minimaal 8 karakters vereist... Ik heb er zeker minimaal 800 ingevuld, maar denk je dat hij verstuurd....nooit een keer..!!! Ben uit ervaring gewend dat wanneer je teveel invult, het veld dit vanzelf wel aangeeft of stopt. bij Ziggo niet het geval, dus ik denk; lekker doortypen.. Heb nog zoveel te vermelden >> Uiteindelijk begint de pagina te zieken met opmerking dat ik minimaal 8 karakters moet invullen.. Nergens een vermelding dat mijn minimale 800 karakters er teveel kunnen zijn, dus ga ik niet vanuit, maar krijg het verrekte bericht echt niet verzonden... en dat terwijl ik hiervoor al maximaal flauw was van Ziggo. Waar kan ik m'n gal nu kwijt dan...!?? RADAR misschien..?? Of ben ik dan een stereotype flauw abonnee...?? Ben al sinds Rendo de Kooi ( ca. 12 jr. geleden ) aangesloten, maar sinds het Ziggo is gaan heten heb ik nog nooit zulke flaters meegemaakt... Echt waar... Huilen en lachen tegelijk..!! Wat een aanfluiting en waar halen ze het personeel vandaan... Ze kunnen beter de helpdesk opdoeken.. Doen ze meer goed dan kwaad mee... al moet ik zeggen dat ik via dit forum wel goed geholpen ben, waar het via telefoon nog nooit tot goed einde is gebracht...!!!! Dat dan weeer wel, dus medewerkers van Ziggo op dit forum, niets dan lof....!!!! Kan ik bij jullie alsnog m'n klachten kwijt via hier misschien..?? Heb er via andere weg absoluut geen vertrouwen meer in.... Sorry te moeten zeggen, maar lucht enigszins toch op......

HELP....!!!!
Oud 14 november 2009, 21:17
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door weskos1976 Bekijk bericht
Heb ik het juist als ik denk dat Ziggo ergens, om en nabij vandaag met haar nieuwe site online gekomen is...?? Mijn normale ziggo startpagina startte vandaag niet op namelijk. Ik kreeg een melding met verlopen certificaten e.d. Na doorklikken kwam ik alsnog op Ziggo site, maar lay-out was anders dan ik gewend ben. Toevallig dat ik nou net een klacht wilde versturen via online contactformulier, dus ik inloggen ( wat overigens prima verliep ) en vervolgens naar de desbetreffende pagina. alle gegevens ingevuld en ik schat ongeveer ter groote van een A4 kantje aan tekst ingevuld met mijn klachten ( ik ben klaar met telefonisch benaderen van helpdesk, want ik ben nu inmiddels 3 maanden verder en niets opgeschoten.... ). Vervolgens wil ik het versturen door op OK te klikken, stuurt de pagina mij terug naar het tekstvak, waarboven in rood, met uitroepteken, staat vermeld dat het veld verplichte ingave van minimaal 8 karakters vereist... Ik heb er zeker minimaal 800 ingevuld, maar denk je dat hij verstuurd....nooit een keer..!!! Ben uit ervaring gewend dat wanneer je teveel invult, het veld dit vanzelf wel aangeeft of stopt. bij Ziggo niet het geval, dus ik denk; lekker doortypen.. Heb nog zoveel te vermelden >> Uiteindelijk begint de pagina te zieken met opmerking dat ik minimaal 8 karakters moet invullen.. Nergens een vermelding dat mijn minimale 800 karakters er teveel kunnen zijn, dus ga ik niet vanuit, maar krijg het verrekte bericht echt niet verzonden... en dat terwijl ik hiervoor al maximaal flauw was van Ziggo. Waar kan ik m'n gal nu kwijt dan...!?? RADAR misschien..?? Of ben ik dan een stereotype flauw abonnee...?? Ben al sinds Rendo de Kooi ( ca. 12 jr. geleden ) aangesloten, maar sinds het Ziggo is gaan heten heb ik nog nooit zulke flaters meegemaakt... Echt waar... Huilen en lachen tegelijk..!! Wat een aanfluiting en waar halen ze het personeel vandaan... Ze kunnen beter de helpdesk opdoeken.. Doen ze meer goed dan kwaad mee... al moet ik zeggen dat ik via dit forum wel goed geholpen ben, waar het via telefoon nog nooit tot goed einde is gebracht...!!!! Dat dan weeer wel, dus medewerkers van Ziggo op dit forum, niets dan lof....!!!! Kan ik bij jullie alsnog m'n klachten kwijt via hier misschien..?? Heb er via andere weg absoluut geen vertrouwen meer in.... Sorry te moeten zeggen, maar lucht enigszins toch op......

HELP....!!!!
Ik geef het op ....

als je dit zo hebt ingevoerd op de site, kan ik best begrijpen dat er niets aan gedaan word !
punten, komma's en andere leestekens / zinafsluitingen als entertoets ?

Maar ga naar het juiste topic, of start er een in het juiste deel....
Oud 14 november 2009, 21:31
weskos1976's schermafbeelding
weskos1976 weskos1976 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z2 internet+telefonie(nog steeds)+TV Home digitaal totaal modem; motorola SB 5100
DTV: Samsung decoder type ??? + onlangs tegen wil en dank in de Humax decoder extra
Standaard

...dat er niets aan gedaan wordt...

En wat is uw functie bij Ziggo...?? Heb je misschien meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site..?? Proef enige ondertoon.. Begrijpbaar lezen heb je sinds de basisschool nog steeds moeite mee schijnbaar...... Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven door de juiste knopjes op je toetsenbord in te hebben gedrukt.. Oefening baart kunst..!!! Keep On Trying..!!!
Oud 14 november 2009, 21:35
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

Standaard

Doe eens niet zo flauw... uit je eerdere reactie viel alleen op te maken dát je een klacht hebt, niet welke deze is. En ja, Ziggo heeft een nieuwe site en nee, deze werkt nog niet goed waardoor oa het contactformulier niet altijd werkt zoals zou moeten.
Maar zoals ik al zei, uit jouw reactie valt verder absoluut niet op te maken wat je probleem verder is (waarvoor je dus dat formulier in wilde vullen), dus vandaar dat er werd gesuggereerd om in het juiste deel een topic aan te maken waarin je het probleem uiteenzet zodat men je kan helpen.
Oud 14 november 2009, 21:44
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door weskos1976 Bekijk bericht
...dat er niets aan gedaan wordt...

En wat is uw functie bij Ziggo...?? Heb je misschien meegewerkt aan het tot stand komen van de nieuwe site..?? Proef enige ondertoon.. Begrijpbaar lezen heb je sinds de basisschool nog steeds moeite mee schijnbaar...... Maar toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven door de juiste knopjes op je toetsenbord in te hebben gedrukt.. Oefening baart kunst..!!! Keep On Trying..!!!

Tsssssssss. En nu naar bed, jij.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten