Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 oktober 2009, 16:49
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rindhart Bekijk bericht
Dat is inderdaad wat er op hun website staat, als je echter klantenservice lijn 0900 - 9596 belt zul je zien dat het 0,1 p/m is, dus 10x minder.
Eerst even Hans Anders bezoeken
http://www.telfort.nl/over/organisat...dres/internet/

Bezoekadres

Voor vragen kunt u altijd een van de Telfort winkels bezoeken. De Telfort winkels zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 0900-9596. De kosten voor een gesprek met onze klantenservice zijn 30 cent per minuut met een maximum van € 15, - per gesprek. Daarnaast worden eventueel kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.

en.............succes met Telfort
Oud 8 oktober 2009, 17:50
schoft's schermafbeelding
schoft schoft is offline
Banned User

Ziggo Internet: aie-extra / ubee evn3200
Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad wat er op hun website staat, als je echter klantenservice lijn 0900 - 9596 belt zul je zien dat het 0,1 p/m is, dus 10x minder.
En idd gebeld.
De kosten voor dit gesprek zijn 1, één eurocent per minuut zegt dan het
robot mevrouwtje....

Doet, Anders aan gehoorapparaten dan ?
Oud 8 oktober 2009, 18:00
Hengelerweend's schermafbeelding
Hengelerweend Hengelerweend is offline
Inactieve account

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schoft Bekijk bericht
En idd gebeld.
De kosten voor dit gesprek zijn 1, één eurocent per minuut zegt dan het
robot mevrouwtje....

Doet, Anders aan gehoorapparaten dan ?
Dit tarief is dan ook TIJDELIJK.
http://webwereld.nl/nieuws/63918/tel...ml#source=sub3

Nu maar weer snel ON-topic, want het is tenslotte géén TELFORT forum
Oud 9 oktober 2009, 01:13
rindhart's schermafbeelding
rindhart rindhart is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
Het begint hier gelijk te stinken. Ga lekker weg dan en vervuil het forum hier niet, met dat vieze spijkers op laag water zoeken...

Je wist van te voren wat alles ging kosten (men vraagt jou een handtekening voor akkoord), lekker makkelijk, mosterd na de maaltijd.

Zo zielig, die mensen die ineens wel alles kunnen opnoemen wat niet goed is, als er iets fout gaat. Op zich niet erg, maar ze halen alles er bij...

Frustie heet zoiets...
Ik zei ook dat ik gefrustreerd ben, of heb je het niet voorbij zien gaan? Je bent eigenlijk de eerste hier in deze topic die met zijn flipgedrag iets onnuttigs zegt. Je moet niet geïrriteerd raken omdat je geen verschil tussen omzet en winst ziet, mijn schuld niet, maak eerst je school af.
Bovendien nee, ik had niet verwacht dat ze niet bereid waren om medewerking te verlenen in de buitengewone situatie waarin hun klant niet bij zijn abonnement gegevens kan, ik heb daar uiteraard ook niet voor getekend dus houd a.u.b. op met je zielige kinderachtige opmerkingen.

Jullie drukken mij allemaal zinloos inhoud van hetzelfde linkje voor de neus, ik zeg alleen dat ik met Telfort laatst meerdere malen contact heb gehad en de kosten voor het gesprek zijn 0,1 p/m, bel maar kom je er zelf achter.
Het ging mij bovendien vooral niet om het feit dat je daar überhaupt voor betalen moet, maar dat je dus in DIT geval gedwongen was om te bellen en dus GEDWONGEN was om te betalen, waarbij je TOCH niet geholpen werd. Nog duidelijker kan ik het niet maken, lees het verhaal anders maar nog eens. BTW wat het bovenstaande linkje betreft:
"
Omdat Telfort zelf de situatie "onacceptabel" vindt, is het tarief van de telefonische klantenservice tijdelijk verlaagd naar 1 cent per minuut."
Het blijkt toch niet zo moeilijk te zijn om je klanten soms tegemoet te komen of wel soms?

Al met al is het nu wel eindelijk allemaal goed gegaan. Ik ben na al dat ellende aan beide nummers net op tijd gekomen en the deal is eindelijk per 1 november off, nu nog op de tweede draak wachten à KPN. Ik zie trouwens dat ‘Mijn Ziggo’ inmiddels weer in de lucht is, als dat nu voor mij niet meer nodig is natuurlijk, typisch. De groeten.
Oud 9 oktober 2009, 01:16
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:

Ik zei ook dat ik gefrustreerd ben, of heb je het niet voorbij zien gaan? Je bent eigenlijk de eerste hier in deze topic die met zijn flipgedrag iets onnuttigs zegt. Je moet niet geïrriteerd raken omdat je geen verschil tussen omzet en winst ziet, mijn schuld niet, maak eerst je school af.
Bovendien nee, ik had niet verwacht dat ze niet bereid waren om medewerking te verlenen in de buitengewone situatie waarin hun klant niet bij zijn abonnement gegevens kan, ik heb daar uiteraard ook niet voor getekend dus houd a.u.b. op met je zielige kinderachtige opmerkingen.

Jullie drukken mij allemaal zinloos inhoud van hetzelfde linkje voor de neus, ik zeg alleen dat ik met Telfort laatst meerdere malen contact heb gehad en de kosten voor het gesprek zijn 0,1 p/m, bel maar kom je er zelf achter.
Het ging mij bovendien vooral niet om het feit dat je daar überhaupt voor betalen moet, maar dat je dus in DIT geval gedwongen was om te bellen en dus GEDWONGEN was om te betalen, waarbij je TOCH niet geholpen werd. Nog duidelijker kan ik het niet maken, lees het verhaal anders maar nog eens.

Al met al is het nu wel eindelijk allemaal goed gegaan. Ik ben na al dat ellende aan beide nummers net op tijd gekomen en the deal is eindelijk per 1 november off, nu nog op de tweede draak wachten à KPN. Ik zie trouwens dat ‘Mijn Ziggo’ inmiddels weer in de lucht is, als dat nu voor mij niet meer nodig is natuurlijk, typisch. De groeten.
Grappig dat ze mij altijd weer quoten... toch de kunst van de gevoelige snaartje raken en dan nog zeggen ze nog iets. Jij mag van mij het laatste woord hebben

Suc6 man, het is je gegund.
Oud 9 oktober 2009, 01:42
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed Bekijk bericht
toch de kunst van de gevoelige snaartje raken en dan nog zeggen ze nog iets
LOL en hier heb je dus prima een voorbeeld van. Dude jouw probleem is dat je niets nuttigs te vertellen hebt maar al te graag deel wilt nemen aan een discussie waardoor je alleen mensen irriteert. Denk je een gevoelige snaar geraakt te hebben door het over jantje, pietje, k*tje en mosterd te hebben? Wellicht moet je ook van dit spreekwoord eerst definitie opvragen. Echt respect!
Oud 9 oktober 2009, 01:50
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
LOL en hier heb je dus prima een voorbeeld van. Dude jouw probleem is dat je niets nuttigs te vertellen hebt maar al te graag deel wilt nemen aan een discussie waardoor je alleen mensen irriteert. Denk je een gevoelige snaar geraakt te hebben door het over jantje, pietje, k*tje en mosterd te hebben? Wellicht moet je ook van dit spreekwoord eerst definitie opvragen. Echt respect!
Lees het topic eens door... wie irriteert wie. Punt.
Oud 9 oktober 2009, 11:46
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Wat ik enigszins dom vind van jou rindhart (of nouja dom... onhandig) is dat je niet al eerder achter die inloggegevens aan bent gegaan. Je wist al een jaar dat je niet in kon loggen en daarmee je facturen niet kon zien (wat mij toch wel zéér prettig lijkt omdat je toch graag wil weten waar je voor betaalt). Waarom ben je er dan nooit eerder achteraan gegaan?
Oud 10 oktober 2009, 01:11
Junior Member

Standaard

Ah ja wellicht het lesje voor in de toekomst om deze dingen altijd bij te houden. Ik heb gewoon niet verwacht dat het zo zeer tegen zou vallen juist op het moment waarop ik iets van hun nodig had, en ik wou daar eigenlijk alleen maar weg. Ik dacht namelijk dat de facturen gewoon in mijn email box te vinden waren, vandaar dat ik toen erin wou komen, maar daar zit alleen een linkje in naar MijnZiggo en als je daar weer niet bij kunt is het al gauw einde oefening. Ik had uiteraard ook op mijn rekening kunnen kijken en zelf achter proberen te komen welke nummers ik allemaal nodig had, misschien dat het daar ergens bij staat vermeld, maar eerlijk gezegd vond ik het gemakkelijker om gewoon te bellen.
Oud 10 oktober 2009, 01:19
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Maar als je een email krijgt van Ziggo omtrent de factuur, staat daar dan niet de klantnummer?? Zoals dit:
Geachte heer/mevrouw XXXXX,

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in via
Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op mijn Ziggo

Inloggen op MijnZiggo:

Wilt u uw factuur bekijken? Log dan in op MijnZiggo.
Hiervoor heeft u een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.
Heeft u nog geen inloggegevens voor MijnZiggo, dan kunt u deze eenvoudig aanmaken op onze website.
Daarbij heeft u uw klantnummer (XXXXXXXX) nodig.( hier staat mijn klantnr.)

Heeft u al een MijnZiggo account, maar bent u vergeten wat uw gebruikersnaam is of bent u uw wachtwoord vergeten ?
Dan kunt u deze gegevens eenvoudig achterhalen via http://www.ziggo.nl
Ook hierbij heeft u uw klantnummer (XXXXXX) nodig. ( staat mijn klant nr.)

Bä®bä®îäñ
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten