Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 november 2009, 16:26
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mejute10 Bekijk bericht
jahoor, het typenummer heb ik van de tv afgehaald.
Dan is het zeer vreemd dat de CI+ CAM via de TV laat weten dat het CI+ slot niet voldoet aan de CI+ specificaties. Het vervelende is dat je nu van Samsung Duitsland afhankelijk bent in de hoop dat die ooit nog eens met een firmware update gaan komen die dat probleem verhelpt voor zover dat al te verhelpen is via een firmware update voor je TV.
Oud 18 november 2009, 22:10
Droopy's schermafbeelding
Droopy Droopy is offline
Junior Member

Standaard

@mejute10

Ik heb ook een duits model maar uit de 8000 serie, werkend met ci+, neotion cam en 2006.0 firmware. (zelfde firmware voor NL en D) In je andere post gaf je aan problemen te hebben met de digitale zenders. Je moet eerst zorgen dat je NED1 HD werkend hebt zonder CAM. Zie ook de handleidingen die hier rondzwerven. Succes.
Oud 25 november 2009, 14:06
mejute10's schermafbeelding
mejute10 mejute10 is offline
Junior Member

DTV: CI+ van Samsung
Standaard Update

Inmiddels nog geen tv via ci+. Samsung geeft melding dat tv niet CI+ is omdat die productcode niet op haar lijstje stond. Ze snapte niet echt dat haar lijstje alleen de nederlandse types bevatte en niet de duitse 7090 types die volgens de duitse samsung site, wel CI+ bezitten. Gelukkig was de leverancier van de tv, plasmavisie (hulde), bereid om er achteraan te gaan en hebben contact gezocht met Samsung, ze verwachten dat Samsung ze in de kou laat staan en hebben aangeboden langs te komen met voor de zekerheid een nieuwe tv om te kijken of ze het CI+ aan de praat krijgen.

Opvallend was dat ze vertelde dat tot een tijdje terug niemand problemen had met het installeren van ci+ maar bij de laatste leverantie dat ze nog een tv hadden geleverd waarbij het niet lukte.
Oud 26 november 2009, 00:57
Droopy's schermafbeelding
Droopy Droopy is offline
Junior Member

Standaard

Vervelend, maar goed opgelost van de winkelier. Heb je wel ontvangst van NL1 HD zonder de CAM ?
Oud 30 november 2009, 15:50
Junior Member

Standaard Update

Vandaag is Plasmavisie keurig langsgeweest om de tv te bekijken (super service natuurlijk). Ze kwamen er achter dat het signaal volstrekt onvoldoende is om goed tv te ontvangen en dat daar waarschijnlijk de oorzaak van het CI+ probleem ligt. Ziggo gebeld, woensdag komt er een monteur om ook te meten, we zullen zien.
Oud 10 december 2009, 10:39
Junior Member

Standaard 2e update

Ik blijf maar even updaten, wellicht helpt het iemand anders met dezelfde problemen. Ziggo is langsgeweest, conclusie: door splitter wordt signaal te zwak. De electricien die het heeft aangelegd heeft er een versterker tussengezet en alles is kraakhelder. Verder vindt de tv de digitale zenders ook makkelijk nu. CI+ werkt nog steeds niet direct komt de melding "your host is not fully ci+ compliant" en wederom komt Plasmavisie weer langs om het op te lossen.
Oud 21 december 2009, 09:34
Junior Member

Standaard 3e update

Vorige week is Plasmavisie voor de 2e keer langsgeweest en kregen het niet voor elkaar om Digitale tv via de CI+ module aan de praat te krijgen, nu wordt toch gedacht dat het aan de tv ligt en vandaag wordt de tv omgeruild. Wederom hulde aan Plasmavisie, ik denk niet dat mensen van de Block of BCC zo'n goede ondersteuning zouden geven.
Oud 21 december 2009, 09:54
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Vorige week is Plasmavisie voor de 2e keer langsgeweest en kregen het niet voor elkaar om Digitale tv via de CI+ module aan de praat te krijgen, nu wordt toch gedacht dat het aan de tv ligt en vandaag wordt de tv omgeruild. Wederom hulde aan Plasmavisie, ik denk niet dat mensen van de Block of BCC zo'n goede ondersteuning zouden geven.
Meneer van de Block is persoonlijk na werktijd mijn kapotte smit module komen omruilen voor een nieuwe en heeft alle tv opties nagelopen en via het service menu alle instellingen voor contrast en dergelijke optimaal gezet en een volledige calibratie gedaan,het enige dat hij wenste te accepteren zijn 2 kopjes koffie.
Daarvoor heeft hij persoonlijk mijn model dat in Leiden uitverkocht was,met de auto uit de vestiging Alphen aan den Rijn gehaald en na werktijd bij mij thuis gezet omdat ik anders 3 dagen had moeten wachten tot Samsung ze weer had uitgeleverd.
Dus ook de grotere zaken kennen het woordje service prima.
Oud 29 december 2009, 23:32
Jackhammer68's schermafbeelding
Jackhammer68 Jackhammer68 is offline
Junior Member

DTV: ziggo module
Standaard ue46b7090wpxzg

Heb het dezelfde probleem. De ziggo module wordt niet gezien door de tv.
Heb in eerste instantie een ue46b7000wpxxn besteld maar deze was niet voorradig volgens leverancier.
Zou toen een 7020 krijgen met dezelfde specificaties waarbij ik de ziggo module kon installeren. Voor hetzelfde geld ook nog meneer!!!!
Gisteren de tv binnen gekregen en zelfs op de doos en bon staat ue46b7000.
Na het uitpakken alles geinstalleerd en de module geplaatst.
Ziggo en samsung gebeld en kreeg tehoren dat ik goed moest kijken welk typenummer ik had gekregen. Conclusie: de ue46b7090wpxzg bestemd voor de duitse markt. Tevens CI+. Maar hij doet niets.
Weet iemand raad????
Oud 29 december 2009, 23:36
Jackhammer68's schermafbeelding
Jackhammer68 Jackhammer68 is offline
Junior Member

DTV: ziggo module
Standaard

Citaat:
jahoor, het typenummer heb ik van de tv afgehaald.
En hoe is het nu verder gegaan???
Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem als jij.
Gisteren geleverd en vandaag al ellende.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten