Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 september 2009, 08:28
M1ke's schermafbeelding
M1ke M1ke is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung .....
Question Your host is not fully CI+ compliant

Ik heb afgelopen weekend een UE55B7020 besteld na gebeld te hebben met de winkel of dit wel het juiste type was (dus met ondersteuning voor CI+). Gisteren de TV ontvangen en tot mijn verbazing stond op de doos het typenr UE55B7020WWXXC, volgens mij dus niet CI+. Ik heb met de winkel gebeld en daar werd mij verteld dat Samsung dmv een software update zou hebben gezorgd dat ook dit type met CI+ werkt. Mij is toegezegd dat ik mocht proberen of ik de boel aan het werk kon krijgen met de nieuwe firmware en als het niet lukt dat de TV omgeruild zal worden. Ik heb de nieuwe firmware (ver.T-CHU7DEUC-2008.02)geinstalleerd maar ik krijg de melding 'Your host is not fully CI+ compliant' als ik de CI+ module er in doe.
Weet iemand of het inderdaad waar is dat Samsung mbv een firmware update heeft gezorgd dat de WWXXC types ook CI+ ondersteunen? Het lijkt mij persoonlijk sterk, volgens mij is het een hardwarematig iets. Maar.... je kunt het nooit helemaal zeker weten.
Oud 30 september 2009, 11:07
double0dennis's schermafbeelding
double0dennis double0dennis is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Z2
Standaard

Er is al een uitgebreide discussie gaande over dit probleem:
T2W en T2P, Samsung geeft niet thuis.
Oud 30 september 2009, 22:59
Mark Jacobs's schermafbeelding
Mark Jacobs Mark Jacobs is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Standaard
Standaard Samsung UE 46B6000VWXXN - CI+ compatable

Meerdere keren geprobeerd om de Ziggo CI+ kaart te installeren. Ned 1 lijkt goed te werken. Andere kanalen lukt niet. Verder geeft hij aan Host not fully compliant. Moet ik software upgraden of is de TV toch niet compatable?
Kan iemand adviseren?
Thx, Mark
Oud 30 september 2009, 23:08
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark Jacobs Bekijk bericht
Meerdere keren geprobeerd om de Ziggo CI+ kaart te installeren. Ned 1 lijkt goed te werken. Andere kanalen lukt niet. Verder geeft hij aan Host not fully compliant. Moet ik software upgraden of is de TV toch niet compatable?
Kan iemand adviseren?
Thx, Mark
De CI+ Cam zal niet werken met jou versie, alleen de P series. Enige opties zijn : Alphacrypt module( wat niet ondersteund wordt door Ziggo) of een STB.

Bä®bä®îäñ
Oud 30 september 2009, 23:09
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark Jacobs Bekijk bericht
Dat is al vele keren hier besproken: Een WXXN heeft een standaard DVB CI slot en geen CI+ slot. Daarvoor moet je de PXXN uitvoering van dezelfde TV hebben. Gaar dus niet werken.
Oud 18 november 2009, 11:09
mejute10's schermafbeelding
mejute10 mejute10 is offline
Junior Member

DTV: CI+ van Samsung
Standaard Samsung 7090 "host not fully ci+ compliant"

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb een Samsung ue46B7020 (led tv) besteld en staat ook op de bon, echter het blijkt een Samsung ue46b7090 (duits model?) te zijn. De leverancier doet het vrij makkelijk af door telkens te verwijzen naar de handleiding van ziggo maar ik blijf de melding "your host is not CI+ compliant" krijgen. Via de specs (modelnummer) op de duitse Samsung site heb ik gezien dat het wel een CI+ geschikt toestel is. Ik heb inmiddels wel de laatste Firmware geinstalleerd.

Verder lukt het me niet om de digitale kanalen te vinden via de door ziggo opgegeven frequentie en netwerknummer, hij vindt wel een aantal (ca 100) kanalen via volledig zoeken. Overigens komt er dan geen NED 1 hd in beeld. Ik heb de kabels getest (gewoon analoog zoeken) en het beeld is verder prima (natuurlijk niet HD wat ik uiteraard wel wil) de kabels zijn dus goed. Iemand suggesties?
Oud 18 november 2009, 12:08
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mejute10 Bekijk bericht
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb een Samsung ue46B7020 (led tv) besteld en staat ook op de bon, echter het blijkt een Samsung ue46b7090 (duits model?) te zijn. De leverancier doet het vrij makkelijk af door telkens te verwijzen naar de handleiding van ziggo maar ik blijf de melding "your host is not CI+ compliant" krijgen. Via de specs (modelnummer) op de duitse Samsung site heb ik gezien dat het wel een CI+ geschikt toestel is. Ik heb inmiddels wel de laatste Firmware geinstalleerd.
Geef eerst eens het exacte type nummer, dus niet alleen "UE46B7090" maar ook het restant van dat type nummer. Verder vrees ik dat je het wel kan vergeten dat de CI+ CAM gebruikt kan worden als er nu al gemeld wordt dat de TV niet CI+ geschikt is. Er zit waarschijnlijk een standaard DVB CI slot in gezien die foutmelding.
Oud 18 november 2009, 13:51
Junior Member

Standaard

Het is de UE46B7090WPXZG, zie link:
http://av.samsung.de/produkte/detail...b-ef541041118c

Hier staat toch duidelijk dat het CI+ is.
Oud 18 november 2009, 14:51
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mejute10 Bekijk bericht
Het is de UE46B7090WPXZG, zie link:
http://av.samsung.de/produkte/detail...b-ef541041118c

Hier staat toch duidelijk dat het CI+ is.
Je hebt het volledige type nummer toch wel van de type informatie op de TV gelezen en niet van deze website? Ik stel die vraag omdat de Duitse website zelf al aangeeft dat er meerdere modellen van die UE46B7090 in omloop zijn, dus is er maar één nummer dat uitsluitsel geeft en dat is het nummer zoals dat op het type plaatje achterop de TV wordt weergegeven.
Oud 18 november 2009, 15:23
Junior Member

Standaard

jahoor, het typenummer heb ik van de tv afgehaald.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten