Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Mededelingen

Ziggo Gebruikers Forum Algemene informatie, vragen en opmerkingen over ziggo-gebruikers.nl

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 oktober 2009, 13:34
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.bruiker Bekijk bericht
Ik vind een FAQ een prima idee,maar zie helaas wel dat veel bezoekers totaal niet in topics kijken,hun berichten argeloos in het eerste het beste forumdeel droppen,vaak niet eens reageren op suggesties enz enz.
Dan heb je straks een mooie FAQ maar 9 van de 10 keer zal men er niet naar kijken of staat er een opmerking onder,zie de FAQ.
Is het, goed bedoeld,niet zonde van de tijd die er in zo'n FAQ gestoken wordt ?
Topics doorzoeken of doorploegen op zoek naar het antwoord is niet altijd makkelijk, soms zie je door de bomen het bos niet meer.

Een FAQ kan alle relevante zaken bij mekaar zetten, zodat (als mensen er eenmaal op gewezen zijn) men snel en overzichtelijk antwoorden op de meestgestelde vragen kan vinden. Op zich is er dan toch niks mee met "zie de FAQ"?
Oud 28 oktober 2009, 13:48
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Nee, want mensen zullen zeker vragen blijven stellen omdat veel problemen in eerste instantie 'uniek' lijken voor de vragenstellers. Door de andere forumbezoekers kan dan verwezen worden naar de juiste FAQ en hoeven ze niet elke keer het hele verhaal opnieuw te doen.
Oud 28 oktober 2009, 18:24
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Ik vind een FAQ een prima idee,maar zie helaas wel dat veel bezoekers totaal niet in topics kijken,hun berichten argeloos in het eerste het beste forumdeel droppen,vaak niet eens reageren op suggesties enz enz.
Dan heb je straks een mooie FAQ maar 9 van de 10 keer zal men er niet naar kijken of staat er een opmerking onder,zie de FAQ.
Ik denk dat er verschillende mensen zijn, die allen op verschillende manieren hulp zoeken. Jouw soort zal er ook zijn. Er zijn ook veel mensen die wel eerst googlen en in faq's kijken naar informatie. Maar als die mensen er niet uitkomen is er altijd nog de mogelijkheid om de vraag in het forum te stellen. Ze kunnen door de informatie uit de faq dan ook slimmere vragen stellen. Dus ja een faq kan nuttig zijn.
Oud 29 oktober 2009, 10:36
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Ik denk dat er verschillende mensen zijn, die allen op verschillende manieren hulp zoeken. Jouw soort zal er ook zijn. Er zijn ook veel mensen die wel eerst googlen en in faq's kijken naar informatie. Maar als die mensen er niet uitkomen is er altijd nog de mogelijkheid om de vraag in het forum te stellen. Ze kunnen door de informatie uit de faq dan ook slimmere vragen stellen. Dus ja een faq kan nuttig zijn.
Ik denk ook dat een FAQ een goede bijdrage kan leveren aan een forum..
@admins, misschien een optie om het een en ander toe te voegen aan het forum. Ik bedoel, zo was er laatst op het forum een ' groene frame' te zien omtrent de 'weegschaal en punten', misschien een optie om dat in te voegen in de trant van: TIP, heb je voor je hier een vraag stelt, de FQA al gelezen?
Of iets anders van die strekking...

Bä®bä®îäñ
Oud 30 november 2009, 22:01
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Hallo allemaal,

door wat leuk (Trouwen) & minder leuke (overlijden) omstandigheden heb ik weinig tijd gehad om verder te gaan met dit onderwerp (F.A.Q.) ik zal daarom contact op nemen met de forumleiding om te vragen als het goed is dat ik verder ga met het opzetten van dit gene...

groet,
Oud 30 november 2009, 22:44
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Hallo allemaal,

door wat leuk (Trouwen) & minder leuke (overlijden) omstandigheden heb ik weinig tijd gehad om verder te gaan met dit onderwerp (F.A.Q.) ik zal daarom contact op nemen met de forumleiding om te vragen als het goed is dat ik verder ga met het opzetten van dit gene...

groet,
Ik vond het al wat rustig worden in dit draadje, maar ik wou zeker niet aandringen. Ik ben blij dat je het niet vergeten hebt. Puntjes voor jou.
Oud 30 november 2009, 23:45
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Standaard

Als ik ergens een bijdrage kan doen, hou ik me aanbevolen.
Misschien kan eventueel iemand mijn intenties, text, aanpassen als ik weer eens niet goed uit me woorden kan komen.
Oud 11 april 2010, 13:46
digiproof's schermafbeelding
digiproof digiproof is offline
Junior Member

DTV: Samsung
Standaard

Uitstekend idee! Laat gerust weten hoe we hieraan mee kunnen werken

Digiproof

Citaat:
Beste allemaal,

In de wandelgangen op dit forum is er al een poos het idee om een F.A.Q. te schrijven voor Ziggo-abonnees. We zijn daarom ook opzoek naar mensen die ons hier mee willen helpen.

Gezien de hoeveelheid (dubbele) vragen die gesteld worden kan deze F.A.Q. een handige tool worden om mensen met problemen en/of vragen te helpen.
In eerste instantie zal dit opzetten gebeuren op een afgesloten deel van het forum, hier kunnen we dan eerst bespreken hoe, wat en wie. Wanneer het hele proces voltooit is gaat de F.A.Q. online en hebben we daar met z’n alleen erg veel gemak van.

Dus nogmaals het verzoek;

Ben jij iemand die constructief mee wil helpen om dit forum een volgende stap omhoog te brengen meld je dan aan. Dit kan door de reageren op dit Topic maar ook via PM.

Als laatste wil ik de Ziggo medewerkers op dit forum ook wijzen op het feit dat dit geheel anoniem kan, ik hoop ook dat jullie mee willen werken aan dit initiatief.

p.s. het bovenstaande geld voor alle disciplines (Digitale TV en Internet/telefonie)
Oud 26 september 2010, 20:33
ziggoinstallateur's schermafbeelding
ziggoinstallateur ziggoinstallateur is offline
Junior Member

Ziggo Internet: docsis
DTV: ?
Standaard cablefaq en meer

Mischien dat cablefaq jullie een handje kan helpen, probeer eens (...) voor informatie. Ik denk het wel namelijk.

Groetjes

Citaat:
Beste allemaal,

In de wandelgangen op dit forum is er al een poos het idee om een F.A.Q. te schrijven voor Ziggo-abonnees. We zijn daarom ook opzoek naar mensen die ons hier mee willen helpen.

Als laatste wil ik de Ziggo medewerkers op dit forum ook wijzen op het feit dat dit geheel anoniem kan, ik hoop ook dat jullie mee willen werken aan dit initiatief.

(...) mod-edit: e-mailadres weggehaald ivm spam-bots. Gelieve gebruiker een PB te sturen.

Laatst gewijzigd door mod-5; 27 september 2010 om 11:43
Oud 29 september 2010, 16:10
piotje's schermafbeelding
piotje piotje is offline
Ziggo Monteur

Ziggo Internet: alles in 1 EXTRA
DTV: cisco 8455 / cisco 8485
Standaard faq

ik wil ook wel een bijdrage leveren
gr,

Citaat:
Beste allemaal,

Gezien de hoeveelheid (dubbele) vragen die gesteld worden kan deze F.A.Q. een handige tool worden om mensen met problemen en/of vragen te helpen.
In eerste instantie zal dit opzetten gebeuren op een afgesloten deel van het forum, hier kunnen we dan eerst bespreken hoe, wat en wie. Wanneer het hele proces voltooit is gaat de F.A.Q. online en hebben we daar met z’n alleen erg veel gemak van.

Dus nogmaals het verzoek;

Ben jij iemand die constructief mee wil helpen om dit forum een volgende stap omhoog te brengen meld je dan aan. Dit kan door de reageren op dit Topic maar ook via PM.

p.s. het bovenstaande geld voor alle disciplines (Digitale TV en Internet/telefonie)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl > Ziggo Gebruikers Forum

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten