Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 november 2009, 09:43
jwijnands's schermafbeelding
jwijnands jwijnands is offline
Member

Standaard

Sorry maar da's onzin. Op m'n analoge TV had ik gewoon een teletekst pagina met ondertitels (pag 888) ! Dat wil ik op m'n nieuwe tv ook weer!
Oud 19 november 2009, 09:53
madheis's schermafbeelding
madheis madheis is offline
Junior Member

DTV: 37PFL8404H/12
Standaard

Hee jwijnands

Tafkap72 zegt alleen dat de teletekst nu alleen op de andere zenders werkt als je de .66 firmware draait. Deze is nu alleen nog maar op de 9000 serie te krijgen, maar hopelijk binnenkort ook op de overige series! Waardonder de 8000 serie, die jij bezit!

Dus nog even geduld hebben tot er een nieuwe firmware komt die het teletekst probleem ook voor de overige series oplost!

Laatst gewijzigd door madheis; 19 november 2009 om 09:55 Reden: username aangepast
Oud 19 november 2009, 12:20
Member

Standaard

Dan had ik 'm misschien verkeerd begrepen.

Net even gechat met Bas van de philips support website. Hij zei 't zelfde, 't werkt nu al in de 9000 series firmware en voor de 8000 serie moet er binnenkort weer een nieuwe versie komen.
Oud 19 november 2009, 12:23
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwijnands Bekijk bericht
Dan had ik 'm misschien verkeerd begrepen.

Net even gechat met Bas van de philips support website. Hij zei 't zelfde, 't werkt nu al in de 9000 series firmware en voor de 8000 serie moet er binnenkort weer een nieuwe versie komen.
"Binnenkort" is bij Philips een heeeeeeel rekbaar begrip ...
Oud 19 november 2009, 12:59
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Maar wat wil je nu eigenlijk, moet Philips de .66 FirmWare dan ook maar voor de 5, 7 en 8 serie op z'n site zetten, ondanks de problemen die er mee zijn?
Ik snap die 'klagerige reakties" niet, laat Philips nou gewoon eerst (samen met Ziggo) die Firmware goed krijgen, dan komt 'ie zeker snel op de site. Dat is óók het belang van Philips, immers pas dán gaat de verkoop van nieuwe TV's goed lopen.

Groet,
JW
Oud 19 november 2009, 13:54
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht
Maar wat wil je nu eigenlijk, moet Philips de .66 FirmWare dan ook maar voor de 5, 7 en 8 serie op z'n site zetten, ondanks de problemen die er mee zijn?
Ik snap die 'klagerige reakties" niet, laat Philips nou gewoon eerst (samen met Ziggo) die Firmware goed krijgen, dan komt 'ie zeker snel op de site. Dat is óók het belang van Philips, immers pas dán gaat de verkoop van nieuwe TV's goed lopen.

Groet,
JW
Precies, dat is ook wat ik bedoel. Ik heb al ergens aangegeven dat ik eerder denk dat er met de ervaringen van ploffende 9000-TV's een .67 gemaakt, getest, gedistribueerd en evt. gecertificeerd wordt en dat op basis daarvan ook de lagere series aan de beurt komen. De .66 versie (voor de 9000) is nou ook niet bepaald hardstikke nieuw meer dus ook qua tijd is .67 (of nieuwer) al lang aan de beurt (tussen .58 en .66 zat ook maar een maand of zo). Als ik eerlijk ben en m'n ongeduld ff terzijde schuif heeft dat m'n voorkeur. Ook al zeggen sommige Philips-medewerkers dat .66 echt nog beschikbaar komt. We hebben toch zo langzamerhand wat dat betreft wel ervaring met de betrouwbaarheid (mate van geïnformeerdheid) van de Philips-klantenservice En als je dat allemaal beziet is "binnenkort" dus een rekbaar begrip en probeer ik eerder het verwachtingspatroon wat te temperen dan "klagerig" over te komen.
.58 doet 't bij mij nog goed en als ik txt wil op RTL ga ik nog wel ff naar kanaal 2004.
Oud 19 november 2009, 14:01
Member

Standaard

Wat ik eigenlijk wil is niet kloten met allerlei firmware maar een produkt wat in een keer werkt. Dan had ik blijkbaar sony moeten kopen.

Even realistisch, ik hoop alleen dat alle aandacht die nu uitgaat naar de 9000 serie niet betekend dat de 8000 serie wordt vergeten.
Oud 19 november 2009, 14:03
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW-NHS Bekijk bericht

Groet,
JW
De meerderheid van de mensen met een Philips TV gebruikt niet eens CI+. Zij zijn dus ook niet geintereseerd in een Ziggo certificatie. Wel willen ze graag teletekst, ondertitels en andere features uit de nieuwe firmware. Dat er wellicht nog problemen zijn omtrent CI+ is voor hen niet interessant.
Oud 19 november 2009, 14:06
JW-NHS's schermafbeelding
JW-NHS JW-NHS is offline
Senior Member

DTV: 22 en 26PFL5604H FW.078 met resp. Neotion en SMiT
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwijnands Bekijk bericht
Wat ik eigenlijk wil is niet kloten met allerlei firmware maar een produkt wat in een keer werkt. Dan had ik blijkbaar sony moeten kopen.

Even realistisch, ik hoop alleen dat alle aandacht die nu uitgaat naar de 9000 serie niet betekend dat de 8000 serie wordt vergeten.
Volg je het Sony-draadje ook? Dan zou je beter moeten weten.
Sony heeft officieel gecertificeerde Firmware uitgegeven, waar nog een hoop mee mis is.
Niet in de laatste plaats het feit dat je NIET zelf je zenders in de door jou gewenste volgorde kunt zetten.
Om díe reden koop ik geen Sony, en wacht even af totdat de Philips CI+ systemen door Ziggo gecertificeerd zijn. En dan sla ik toe.

Groet,
JW
Oud 19 november 2009, 14:17
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk2304 Bekijk bericht
Nou begrijp ik je niet. Als ze geen CI+ hebben kijken ze digitaal via een settopbox of zo toch? Dan heb je toch überhaubt geen last van dit soort problemen? En analoog heb je ook geen problemen met de meeste zenders want dan is het hele basispakket ongecodeerd. Toch ...
Er zijn nog meer aanbieders van DVB-C signaal op de wereld dan Ziggo. Ook in Nederland, maar zeker daarbuiten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Labels
philips ci+, philips firmware, philips tv 2009, ziggo smartcard

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten