Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 24 september 2009, 09:35
satino-11's schermafbeelding
satino-11 satino-11 is offline
Junior Member

DTV: humax IHDR5050C
Red face humax irhd5050c kan na 4 weken geen zenders meer vinden

Wie kan me aan een tip helpen om mijn nieuw aangeschafte humax weer zijn zenders te laten vinden.

het is een geweldig apparaat maar na 4 weken tevreden gebruik kan hij sinds afgelopen zondag zijn zenders niet meer vinden eerst de e48-32 of e52-32 melding toen maar de fabrieksinstellingen teruggezet NIETS!

ziggo gebeld zij melden dat het aan mijn kabel licht
alles opnieuw aangesloten tot aan AOP uiteindelijk mijn oude samsung aangesloten signaal 70% kwaliteit 100% EN BER is op de zenders die ik bekeken heb 0000

Ik heb bij de set goede coac en goede HDMI kabels gekocht.

Humax gister gebeld zeggen 9 van de 10 keer coax probleem

op de humax signaal 41% kwaliteit 0% en BER kan ik dus niet lezen hij kan geen zenders vinden ik kan de films op mijn harde schijf trouwens wel horen bij afspelen maar niet op tv zien (sony bravia kdl32w5710)

moet ik hem resetten en hoe? of terugbrengen of ligt het na 4 weken toch zomaar aan mijn aansluiting?

bedankt alvast Erwin
Oud 24 september 2009, 09:46
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satino-11 Bekijk bericht
Wie kan me aan een tip helpen om mijn nieuw aangeschafte humax weer zijn zenders te laten vinden.

Het is een geweldig apparaat maar na 4 weken tevreden gebruik kan hij sinds afgelopen zondag zijn zenders niet meer vinden eerst de e48-32 of e52-32 melding toen maar de fabrieksinstellingen teruggezet NIETS!

Ziggo gebeld zij melden dat het aan mijn kabel ligt.
Alles opnieuw aangesloten tot aan AOP uiteindelijk mijn oude samsung aangesloten signaal 70% kwaliteit 100% EN BER is op de zenders die ik bekeken heb 0000
Het is niet mogelijk dat je BER waarden op 0 blijven staan als je signaalkwaliteit maar 70% is. Je bedoelt waarschijnlijk signaalsterkte. De kwaliteit moet 100% zijn, en niets minder.
Citaat:
Ik heb bij de set goede coax en goede HDMI kabels gekocht.

Humax gister gebeld zeggen 9 van de 10 keer coax probleem

Op de humax signaal 41% kwaliteit 0% en BER kan ik dus niet lezen hij kan geen zenders vinden ik kan de films op mijn harde schijf trouwens wel horen bij afspelen maar niet op tv zien (sony bravia kdl32w5710)

moet ik hem resetten en hoe? of terugbrengen of ligt het na 4 weken toch zomaar aan mijn aansluiting?

bedankt alvast Erwin
Aangezien het apparaat EN geen zenders meer vindt EN geen beeld meer laat zien bij het afspelen van bestaande opnamen EN je signaal kennelijk wel in orde is tip ik op een defect. Terugbrengen dus.
Oud 24 september 2009, 09:53
Junior Member

Standaard

je hebt gelijk ik heb het niet goed opgeschreven er staat signaal 70% en dat moet signaalsterkte 70% zijn signaalkwaliteit is 100% ber is dan 0000

ik zal eerst mijn films even op een harddisk zetten en dan het ding terugbrengen bedankt
Oud 24 september 2009, 12:21
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra | Modem: Ubee EVM3200 | Router: DLink DIR-857 | Switch: D-Link DGS-1005D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | Samsung B270 | Cisco 8485 | Anysee E30TC+
Standaard

Gebruik je wel de goede netwerk ID en frequentie?

Je kunt wel het menu e.d. zien maar geen opgenomen films via HDMI. Dat is inderdaad erg vreemd.

Overigens lees ik op het Forum ineens meer reacties dat gebruikers ineens een E52 storing krijgen. Echter gezien het feit dat je andere decoder het wel goed doet lijkt het, zoals Riparius ook aangeeft, aan je 5050 te liggen.
Oud 24 september 2009, 13:37
Junior Member

Standaard

ja network id en frequentie goed ingevuld ook de bitrate

zelfs andere geprobeerd

bedankt maar weer
Oud 5 oktober 2009, 15:29
Junior Member

Standaard nieuwe

dag Allen

apparaat geruild met een nieuwe winkel deed niet moeilijk prima service
nu weer kijken geweldig!

bedankt voor de technische steun!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten