Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2009, 09:35
ababus's schermafbeelding
ababus ababus is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Locatie: Kampen @home
Ziggo Internet: Ziggo Z1 en Interactieve TV
DTV: Cisco
Berichten: 3
Standaard TV-Theek werkt niet

Heb sinds ongeveer 2 weken Interactief Totaal. Zelf geinstalleerd. 1e dag werkte het even.
De bijgeleverde smartcard geinstalleerd en via Internet geactiveerd. Dit werkte niet.
Na ongeveer 1 week werkte de ITV diensten nog steeds niet.
Heb HD gebeld en die hebben mij prima geholpen. ITV was nu juist geactiveerd.

De Net gemist dienst werkt nu prima, echter de TV Theek blijft mij een melding geven dat ik eerst een abo moet afsluiten. Terwijl ik dit wel heb!

Op "Mijn Ziggo" staat mijn nieuwe smartcard echter nog niet vermeld, wel mijn oude (welke ik in mijn decoder in een andere ruimte heb staan).

HD gebeld en zij constateerden hetzelfde. Zij gaven mij als advies de smartcard nogmaals te activeren via het daartoe bestemde telefoonnummer.

Heb dit gedaan en de vriendelijke computerstem melde mij dat mijn smartcard na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn en ik van mijn diensten gebruik zou kunnen maken.

Helaas!...niets van dit alles.

Dus wederom gebeld met de HD. Medewerker melde mij dat de smartcard idd nog niet als geactiveerd stond. Maar hij zou dit nu direct gaan doen. Heeft dit idd gedaan, en meldde dat de kaart na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn.

Vol verwachting na ongeveer half uur gaan kijken of dit idd het geval was.

Helaas, nee dus!

Wederom HD gebeld en kreeg wederom vriendelijke medewerker aan de lijn die mij meldde dat het onzin was dat de smartcard binnen 5 minuten geactiveerd zou zijn. Dit duurt 48 uur zei hij. Hij sprak hiermee dus zijn eigen collega's EN de activerings-telefoon lijn tegen.

Hoe dan ook nog steeds geen TV Theek. Ik ga ervan uit dat er meerdere mensen zijn die dit hebben mogen meemaken. En mocht er een HD medewerker dit bericht lezen. Wellicht kan hij/zij mij van dienst zijn. En anders gaan we maar weer aan de telefoon hangen.
  #2  
Oud 7 oktober 2009, 21:29
jwr256's schermafbeelding
jwr256 jwr256 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Haren (@Home)
Ziggo Internet: Alles-in-1-Plus, Interactief
DTV: Cisco
Berichten: 3
Question Geen interactieve TV

Nu sinds enkele dagen interactief tv pakket.

Registratie smartcard is goed aldus Ziggo en de schriftelijke bevestiging.

Installatie van I-tv verloopt niet goed. het gele balkje komt niet verder dan 14%. Wel krijg ik ip adres toegewezen. Ook staat vermeld dat I-TV is geactiveerd. Desondanks geen knopje 'afspelen' in beeld.

Hoewel de heren ons vriendelijk te woord staan,
vanavond vijf keer doorverbonden en steeds weer werd gezegd dat ik een specialist te spreken zou krijgen. Na vijf keer kwam ik uit bij de eerste.

De helpdesk is na 17.30 gesloten indien je vragen hebt over I-TV, aldus de laatste man. Dat had ie ook wel een kwartier geleden kunnen melden.

Ik heb de versterker aangesloten en op verschillende waardes aangesloten , niets lijkt te helpen.

Heeft iemand een goed idee?
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 12:32
ababus's schermafbeelding
ababus ababus is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 september 2009
Locatie: Kampen @home
Ziggo Internet: Ziggo Z1 en Interactieve TV
DTV: Cisco
Berichten: 3
Standaard

Opgelost.....

Monteur over de vloer gehad, die mij meldde wat ik zelf ook reeds wist. Mijn Cisco was in orde tevens mijn ontvangst signaal. Aansluiting ook niks mis mee.
Het probleem zat 'm volgens de monteur bij Ziggo.
Goh, dit was mij nog niet duidelijk.....

De dag erna (of het was twee dagen) trok maar weer eens de stoute schoenen aan en heb de TV Theek eens weer opgestart. En jaaaaaaaahhhhh,
opeens zat ik te kijken naar Fawlty Towers......het werkt..

Sindsdien geen problemen meer gehad. Fijn hoor!!!

Kortom ben nu een tevreden Ziggo klant....maar dat is een dun lijntje dus (en zeker gezien de uitzending van Radar van gisteravond 19 okt) hou dit vol Ziggo..
  #4  
Oud 25 oktober 2009, 14:48
proxyl's schermafbeelding
proxyl proxyl is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Locatie: Den Helder/Multikabel
DTV: Cisco PVR +ITV
Berichten: 4
Standaard TV-theek werkt niet

Ach joh, jij bent nog maar net bezig.
Ik zit al sind 6 Mei te proberen het hele ITV circus aan de praat te krijgen.
Ik zag nu dat al de diensten sinds 30 september werden gefactureerd dus dan moet er toch wel wat gaan lukken.
Ben helaas nog even niet thuis en m'n vrouw hoef ik het niet te vragen om het te installeren want die geeft meteen al op.
Ik hoop dat ik nu ook eens wat krijg waar ik voor betaal.
  #5  
Oud 29 november 2009, 15:38
rooorooo's schermafbeelding
rooorooo rooorooo is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 7 maart 2009
Locatie: Hengelo @home
Ziggo Internet: z3
DTV: pvr 850
Berichten: 15
Standaard Ja hier hetzelfde...

Tja helaas hier hetzelfde...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ababus Bekijk bericht
Heb sinds ongeveer 2 weken Interactief Totaal. Zelf geinstalleerd. 1e dag werkte het even.
De bijgeleverde smartcard geinstalleerd en via Internet geactiveerd. Dit werkte niet.
Na ongeveer 1 week werkte de ITV diensten nog steeds niet.
Heb HD gebeld en die hebben mij prima geholpen. ITV was nu juist geactiveerd.

De Net gemist dienst werkt nu prima, echter de TV Theek blijft mij een melding geven dat ik eerst een abo moet afsluiten. Terwijl ik dit wel heb!

Op "Mijn Ziggo" staat mijn nieuwe smartcard echter nog niet vermeld, wel mijn oude (welke ik in mijn decoder in een andere ruimte heb staan).

HD gebeld en zij constateerden hetzelfde. Zij gaven mij als advies de smartcard nogmaals te activeren via het daartoe bestemde telefoonnummer.

Heb dit gedaan en de vriendelijke computerstem melde mij dat mijn smartcard na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn en ik van mijn diensten gebruik zou kunnen maken.

Helaas!...niets van dit alles.

Dus wederom gebeld met de HD. Medewerker melde mij dat de smartcard idd nog niet als geactiveerd stond. Maar hij zou dit nu direct gaan doen. Heeft dit idd gedaan, en meldde dat de kaart na ongeveer 5 minuten geactiveerd zou zijn.

Vol verwachting na ongeveer half uur gaan kijken of dit idd het geval was.

Helaas, nee dus!

Wederom HD gebeld en kreeg wederom vriendelijke medewerker aan de lijn die mij meldde dat het onzin was dat de smartcard binnen 5 minuten geactiveerd zou zijn. Dit duurt 48 uur zei hij. Hij sprak hiermee dus zijn eigen collega's EN de activerings-telefoon lijn tegen.

Hoe dan ook nog steeds geen TV Theek. Ik ga ervan uit dat er meerdere mensen zijn die dit hebben mogen meemaken. En mocht er een HD medewerker dit bericht lezen. Wellicht kan hij/zij mij van dienst zijn. En anders gaan we maar weer aan de telefoon hangen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl