Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 november 2009, 21:06
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BW123 Bekijk bericht
Hi,
vandaag een module gekocht CI+ Cam. handig dan kan di ezo in je TV en heb je geen kasije meer nodig, dus minder kabels etc. Mooi, maar werkt niet. althans krijg het niet voor elkaar . alle stappen goed doorlopen ned1 hd en rest geen host voor de ci. ziggo geeft aan dat ik software moet downloaden? welke en waar te halen? ik heb een type UE46B7020WWXXN LED 7 serie. weet iemand waarom de modue niet wordt ondersteund op dit nieuwste type TV?
thanx
BW123
Hallo, ik ben bang dat je tv niet gaat werken met CI+, alleen de P serie ondersteund CI+, de W serie niet, rest niet anders dan de Cam om te ruilen voor een Alphacrypt cam of 'gewoon' via de STB digitaal te kijken..
Kijk hier voor gecertificeerde modellen..

Bä®bä®îäñ

Laatst gewijzigd door Barbarian; 7 november 2009 om 21:11
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:24
BW123's schermafbeelding
BW123 BW123 is offline
Junior Member

DTV: CI+ CAM
Standaard CI+ CI min

Dank Barbarian voor je reacte. fijne verkopers, en ze gaven nog aan dat meerdere mensen van dezelfde type wel eens problemen hebben en Ziggo gewoon aangeven even de software aanpassen! haal je van het forum. Mooi balen dus. Ik ben er niet zo in thuis, maar dat alphacrypt is nog steeds met een module?
groet
BW123
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:31
Senior Member

DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Standaard

Citaat:
Dank Barbarian voor je reacte. fijne verkopers, en ze gaven nog aan dat meerdere mensen van dezelfde type wel eens problemen hebben en Ziggo gewoon aangeven even de software aanpassen! haal je van het forum. Mooi balen dus. Ik ben er niet zo in thuis, maar dat alphacrypt is nog steeds met een module?
groet
BW123
Je tv zal waarschijnlijk werken met een Alphacrypt Cam, alleen deze wordt niet ondersteund door Ziggo...... even Googlen dus...

http://www.hardware.info/nl-NL/news/...t_gesaboteerd/

Bä®bä®îäñ
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:43
BW123's schermafbeelding
BW123 BW123 is offline
Junior Member

Standaard alphacrypt

het wordt er zo minder leuk op. Weet jij o die evt software wijziging kan doorvoeren zodat die CI+ wel werkt?
iig dank weer voor je info
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:46
Senior Member

Standaard

Citaat:
het wordt er zo minder leuk op. Weet jij o die evt software wijziging kan doorvoeren zodat die CI+ wel werkt?
iig dank weer voor je info
Het is niet op te lossen met softwarematig iets, jouw tv zal niet gaan werken met CI+
Wanneer heb je het toestel gekocht? Ik zou de Cam gewoon terug brengen....

Bä®bä®îäñ
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:47
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Dank Barbarian voor je reactie. fijne verkopers, en ze gaven nog aan dat meerdere mensen van dezelfde type wel eens problemen hebben en Ziggo gewoon aangeven even de software aanpassen! haal je van het forum. Mooi balen dus. Ik ben er niet zo in thuis, maar dat alphacrypt is nog steeds met een module?
groet
BW123
Tja, die lijst staat hier natuurlijk niet voor niets op het forum. Als jouw exacte typenummer daar niet bij staat en je overweegt toch een Ziggo CI+ CAM te kopen dan is het op zijn minst raadzaam altijd eerst hier op het forum navraag te doen. Er zit hier op het forum veel meer kennis dan bij die verkopers. Die zijn namelijk alleen maar geïnteresseerd in verkopen omdat dat weer provisie oplevert. Ze zullen dus gauw geneigd zijn iemand maar wat op de mouw te spelden, zelfs al weten ze donders goed dat het niet werkt. Geopende verpakkingen worden namelijk ook niet teruggenomen.
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:52
BW123's schermafbeelding
BW123 BW123 is offline
Junior Member

Standaard

ik was idd niet op het forum geweest, wist niet van het bestaan (ben wellicht digibeet) maar dat het teruggenomen wordt gaat zeker gebeuren. laat het nog wel weten, voel me nl slecht voorgelicht en behandeld!
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 21:53
BW123's schermafbeelding
BW123 BW123 is offline
Junior Member

Standaard

ik heb het toestel net 3 a 4 maandjes.
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 22:04
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
ik was idd niet op het forum geweest, wist niet van het bestaan (ben wellicht digibeet) maar dat het teruggenomen wordt gaat zeker gebeuren. laat het nog wel weten, voel me nl slecht voorgelicht en behandeld!
Mensen worden altijd slecht voorgelicht in grote zaken waar consumentenelektronica wordt verkocht. Ik blijf af en toe als ik in zo'n zaak kom wel eens puur voor de lol staan luisteren wat verkopers allemaal aan klanten vertellen die echt op zoek zijn naar advies, en ik heb nog nooit anders mee gemaakt dan dat verkopers laaiende onzin uitkramen.

Op marktplaats zie ik trouwens met de regelmaat van de klok mensen die een verkeerd gekochte (want onbruikbare) Ziggo CI+ CAM aanbieden. Dat duidt er dus op dat het niet altijd lukt om de CAM terug te brengen en je geld terug te krijgen. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat je het ding terug kunt brengen en je geld terug kunt krijgen, om de eenvoudige reden dat de verkopers niet kunnen controleren of de smartcard al in een decoder of in de CAM heeft gezeten.
Met citaat reageren
Oud 7 november 2009, 22:10
BW123's schermafbeelding
BW123 BW123 is offline
Junior Member

Standaard

ik heb de bijgevoegde smartcard niet eens gebruikt. had deze al met een oud digi kastje van ziggo. dat werkt wel met een scart en tulpjes. daar wil ik juist van af en bij aankoop van d etv was dat juist het verkooppunt.
wat een gedoe. anyway, jullie dank voor de info
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten