Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 oktober 2009, 12:23
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prijke Bekijk bericht
Beste Anoniem,

Ik heb (nog steeds, ruim een maand later) nog steeds hetzelfde probleem als Ton44. Bij mij is ook een monteur geweest (niet van Samsung zelf, maar van een Service Center die ze blijkbaar inhuren). Deze hebben een nieuw mainboard besteld, maar dat is blijkbaar helemaal niet nodig.....

Kun je mij de procedure anders sturen via een PM? Ik wacht nu al een maand en mijn preview van alle digitale kanalen is al verlopen, en ik kijk nu alleen analoog!!!! Grrrrrrrrrr
Kun je mij het type nummer sturen dat je gebruikt. Jij hebt ook Error 16 en geen 17 of andere error-nummers ?
Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2009, 12:57
prijke's schermafbeelding
prijke prijke is offline
Junior Member

Standaard Aut error

Ik krijg ook af en toe de 11-error

UE40B6000VPXXN
Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2009, 13:11
patri's schermafbeelding
patri patri is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ziggo digitale tv
DTV: ci+ cam
Standaard ci+cam- fout 11

bij de installatie via ziggo met ci+cam geeft hij de fout ci+cam- fout 11.
Vervolgens volgt geen authenticatieproces.
Heb de samsung ue40b6000vpxxn.

al geprobeerd de tv terug te zetten naar fabriewksinstelling: werkt niet.
Ziggo weet het ook niet.

weet iemand wat te doen???
Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2009, 11:40
johnwoo's schermafbeelding
johnwoo johnwoo is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Samsung
Standaard

Zelfde probleem hier. (Samsung UE46B7020WPXXN).

TV blijft staan op het scherm:
Authenticatie wordt gestart. Een moment geduld a.u.b.
Wanneer je dan meteen op je afstandbediening op het pijltje naar rechts drukt staat er ERROR 11

Nu ben ik er via het hidden Samsung menu achter gekomen dat er een fout zit in de CI+ module. Er staat namelijk: CIP - FAIL. Dit lijkt op een fout in de module omdat bij andere opties SUCCES staat, soort van checklist dus.

Nieuwste versie firmware staat er al op maar geen verschil. NLD1 HD werkt wel gewoon.

Andere TV (Samsung UE40B7020WPXXN) doet het namelijk wel meteen goed met dezelfde CI+ Module van Ziggo. Kaart en module zijn dus goed.

Wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem? Toch maar moederbord laten vervangen door Samsung?

Laatst gewijzigd door johnwoo; 19 oktober 2009 om 11:50
Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2009, 20:52
Ton44's schermafbeelding
Ton44 Ton44 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnwoo Bekijk bericht
Zelfde probleem hier. (Samsung UE46B7020WPXXN).

TV blijft staan op het scherm:
Authenticatie wordt gestart. Een moment geduld a.u.b.
Wanneer je dan meteen op je afstandbediening op het pijltje naar rechts drukt staat er ERROR 11

Nu ben ik er via het hidden Samsung menu achter gekomen dat er een fout zit in de CI+ module. Er staat namelijk: CIP - FAIL. Dit lijkt op een fout in de module omdat bij andere opties SUCCES staat, soort van checklist dus.

Nieuwste versie firmware staat er al op maar geen verschil. NLD1 HD werkt wel gewoon.

Andere TV (Samsung UE40B7020WPXXN) doet het namelijk wel meteen goed met dezelfde CI+ Module van Ziggo. Kaart en module zijn dus goed.

Wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem? Toch maar moederbord laten vervangen door Samsung?
Ik had dus het zelfde probeem zoals jij beschrijft. Bij mij is het opgelost door een monteur van Samsung. Hij heeft niets vervangen maar alleen een eigen procedure doorlopen.
Hoe kom jij in het hidden menu? ik was namelijk niet thuis toen de monteur bij mij kwam.
Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2009, 20:48
Beerma's schermafbeelding
Beerma Beerma is offline
Junior Member

DTV: Neotion CI+ cam Philips 40pfl9704/h 12
Standaard geen beeld alleen ned 1

Help!!!!
Ik krijg geen beeld heb en samsung led ue40b7000 tv. CI+ cam heeft weken prima gespeeld en nu eens niets meer alleen nog maar ned 1 wat dien ik te doen??????

Weergave steeds vervormd signaal.
Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2009, 22:02
nero1994's schermafbeelding
nero1994 nero1994 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in één Plus /Ziggo Wiffi UBEE
DTV: Cisco 8485DVB HD PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beerma Bekijk bericht
Help!!!!
Ik krijg geen beeld heb en samsung led ue40b7000 tv. CI+ cam heeft weken prima gespeeld en nu eens niets meer alleen nog maar ned 1 wat dien ik te doen??????

Weergave steeds vervormd signaal.
Je smartkaart registreren ik denk dat hij verlopen is
Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2009, 22:10
Beerma Beerma is offline
Junior Member

Standaard

Hoezo verlopen heb deze net een paar weekjes. Ik hoef deze toch niet steeds opnieuw te registreren.
Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2009, 22:38
Beerma Beerma is offline
Junior Member

Standaard

Heb geprobeerd om deze opnieuw te registreren, maar dat kon niet de smartcard was al door mij geregistreerd.
Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2009, 11:55
Scar1k's schermafbeelding
Scar1k Scar1k is offline
Junior Member

DTV: CI+
Standaard

De monteur is ook eindelijk bij mijn ouders geweest en de CI+ CAM werkt! Ik ben gelijk naar ze toe gevlogen toen ik hoorde dat de monteur er was, dan kon ik mooi een paar vragen stellen en kijken wat hij deed.

Dit was de eerste keer dat hij dit probleem tegenkwam en wist dus ook nog niet wat hij moest doen om het probleem te verhelpen. Toen het uiteindelijk werkte wist hij ook niet precies wat nu de sleutel tot de oplossing was geweest, maar we hadden beide het idee dat een reset van de TV was geweest.
Wij hadden zelf de TV al meerdere malen teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar hij kon dit nog op een ander niveau doen. NEE, dit gebeurde ook niet in het servicemenu waar iedereen het over heeft (tv uit > info > menu > mute > tv aan), hier is de monteur zelfs niet bij geweest en hij zei dat je hier ook maar beter uit kon blijven. Hij had zelf een afstandsbediening mee, waarmee hij in een ander menu kon komen dan dat wij kunnen. Daar kon hij een "diepere" reset uitvoeren en vervolgens begon alles te werken. Eerst kwam er een fout 17, certificaat verlopen enz enz. Vervolgens de standaard procedure doorlopen (zoals Ton44) ook al omschreef en toen werkte het ineens zonder problemen.

Eindconclusie: Je kan zelf lopen klooien wat je maar wilt, het gaat je niet lukken! Er moet dus toch echt een monteur van Samsung langskomen om het probleem te verhelpen.

Nog even voor de volledigheid: Het ging hier om een UE40B6000
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten