Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 oktober 2009, 22:22
Ton44's schermafbeelding
Ton44 Ton44 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er is nog maar één oplossing, terug gaan met de CAM naar de leverancier voor een controle van de CAM, om uit te sluiten dat er wat fout is aan je CI+ CAM. Als de CAM wel functioneert in een andere CI+ TVdan moet je met je TV teruggaan.
Nog een laatste vraag voordat ik terug ga met de CI+ cam module.
Ik heb bij het aanzetten van de tv met module erin heel even ( 0.5 sec ) in beeld de melding "CI+ cam fout 11" wat kan dit betekenen.
Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2009, 23:13
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ton44 Bekijk bericht
Nog een laatste vraag voordat ik terug ga met de CI+ cam module.
Ik heb bij het aanzetten van de tv met module erin heel even ( 0.5 sec ) in beeld de melding "CI+ cam fout 11" wat kan dit betekenen.
dit moet ik uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2009, 09:02
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ton44 Bekijk bericht
Fout code 11: Authentication Failed - Key Computation Failed
Fout gedetecteerd door: CICAM/Host
Host actie: Host stops the CICAM.
CI+ CAM actie: CICAM goes to pass-through mode
Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2009, 20:21
Ton44's schermafbeelding
Ton44 Ton44 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArChie Bekijk bericht
Fout code 11: Authentication Failed - Key Computation Failed
Fout gedetecteerd door: CICAM/Host
Host actie: Host stops the CICAM.
CI+ CAM actie: CICAM goes to pass-through mode
Wat betekend dit ? Doe ik iets verkeerd ?, is de CI+ module defect ?
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 12:01
kittekat's schermafbeelding
kittekat kittekat is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: samsung
Standaard ci+ kaart

ik heb gedaan wat er stond om de ci+ kaart te installeren maar het werkt niet hij geeft aan E06-04 smartcard defect en daarna vervormd singaal hoe kom ik aam de firmware voor de tv ik heb een samsung LE32B652T4P
ook geeft hij aan tv module vernieuwen hoe doe ik dat?
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 13:14
gert017's schermafbeelding
gert017 gert017 is offline
Junior Member

Standaard Duidelijke handleiding van Samsung

Heren,

Samsung heeft en duidelijke handleiding voor het installeren en instellen van de CI+ module. Ook worden diverse foutcodes besproken.

Deze handleiding heeft mijn problemen binnen 10 minuten opgelost.

Ik heb deze handleiding, een pdf-je, even on-line gezet.

http://home.kpn.nl/telge017/bestanden/samsung_cam.pdf

succes ermee, Gert
Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2009, 13:35
kittekat's schermafbeelding
kittekat kittekat is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: samsung
Standaard ci+ kaart

mag je bedanken hiervoor ik ga het zo uitproberen en zal laten weten of het gelukt is bedankt.
Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 21:22
Scar1k's schermafbeelding
Scar1k Scar1k is offline
Junior Member

DTV: CI+
Unhappy

1,5 week terug hebben we voor mijn vader een UE40B6000 opgehaald, gelijk een CI+ cam erbij genomen en het apparaat geïnstalleerd. We hebben alles volgens het boekje gedaan (zenders zoeken, NL1HD werkt, TV uit, CAM erin en TV weer aan) en de TV bleef hangen op "Authenticatie start". Vanalles geprobeerd; volgorde van handelingen veranderd, firmware van 2004.1 naar 2005.2 gebracht enz., maar dit alles mocht niet baten. De TV zag de CAM wel (gegevens waren in het menu ook wel uit te lezen), maar deed er verder dus niets mee. Ook het Ziggo signaal staat constant op 100, dus dit mag ook geen probleem opleveren.

Uiteindelijk hebben we contact gezocht met Samsung. Je mag dan alle stappen NOGMAALS doorlopen met de helpdesk aan de telefoon en ze kwamen tot de conclusie dat het CI+slot niet in orde was. De TV is vervolgens retour winkel gegaan en we zouden een nieuw exemplaar krijgen.
De CAM is ook nog even in een andere TV getest en deze werkt gewoon goed.

We zijn nu 1,5 week verder en vanavond hebben we de nieuwe TV tot onze grote vreugde opgehaald! TV in elkaar gedraaid, stroom erop, installeren, CAM erin ennnnnnn.......... (@$%*(*@#($@)I($

Exact hetzelfde probleem als met TV nummer 1....

Ook nu heb ik de firmware weer geüpdate en wederom had dit geen resultaat. Er staat nu dus een mooie nieuwe 40" LED-TV met een analoog signaal in de huiskamer.

Morgen ga ik maar eens rondbellen, kijken wat daar nog uit gaat komen..
Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2009, 21:44
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scar1k Bekijk bericht
1,5 week terug hebben we voor mijn vader een UE40B6000 opgehaald, gelijk een CI+ cam erbij genomen en het apparaat geïnstalleerd. We hebben alles volgens het boekje gedaan (zenders zoeken, NL1HD werkt, TV uit, CAM erin en TV weer aan) en de TV bleef hangen op "Authenticatie start". Vanalles geprobeerd; volgorde van handelingen veranderd, firmware van 2004.1 naar 2005.2 gebracht enz., maar dit alles mocht niet baten. De TV zag de CAM wel (gegevens waren in het menu ook wel uit te lezen), maar deed er verder dus niets mee. Ook het Ziggo signaal staat constant op 100, dus dit mag ook geen probleem opleveren.

Uiteindelijk hebben we contact gezocht met Samsung. Je mag dan alle stappen NOGMAALS doorlopen met de helpdesk aan de telefoon en ze kwamen tot de conclusie dat het CI+slot niet in orde was. De TV is vervolgens retour winkel gegaan en we zouden een nieuw exemplaar krijgen.

We zijn nu 1,5 week verder en vanavond hebben we de nieuwe TV tot onze grote vreugde opgehaald! TV in elkaar gedraaid, stroom erop, installeren, CAM erin ennnnnnn.......... (@$%*(*@#($@)I($

Ook nu heb ik de firmware weer geüpdate en wederom had dit geen resultaat. Er staat nu dus een mooie nieuwe 40" LED-TV met een analoog signaal in de huiskamer.

Wil je me je gegevens sturen per PM, om contact met je op te nemen.

Anoniem
ziggo
Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2009, 20:40
Ton44's schermafbeelding
Ton44 Ton44 is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scar1k Bekijk bericht

Ik heb exact het zelfde probleem.
Authentication gestart en daar blijft het bij. Op advies van ziggo een nieuwe CI+ adaptor in de winkel gehaald maar geen resultaat. Nieuwe firmware geinstaleerd maar geen resultaat. Op verzoek van Samsung alles opnieuw geinstalleerd ( had ik zelf al 20 keer gedaan ) maar geen resultaat.
Nu komt er morgen een monteur van Samsung aan huis. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen. Ik laat het wel weten !!!
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten