Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 september 2009, 18:58
doolaar's schermafbeelding
doolaar doolaar is offline
Junior Member

Ziggo Internet: itv
DTV: cisco
Angry Aanbieding Itv via Mediamarkt

na veel (erg veel) problemen gehad te hebben met de aanvraag van Itv pakket via ZIggo, gaf de klantenservice mji het advies om het pakket via de Mediamarkt te kopen waarbij dezelfde acties gelden als via Ziggo (330 euro terug bij 2jarig totaalpakket).

Dit gedaan en vervolgens de aankoopbon, legitimatiebewijs en de coupon opgestuurd naar Ziggo (of beter het actiebedrijf aan wie ze dit hebben uitbesteed). Na veel telefoontjes met onze vrienden over waar mijn geld nu eindelijk bleef, kreeg ik vandaag dan eindelijk een brief van Actie.nu met de volgende mededeling:

aanvraag wordt niet in behandeling genomen omdat de opdrachtbevestiging van ziggo ontbreekt.

ziggo uiteraard weer gebeld en die beweren dat de mediamarkt de opdracht moet doen. Mediamarkt weet van niets, dus deze klant is weer de dupe...

Heeft iemand ervaring hiermee en weet iemand wat ik met deze afwijzing moet doen en bij wie moet ik nu zijn?

alvast dank!
Oud 30 november 2009, 11:02
mbierman's schermafbeelding
mbierman mbierman is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: Cisco
Standaard Ziggo Actie

Heb dezelfde brief gekregen.
Hoe is dit bij jou afgelopen??
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten