• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie is er verantwoordelijk voor de Film1 gids?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rnuijts

Forum Gebruiker
Berichten
69
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik had de Film1 gids van September niet ontvangen dus Ziggo gebeld voor een nalevering. Meteen gevraagd of het voor Oktober goed in hun systeem stond zodat die wel op tijd geleverd wordt waarop er geantwoord werd dat Film1 verantwoordelijk is voor de levering. Terwijl op de website van FIlm1 staat dat de kabelmaatschappij verantwoordelijk is.

Dit komt van de Film1 website: "
Graag verzoeken wij je even contact op te nemen met je kabel- of satellietaanbieder, om te informeren of ze je de mogelijkheid bieden om maandelijks de programmagids van Film1 en Sport1 te ontvangen (dit is namelijk niet via alle aanbieders mogelijk). In dat geval zijn zij ook verantwoordelijk voor de distributie. Voor abonnees die geen gids ontvangen is alle programma informatie elders op onze site te vinden".

Weet iemand hoe het zit?
 
Ziggo is verantwoordelijk voor de verspreiding van de Film1/Sport1 gids.
Dus als je hem niet ontvangen hebt of die van een oude maand moet je even contact opnemen met Ziggo. Ze sturen je dan een nieuwe per post toe.
 
Hier ook de gids van september niet ontvangen. Morgen maar even bellen...
 
Hier ook niet ontvangen, zal wel aan de administratie liggen die wat minder snel gaat, heb gebruik gemaakt van de aanbieding 3 maanden film 1 voor 5 euro per maand.

Zat netjes een boekje voor augustus bij de bevestigings brief maar tot op heden geen boekje voor september.
 
Had ik in 't begin ook last van. Maar na 3 maanden ging 't vanzelf goed :p .
 
Ik heb ook film1 en ontvang al maanden geen gids. Ik mis hem niet, want als ik hem zou ontvangen, dan leg ik hem op de bank en als die maand voorbij is gaat deze in de papierbak.

Internet is net zo handig...
 
@AC of Lindah

Ik heb deze maand 2 gidsen van September ontvangen.
Ik weet niet hoe ver het nu met de HD is verlopen anders kan ik degene die hem graag wil hebben wel toesturen.

Laat maar even weten via PB.
 
Ach ja , de film1/sport1 gids...

Hier heb sinds tijden ook weer eens die gids mogen ontvangen, echter ik heb momenteel al geen abbo meer bij Sport1/Film1. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan