Hallo,
Ik had de Film1 gids van September niet ontvangen dus Ziggo gebeld voor een nalevering. Meteen gevraagd of het voor Oktober goed in hun systeem stond zodat die wel op tijd geleverd wordt waarop er geantwoord werd dat Film1 verantwoordelijk is voor de levering. Terwijl op de website van FIlm1 staat dat de kabelmaatschappij verantwoordelijk is.
Dit komt van de Film1 website: "
Graag verzoeken wij je even contact op te nemen met je kabel- of satellietaanbieder, om te informeren of ze je de mogelijkheid bieden om maandelijks de programmagids van Film1 en Sport1 te ontvangen (dit is namelijk niet via alle aanbieders mogelijk). In dat geval zijn zij ook verantwoordelijk voor de distributie. Voor abonnees die geen gids ontvangen is alle programma informatie elders op onze site te vinden".
Weet iemand hoe het zit?
Ik had de Film1 gids van September niet ontvangen dus Ziggo gebeld voor een nalevering. Meteen gevraagd of het voor Oktober goed in hun systeem stond zodat die wel op tijd geleverd wordt waarop er geantwoord werd dat Film1 verantwoordelijk is voor de levering. Terwijl op de website van FIlm1 staat dat de kabelmaatschappij verantwoordelijk is.
Dit komt van de Film1 website: "
Graag verzoeken wij je even contact op te nemen met je kabel- of satellietaanbieder, om te informeren of ze je de mogelijkheid bieden om maandelijks de programmagids van Film1 en Sport1 te ontvangen (dit is namelijk niet via alle aanbieders mogelijk). In dat geval zijn zij ook verantwoordelijk voor de distributie. Voor abonnees die geen gids ontvangen is alle programma informatie elders op onze site te vinden".
Weet iemand hoe het zit?