A
anotheruser
Vandaag valt spontaan het internet weg en lijkt modem opnieuw op te starten. Echter gaat deze niet verder dan DS en US lampje, er gebeurt gewoon niks. (Is niet bij mij, maar goede kennis)
Dit hadden we hiervoor met een Arris variant ook al, elke keer verbinding weg en modem opnieuw starten.
Deze motorola is door Ziggo monteur vervangen (incl. splitter etc) maar probleem blijft.
Nu heb ik in modem gekeken en ik zie dat hij voor de up-stream constant alles aan het aflopen is, channel/frequentie. Ga ik wat verder bladeren en kijk ik in configuration staat er GEEN favo channel en frequency gevuld.
Nu is modem al bijna 2 uur bezig zich aan te melden.
Uiteraard ziggo gebeld maar die sturen pas over een dag of 10 een monteur, daar hebben we natuurlijk niks aan aangzien het nu al de zoveelste keer is en na vervangen nog niks opgelost is.
Iemand enige tips om modem voor zo goed en kwaad als het kan toch online te krijgen ?
We hebben al geprobeerd all rand apparatuur en kabels los te halen welke niet bij ziggo horen maar modem trekt zich er niks van aan.
Dit hadden we hiervoor met een Arris variant ook al, elke keer verbinding weg en modem opnieuw starten.
Deze motorola is door Ziggo monteur vervangen (incl. splitter etc) maar probleem blijft.
Nu heb ik in modem gekeken en ik zie dat hij voor de up-stream constant alles aan het aflopen is, channel/frequentie. Ga ik wat verder bladeren en kijk ik in configuration staat er GEEN favo channel en frequency gevuld.
Nu is modem al bijna 2 uur bezig zich aan te melden.
Uiteraard ziggo gebeld maar die sturen pas over een dag of 10 een monteur, daar hebben we natuurlijk niks aan aangzien het nu al de zoveelste keer is en na vervangen nog niks opgelost is.
Iemand enige tips om modem voor zo goed en kwaad als het kan toch online te krijgen ?
We hebben al geprobeerd all rand apparatuur en kabels los te halen welke niet bij ziggo horen maar modem trekt zich er niks van aan.