Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 augustus 2009, 12:43
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkosters Bekijk bericht
Ziet er goed uit. Aardig om te zien dat de snelheden van het Plus pakket vrijwel bij iedereen al is doorgevoerd. M'n geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld, ik moet nog een week wachten op de installatiemonteur.
Tja, nu binnenkort eigen woning (als alles goed gaat) en dan maar weer afwachten of Ziggo mee werkt. 1 voordeel, bij de 'scheiding' heb ik de Humax iPVR-9200 en de Linksys WRT610N (war je allemaal al niet aan denkt!) meegenomen, die hoef ik niet meer te kopen

Al met al gaan het moeilijke weken worden... (waarom zeg ik dat hier???)

Laatst gewijzigd door Ed; 24 augustus 2009 om 12:51
Oud 28 augustus 2009, 10:42
Pamo's schermafbeelding
Pamo Pamo is offline
Junior Member

Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stresskiller Bekijk bericht
zal ik dan ook maar even me gal spuwen

7 juli alles in 1 extra besteld

op mijn ziggo staat lever datum 14 juli

vandaag voor de derde x gebeld en wist men te vertellen dat ze deze week de draadloze routers weer verwachten en dat dan pas alles opgestuurd zou worden ..
Ik heb ziggo alles in 1 extra besteld op eind juli. De monteur kwam op 11-08-09: zonder digitale ontvanger en zonder router. De digitale ontvanger kwam 1 dag later (ok) de router heb ik na 3 wk wachten en 7 keer bellen nog niet ontvangen!! Ik vind het waardeloos en zeer trist!

Ik raad aan niemand Ziggo!!

Pamo
Oud 29 augustus 2009, 00:59
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo Bekijk bericht
Ik heb ziggo alles in 1 extra besteld op eind juli. De monteur kwam op 11-08-09: zonder digitale ontvanger en zonder router. De digitale ontvanger kwam 1 dag later (ok) de router heb ik na 3 wk wachten en 7 keer bellen nog niet ontvangen!! Ik vind het waardeloos en zeer trist!

Ik raad aan niemand Ziggo!!

Pamo
En dan denk je dat jij problemen hebt? De monteur regelt alleen de internetconnectie and that's it. Digitale receiver heeft de man niet bij zich, router al helemaal niet. Kun je je ook nog de vraag stellen of de door jou beoogde router wel OK is. Mocht dit niet zo zijn, dan begint de ellende pas echt.
Oud 29 augustus 2009, 11:51
Pamo's schermafbeelding
Pamo Pamo is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
En dan denk je dat jij problemen hebt? De monteur regelt alleen de internetconnectie and that's it. Digitale receiver heeft de man niet bij zich, router al helemaal niet. Kun je je ook nog de vraag stellen of de door jou beoogde router wel OK is. Mocht dit niet zo zijn, dan begint de ellende pas echt.

Ok, maar ik heb de premium router er wel gelijk extra bijbesteld en als dan zo'n monteur het gehele pakket (internet+telefonie) komt installeren hoort dit er dus wel bij.
Oud 30 augustus 2009, 19:19
MrIV's schermafbeelding
MrIV MrIV is offline
Junior Member

Standaard

Nu meer dan 2 maanden verder nog geen digitale HD ontvanger mogen ontvangen.

Eerst waren ze niet op voorraad, toen opeens wel maar was mijn bestelling niet goed verwerkt. Toen was het 5 dagen, toen binnen 10 werkdagen. Afijn nu nog niks!

Daarbij genomen halen ze steeds de gegevens van mij en de vorige bewoner door elkaar.

Nu moet ik verhuizen en ben genoodzaakt om na 2 maanden alweer op te zeggen.

Ik dus de klantenservice bellen. Opzeggen kon dus niet meteen omdat mijn order niet administratief rond is, kan ik daar wat aan doen? Daarna kon ik niet opzeggen omdat mijn geboortedatum niet klopte (ze hadden diegene van de vorige bewoner) Kan ik daar ook wat aan doen? Daarna door de betreffende mevrouw lang in de wacht gezet, ze ging het uitzoeken. Plots kwam ik opeens bij de technische dienst te Groningen uit. Die konden ook voor mij opzeggen. Maar eerst moest hij een taak aanmaken om mijn order administratief af te ronden. Klonk allemaal niet erg overtuigend.

Nu maar per aangetekende brief getracht op te zeggen. Had met bevestiging met handtekening op laten sturen, krijg ik de retourkaart van TNT terug zonder handtekening

Ik ga in ieder geval niks meer betalen dan de 2/3 maanden dat ik bij deze prutsers heb gezeten.

NOOIT MEER ZIGGO!!!

Wat een drama
Oud 31 augustus 2009, 20:51
jcnl01's schermafbeelding
jcnl01 jcnl01 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: digi tv
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jcnl01 Bekijk bericht
Even mijn situatie uiteenzetten:

Ik wil van een allegaartje van aan bieders over stappen naar ziggo alles in 1. Op 30 juli heb ik een brief gekregen met daarin de mededeling dat de door mij gevraagde wijziging op 1 september in zal gaan.

Dit zou in moeten houden dat binnen 2 weken (14 augustus dus) het modem en de HD decoder afgeleverd zouden moeten worden. En dat op 31 augustus een monteur langs komt voor de installatie van het geheel.

Een modem en decoder heb ik nog niet mogen ontvangen, daar maak ik me niet zo druk over, als ik die 30 augustus heb is het vroeg genoeg. Irritanter is dat er niks terug te vinden is onder "mijn orders" in mijn ziggo. Nou weet ik zeker dat er iets met mijn order is gedaan want ziggo heeft mijn huidige internet abonnement per 31 augustus opgezegd.

Is dit de standaard procedure, of moet ik een zak chips pakken, in een makkelijke stoel gaan zitten, en een poging doen de klanten service te bereiken??
Ondanks mijn mijn twijfel moet ik toch Ziggo complimenteren, alles op tijd geleverd en alles loopt tot nog toe vlekkeloos en werkt prima!
Oud 1 september 2009, 18:45
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

Ook ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben met Ziggo. De installatiemonteur heeft vandaag alles geïnstalleerd.

De snelheid is in ieder geval dik in orde:
Oud 2 september 2009, 17:30
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gkosters Bekijk bericht
Ook ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben met Ziggo. De installatiemonteur heeft vandaag alles geïnstalleerd.

De snelheid is in ieder geval dik in orde:
Ik heb vandaag Alles in 1 Plus besteld voor in mijn nieuwe huis, later neem ik wel Alles in 1 Extra (wat ik altijd al had), maar eerst de belangrijkere dingen. 10 september komt de monteur al om het modem te activeren. Had het zelf ook wel kunnen doen, maar dan heb ik alvast internet als het huis ingericht is. Pakket met decoder en dergelijke komt inderdaad pas over 2 weken. Nu heb ik zelf al een Humax iPVR9200 uit mijn vorige huis, dus ik wacht eigenlijk alleen maar op de smartcard. Nieuwe decoder gaat gewoon op Marktplaats.
Oud 10 september 2009, 21:25
Krummel's schermafbeelding
Krummel Krummel is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AI1 plus/Motorola
DTV: SamsungDCB-H380/Humax ir fox (2x)
Standaard

3-'09 besteld, 10-'09 het hele pakket in huis inclusief Samsung DCB-H380 hd ontvanger.
Geen docsis 3.0 modem trouwens (alles in 1 plus).

Groet, Jurgen.
Oud 10 september 2009, 21:43
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krummel Bekijk bericht
3-'09 besteld, 10-'09 het hele pakket in huis inclusief Samsung DCB-H380 hd ontvanger.
Geen docsis 3.0 modem trouwens (alles in 1 plus).

Groet, Jurgen.

Dat je geen Docis 3 modem hebt was van te voren wel te verwachten.
Deze gaan alleen naar Alles in 1 Extra abonnees, daarnaast zit in de Arris modems een firmware fout en de Ubee modems worden niet meer uitgeleverd... Wees blij met de ED2 modem
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten