Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 augustus 2009, 19:07
schootje's schermafbeelding
schootje schootje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Plus
DTV: Samsung DCB-B270R
Standaard

Vandaag alles netjes ontvangen en geïnstalleerd, nergens problemen mee,
alleen eerst met het activeren van de modem dat lukte niet dus naar Ziggo gebeld en het is geregeld, ook internet snelheid is goed:

dus ik heb niks te klagen over ziggo
en hopelijk gaat het met jullie producten nu verder ook goed

M.v.G.
Schootje
Oud 21 augustus 2009, 12:30
gkosters's schermafbeelding
gkosters gkosters is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus pakket binnen, wachten op installatiemonteur
DTV: Samsung DCB-B270R :-(
Standaard

Vandaag is het pakketje hier ook aangekomen. Nu maar afwachten tot 1 september de monteur komt.
Oud 21 augustus 2009, 15:35
jcnl01's schermafbeelding
jcnl01 jcnl01 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: digi tv
Question Moet ik mij al zorgen gaan maken

Even mijn situatie uiteenzetten:

Ik wil van een allegaartje van aan bieders over stappen naar ziggo alles in 1. Op 30 juli heb ik een brief gekregen met daarin de mededeling dat de door mij gevraagde wijziging op 1 september in zal gaan.

Dit zou in moeten houden dat binnen 2 weken (14 augustus dus) het modem en de HD decoder afgeleverd zouden moeten worden. En dat op 31 augustus een monteur langs komt voor de installatie van het geheel.

Een modem en decoder heb ik nog niet mogen ontvangen, daar maak ik me niet zo druk over, als ik die 30 augustus heb is het vroeg genoeg. Irritanter is dat er niks terug te vinden is onder "mijn orders" in mijn ziggo. Nou weet ik zeker dat er iets met mijn order is gedaan want ziggo heeft mijn huidige internet abonnement per 31 augustus opgezegd.

Is dit de standaard procedure, of moet ik een zak chips pakken, in een makkelijke stoel gaan zitten, en een poging doen de klanten service te bereiken??
Oud 21 augustus 2009, 16:13
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jcnl01 Bekijk bericht
Even mijn situatie uiteenzetten:

Ik wil van een allegaartje van aan bieders over stappen naar ziggo alles in 1. Op 30 juli heb ik een brief gekregen met daarin de mededeling dat de door mij gevraagde wijziging op 1 september in zal gaan.

Dit zou in moeten houden dat binnen 2 weken (14 augustus dus) het modem en de HD decoder afgeleverd zouden moeten worden. En dat op 31 augustus een monteur langs komt voor de installatie van het geheel.

Een modem en decoder heb ik nog niet mogen ontvangen, daar maak ik me niet zo druk over, als ik die 30 augustus heb is het vroeg genoeg. Irritanter is dat er niks terug te vinden is onder "mijn orders" in mijn ziggo. Nou weet ik zeker dat er iets met mijn order is gedaan want ziggo heeft mijn huidige internet abonnement per 31 augustus opgezegd.

Is dit de standaard procedure, of moet ik een zak chips pakken, in een makkelijke stoel gaan zitten, en een poging doen de klanten service te bereiken??
Bij mij is er in eerste instantie ook van alles fout gegaan. Maar ongeveer een dag nadat ik mijn bevestigingsbrief had ontvangen, stonden ook de het modem en de decoder vermeldt bij "Mijn Orders". Dus ik zou contact opnemen met de helpdesk.
Oud 21 augustus 2009, 19:18
jcnl01's schermafbeelding
jcnl01 jcnl01 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: digi tv
Standaard

Hmm ik houd hoop, volgens ziggo staat alles wel goed in hun systeem.......(een duim-draai-smiley zou hier wel op z'n plek zijn)
Oud 22 augustus 2009, 11:31
HansHo's schermafbeelding
HansHo HansHo is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 EXTRA
DTV: samsung 380
Standaard

Ik heb gisteren dan ook alles in 1 extra HD besteld. Ik ben nog geen klant van Ziggo want wij kijken nu via de schotel en internet via Telfort.

Waar bestaat het pakket uit. Welke HD ontvanger en Modem?

Hoelang duurt gemiddeld het gemiddeld. Volgens de telefoniste moet het binnen 2 weken functioneren. Trouwens buren hebben nooit geen problemen met internet en tv. Dus ik heb goede hoop!
Oud 22 augustus 2009, 12:30
Gerardus's schermafbeelding
Gerardus Gerardus is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: alles in één basis/Ubee EVW3210
DTV: Humax 5200 + HUMAX 5050-C + TV extra
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HansHo Bekijk bericht
Ik heb gisteren dan ook alles in 1 extra HD besteld. Ik ben nog geen klant van Ziggo want wij kijken nu via de schotel en internet via Telfort.

Waar bestaat het pakket uit. Welke HD ontvanger en Modem?

Hoelang duurt gemiddeld het gemiddeld. Volgens de telefoniste moet het binnen 2 weken functioneren. Trouwens buren hebben nooit geen problemen met internet en tv. Dus ik heb goede hoop!

Heb even geduld en zeg nog geen oude abonnementen op. Ziggo is net als een trein: als die op gang is gaat hij door.

Waar het pakket uit bestaat is gewoon een verrassing.
Oud 22 augustus 2009, 12:36
HansHo's schermafbeelding
HansHo HansHo is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 EXTRA
DTV: samsung 380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Heb even geduld en zeg nog geen oude abonnementen op. Ziggo is net als een trein: als die op gang is gaat hij door.

Waar het pakket uit bestaat is gewoon een verrassing.
Telfort opgezegd (duurt een maand) en KPN doet Ziggo. Dit ivm nummer behoud. Canaldigitaal houden we nog even aan. Voor de zekerheid.
Oud 22 augustus 2009, 14:18
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schootje Bekijk bericht
Vandaag alles netjes ontvangen en geïnstalleerd, nergens problemen mee,
alleen eerst met het activeren van de modem dat lukte niet dus naar Ziggo gebeld en het is geregeld, ook internet snelheid is goed:

dus ik heb niks te klagen over ziggo
en hopelijk gaat het met jullie producten nu verder ook goed
TNT heeft gisteren gepoogd om het Ziggo Pakket af te leveren. Er was echter niemand aanwezig, dus is het vanochtend afgeleverd en is het net aangesloten. Zelf hoefde ik niets te doen, de dame in kwestie heeft er klaarblijkelijk verstand van

Toen het pakket geopend werd kwam er wel een hele aardige verrassing... een zwarte Humax SD decoder in plaats van de standaard grijze.

Alles werkt perfect!

Draadloos gemeten...
Oud 24 augustus 2009, 09:07
Junior Member

Standaard

Ziet er goed uit. Aardig om te zien dat de snelheden van het Plus pakket vrijwel bij iedereen al is doorgevoerd. M'n geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld, ik moet nog een week wachten op de installatiemonteur.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten